LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onnistuuko 323->328 tekniikanvaihto pelkällä koneen vaihdolla? Laatikko näkyisi olevan erilainen ja perässä eri välitys. Netin mukaan sopivat kuitenkin yhteen.
Onnistuuko 323->328 tekniikanvaihto pelkällä koneen vaihdolla? Laatikko näkyisi olevan erilainen ja perässä eri välitys. Netin mukaan sopivat kuitenkin yhteen.
Saako vanhaan ECU:n ajettua 328 softan?
ECU pitäis tosiaan hoitua pelkällä ohjelmoinnilla, samaa boksia käyttävät.
Softissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.
Softissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.
Kytkinhän on sama 240mm molemmissa:think
E: loppuvuodesta -95 näkyy b25:n tulevan 228mm kytkytin.
Softissa ei juuri ole eroa, oon ajanut 328 omalla boksilla ja 323 boksilla, suurin ero tehty eri suuttimilla.
Jos bokseja vaihtaa ristiin pitää ews:lle koodata boksin isn numero että käynistyy, parin minuutin homma.
323 on pääosin pieni getraggi pienemmällä kytkimellä ja täten pidemmällä kardaanilla, perä pitkälti sama.
Tokihan se getraggi siellä kestää mutta zf on kestävämpi ja parempi muutenki, jolloin tosiaan vaatii eri kardaanin.
Putkisto on 323 aika kuristettu, vaihda 328 putkisto tai virittele jotain esim m3 mallista.
Halvimmalla siis pääsee pelkän raakakoneen vaihtamalla mutta ite vaihtasin myös voimansiirron osat. Tuossa omassa projektitopicissa on juttua.
Sinun vastauksia hieman odottelinkin. Autossa on jo 328 putki paikallaan. Onnistuuko Supa sinulta EWS ja ECU koodailut?
Jos nyt ensin saisi toimivan koneen hommattua, oli sitten 323 tai 328. Taakse vaatinee vielä jäähdytetyt levyt jos 2.8 moottorin vaihdattaa.
Comment