Kiitokset näistä, tuon taulukon mukaan ei lukkoa kyllä ainakaan tehdaslähtösenä ole ollut, voihan se tietysti olla että jälkikäteen vaihdettu...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bmwe3697 View PostSiis kello ja lämpötila näkyvivät kyllä mutta himmeinä. Olivat vain pysähtyneet ja kelloa ei voinut säätä eikä mitään muutakaan. Vika lähti kyllä kun otin pistokkeen irti ja annoin olla hetken. Ja molemmat polttimot olivat palaneet?- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
M3/M-Sport takapuskurin diffuusori. Pitäisikö se alunperin olla kiiltävää materiaalia vai mattamaista?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostM3/M-Sport takapuskurin diffuusori. Pitäisikö se alunperin olla kiiltävää materiaalia vai mattamaista?e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
ex.
e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
e30 316 -88 (schwarz)
Comment
-
-
Kyselläänpäs veikkauksia.
Alkoi ohitustilanteessa 130km/h perästä kuulumaan ulinaa.
Ääni kuuluu pelkästään veto päällä, ja alkaa just tuosta 130 kohdalta. Kuulostaisi tulevan enemmän apukuskin puolelta.
Pienemmissä nopeuksissa ei kuulu mitään ylimääräistä. Aiemmin ei ole kuulunut, vaan alkoi ihan yhtäkkiä.
M3 3,2 on kyseessä.
Mitä nyt oon laakerivikaisia periä omistanut niin niissä se ujellus on alkanut vähitellen eikä niksnaks kerrasta.
Oliskohan kardaanin takapään vakionopeusnivel vaihtoehto?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostMistähän voisi johtua että kylmänä haisee vähän bensa auton sisällä ja kun ajaa jonkinaikaa niin ei haise enää?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Autona 320i, -95.
Abs-valo palaa, ja absit ei toimi, kokeiltu muutamaan kertaan.
Milläs tavalla noita antureita mitataan? Eli mistä mitataan ja mitä mitataan.
Ennenkin ollut sama vika ja se korjaantui anturin vaihdolla. (edellisen omistajan tekosia)E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Tämäkin asia käsitelty moneen kertaan, mutta näin urpona pakko kysyä. Eli toi coilien laitto (06/92-) autoon joka on 09/91, niin sen verran saanut selvää että iskarien yläpäät pitää vaihtaa uudemmanmallisiin, sekä jotain prikkoja? Saako nämä kaikki tilattua jostain netistä samasta paikasta? Ja miten tuo koiranluiden kiinnitys, kun ei noissa halpistolpissa (FK street/Ta Technix/Jom) taida olla kiinityskohtia?
Comment
-
-
Yeps.. Samaa mäkin pähkäilin. Searchillä löytyyMutta pikanen valotus asiaan silti.. Ennen 10/91 valmistettuihin kolmekutosiin pitää vaihtaa: Uudemman malliset yläpään laakerit, Lyhyemmät koiranluut (tulevat vakaajasta kiinni tukivarteen, eikä iskariin kuten nyt), koiranluiden kiinnitys hilppeet sekä hommata uusi vakaaja. Vaihtoehtoisesti voi lyhentää vanhan vakaajan sopivaksi uusille koiranluille, mutta helpommalla pääset kun haet jostain purkamolta vain uudemman mallin vakaajan.. Helppo homma kaikkiaan kun kaikki vaan lähtee irti
Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
ex- 325ia E36 taxi
Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
Ex- Ktm Lc-4 660
Comment
-
-
e36 laturin vaihto
Elikkäs pitäis laturi vaihtaa, niin voiku joku vähän selostaa ja jelpata että miten se oikeen pitäis tehä? Koskaa aikasemmin en oo tehny ni oon vähän kujalla.Toyota Auris 07 1,4L VVT-i
EX BMW E34 524Tds Touring "Nokileka"
EX BMW E36 M3 Coupe -Avusblau metallic-
EX BMW E36 316i sedan vm 93 -Brilliantrot-
EX BMW E36 328i sedan vm 95 -Cordobarot metallic-
EX BMW E30 318i vm 88
EX BMW E34 520i vm 89
EX BMW E36 316i vm 91
EX BMW E36 320i coupe vm 92
EX BMW E34 525i M50 vm 91
EX BMW E30 320i coupe vm 87
EX Opel Kadett E 1.8 vm 85.
Comment
-
-
voisiko joku mitata miten pitkä on 323ti compactin taka abs-anturi kiinnityspisteestä anturin päähän:thinke36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostTämäkin asia käsitelty moneen kertaan, mutta näin urpona pakko kysyä. Eli toi coilien laitto (06/92-) autoon joka on 09/91, niin sen verran saanut selvää että iskarien yläpäät pitää vaihtaa uudemmanmallisiin, sekä jotain prikkoja? Saako nämä kaikki tilattua jostain netistä samasta paikasta? Ja miten tuo koiranluiden kiinnitys, kun ei noissa halpistolpissa (FK street/Ta Technix/Jom) taida olla kiinityskohtia?Originally posted by Spindre View PostYeps.. Samaa mäkin pähkäilin. Searchillä löytyyMutta pikanen valotus asiaan silti.. Ennen 10/91 valmistettuihin kolmekutosiin pitää vaihtaa: Uudemman malliset yläpään laakerit, Lyhyemmät koiranluut (tulevat vakaajasta kiinni tukivarteen, eikä iskariin kuten nyt), koiranluiden kiinnitys hilppeet sekä hommata uusi vakaaja. Vaihtoehtoisesti voi lyhentää vanhan vakaajan sopivaksi uusille koiranluille, mutta helpommalla pääset kun haet jostain purkamolta vain uudemman mallin vakaajan.. Helppo homma kaikkiaan kun kaikki vaan lähtee irti
Originally posted by Bemaristi 320 View PostElikkäs pitäis laturi vaihtaa, niin voiku joku vähän selostaa ja jelpata että miten se oikeen pitäis tehä? Koskaa aikasemmin en oo tehny ni oon vähän kujalla.
Eli lyhyesti
-akun miinuskaapeli irti
-vakkarin (jos on) ja ilmanputsarin kotelo irti sekä laturin jäähdytysputkisto
-moniurahihnan löysääminen vääntämällä hihnan kiristäjän rullan keskellä olevasta pultista alaspäin
-Ylin ohjainrulla irti jonka mukana tulee pitkä pultti(16mm hylsy) joka pitää rullaa ja laturia paikallaan
-laturin alta toinen pitempi pultti irti (16mm, vähän piilossa laturin alla)
-Nyt laturin saa kammettua irti öljynsuodattimen jalasta
-Laturin takaa kuminen suoja pois joka peittää sähköjohdot.
-Sähköjohdot irti, isompi muistaakseni 13mm ja pienempi 10mm.
-Uusi laturi paikalleen, sähköjohdot kiinni, laturin pultit paikallee (voi olla tympeä saaha pultit menemään kierteilleen, mutta liikuttelemalla laturia ja pyörittelemällä pulttia niin jossain vaiheessa sattuu pultti ja kierteet kohilleen), Alempi ja ylempi pultti ohjainrullan kanssa paikalleen, moniurahihna takaisin ja varmistaa että se kulkee omalla reitillään, ja kiertää kaikki laitteet omilla urillaan, Laturin jäähdytysputkisto, ilmanputsari ja vakkarin moottori paikalleen. Sitten vielä miinuskaapeli takaisin kiinni akkuun, ja kovaa ajoa.
Kutakuinkin noin, loppuunsa todella yksinkertainen homma. Varmasti kun hetken tutkii niin onnistuu. Neloskoneisista en tiedä, mutta tuskin ihan hirveästi eroaa?Last edited by Jontsu00; 25-06-2012, 15:22.
Comment
-
Comment