Originally posted by Spiddu
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Miten m41d17 -97 koneesta saa moniurahihnan irti? Saako sen irti laturin pulttia löysäämällä vai pitääkö jokin kiristinrulla ottaa pois? Vesipumpun vaihto-operaatio menossa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Qeequ View PostOnko kellään touring miehellä tietoa passaako Sedanien takakaarien korjauspala tourinkiin vai pittääkö ostaa Maahantuojalta koko uus takakulma. sekään ei tuntunut kovin hinnan kirous olevan ku kyselin. (215€) :think
Leave a comment:
-
-
Onko kellään touring miehellä tietoa passaako Sedanien takakaarien korjauspala tourinkiin vai pittääkö ostaa Maahantuojalta koko uus takakulma. sekään ei tuntunut kovin hinnan kirous olevan ku kyselin. (215€) :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kmn View PostHmm, ei pitäis kyllä olla MAF:lla mitään osuutta mittariston toimivuuteen jne.. :think Tarkistappas, ettei esim. akun kiinnitysrauta ole löystynyt ja vedä akkua maihin tms. ja siksi meno pygii?
Ilman MAF:in johtoa (johto irrallaan) suoritettu koeajo tuotti tulosta, vastaa kaasuun herkemmin, alavääntöä on enemmän, mutta edelleen rötää / nykii ja ''jää miettimään'' osakaasulla, kun kaasun painaa pohjaan niin kiihtyy normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ab3 View PostNoh, kotipihassa kokeilin sitä MAF:ia uudestaan, ja tyhjäkäynti erittäin epätasaista ja huonoa kun MAF:in johto paikallaan.
MAF:in johto irti, ja käy huomattavasti paremmin/kuin vikaa ei olisikaan.
Tässä oltas kohta tilaamassa osia.. Lambda vai MAF vaiko molemmat? Joku anturi? Villejä veikkauksia? Vikakoodit antoi siis '' Fuel Trim Limit''
Leave a comment:
-
-
Hmm, ei pitäis kyllä olla MAF:lla mitään osuutta mittariston toimivuuteen jne.. :think Tarkistappas, ettei esim. akun kiinnitysrauta ole löystynyt ja vedä akkua maihin tms. ja siksi meno pygii?
Leave a comment:
-
-
Kiitos tästä tiedosta. Tulee tämä topic tätämenoa tutuksi..
Olin matkalla opinahjosta kotiin, kun moottoritiellä (7km matkalla) tapahtui kahdesti näin. Tasakaasulta, mitään ennakoimatta/oireilematta heitti kaikki mittarit nollille (bensa/lämpö/kierros/kulutus/nopeus), ja sytytti tauluun vikavalot palamaan, korjaantui 2-3s. päästä, eli ilmeisesti sammui(?) ja käynnistyi heti uudestaan? Aikaisemmin ei ole sattunut, mistähän voisi johtua?
Noh, kotipihassa kokeilin sitä MAF:ia uudestaan, ja tyhjäkäynti erittäin epätasaista ja huonoa kun MAF:in johto paikallaan.
MAF:in johto irti, ja käy huomattavasti paremmin/kuin vikaa ei olisikaan.
Tässä oltas kohta tilaamassa osia.. Lambda vai MAF vaiko molemmat? Joku anturi? Villejä veikkauksia? Vikakoodit antoi siis '' Fuel Trim Limit''Last edited by Ab3; 19-03-2013, 15:34.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kmn View PostTilaa Strongflexiltä: http://www.strongflex.eu/en/036107b-...ushes_727.html
Mites nopeesti nuo tulee suomeen?
Leave a comment:
-
-
Tilaa Strongflexiltä: http://www.strongflex.eu/pl/
EDIT: http://www.strongflex.eu/en/036107b-...ushes_727.htmlLast edited by kmn; 19-03-2013, 13:27.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostSiinähän se on sun naaman edessä kun autossa istut. Kaikki ohjaus tapahtuu itse paneelissa siis, ei ole erillistä ohjainboksia kuten manuaali-ilmastoinnin kanssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostOBC herjaa Brake Light Circuittia, kyseessä varmaan polkimen vieressä oleva jarruvalotunnistin? Itseltäni näytti olevan 4-napanen voiko olla kun ainoo mitä oo nähny niin 2-napanen :think jos siis katsoin oikeeta osaa.
sigun sedan kyseessä.
Originally posted by Hevonen View PostKiitokset Rumilukselle ja Pentulan Esalle, pitääpä kattoo noita jarruja sit tarkemmin. Ihmetyttää suuresti jos se vika nyt tossa on, sillä ääni ei ole jatkuvaa vaan ikäänkuin joka kierroksella rahisisi johonkin kierroksien mukaan, mutta ei kuitenkaanSuht randomisti tekee tota, mutta toisaalta ei aina
esa`pentula on nimimerkki, ei mun nimi sentään pentulan esa ole
Leave a comment:
-
Leave a comment: