Originally posted by Mbi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sähköinsinöörit yms hoi! hätävilkuissa on jonkinäköstä häikkää, tämä video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: http://www.youtube.com/watch?v=TtxQSJkgzPw
mistähän johtuisi? myös pitkiä valoja saa aina välillä väläyttää että lyhyet palavat kunnolla, koska joskus syttyy pelkkä parkkivalo toisessa valossa..
Comment
-
-
Originally posted by Saleen View PostMelkeen suosittelen uusimaan koko laturin pääset helpommalla
Ja mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, ettei vain ole pelkästään akku kuollut jos ei laturinkaan jälkeen tule eloa?1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostSen kyllä haluan nähdä että visko ei pyörisi ollenkaan. Viskohan pyörii koko ajan kevyesti mukana koneen käydessä, lämmettyään tarraa vasta kunnolla kiinni. Visko todennäköisesti lauennut, nestettä liian vähän tai termari jumittaa.Nykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Originally posted by Mbi View PostMiten voin tarkistaa viskon toimivuuden? Täytyy käydä nyt katsomassa toi jäähdytys neste ainakin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Mbi View PostKertokaas mistä lähtisin ongelmaa etsimään, kun auto nostaa lämpöjä paikalla olessa aina välillä? Ajossa ei minkään näkösiä oireita ja lämmöt pysyy puolivälissä. Visko ei omasta mielestä pyöri lainkaan. Ongelma alkoi yhden töyssyn jälkeen johon ajoin hieman liian kovaa vahingossa. Joten voisko joku viskon liitin olla nyt puoliksi irti ja ei siksi toimi aina?
Ja autona on siis m50 koneella oleva 325 e36.
Ja yhtään vinkkejä mistä päin voisi vikaa aluksi ruveta etsimään?
Viskossahan ei ole mitään liittimiä kun on mekaaninen kapine moottorin ja jäähdyttimen välissä.
Comment
-
-
Joo tarkoitin aluksi vahingossa juuri sitä. Mutta käyn kokeilemassa kohta ton viskon että pysähtyykö miten helposti lämpimällä koneella ja sit kattoo noi jäähdytysnesteen määräkin.Nykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Onko kellään tullut ongelmia m52:n kanssa starttia paikalleen laittaessa? Kytkinremontin jälkeen laatikko meni hyvin paikalleen mut starttia laittaessa tulikin ongelma et startti ei uppoa laatikossa olevaan ohjuritappiin millään. Tilan puutteen takia ei oikein kunnolla pääse kädelläkää painamaan starttia
Otanko vingun ja ajan laatikon kupeesta sen ohjuritapin helvettiin?_____________________
Nyk. BMW F11 -12 530dA RUT-***
Ex Honda Accord -97
Ex BMW e36 -98 323Ti Compact XVN-***
Ex BMW e36 -98 328i touring GHT-***
Ex BMW e34 -94 525iX touring AXZ-***
Ex BMW e36 -94 316i compact MEZ-***
Ex BMW e30 -? 325i touring kv. XBI-***
Ex BMW e30 -90 316i sedan ZIY-***
Ex Ford Sierra -88 2.0
Comment
-
-
Selvisi syy siihen miksi nosti lämpöjä paikaltaan. Jäähdytysnestettä ei ollut ollenkaan paisuntasäiliössä kun avasin korkin kun kone oli kylmä. Tosin ei sinne mennytkään kuin ehkä puolilitraa? ajoin koneen kuumaksi ja neste oli silloinkin vielä samassa paikassa kuin ennen ajoa. Nyt lämmöt pysyvät koko ajan puolivälissä eivätkä nouse mihinkään... Mutta mihin nesteet olivat voinneet kadota?:think
Tuli ajettua jo tänään lähes 250km ja ei mitään ongelmia lämpöjen kanssa.Nykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Originally posted by Mbi View PostSelvisi syy siihen miksi nosti lämpöjä paikaltaan. Jäähdytysnestettä ei ollut ollenkaan paisuntasäiliössä kun avasin korkin kun kone oli kylmä. Tosin ei sinne mennytkään kuin ehkä puolilitraa? ajoin koneen kuumaksi ja neste oli silloinkin vielä samassa paikassa kuin ennen ajoa. Nyt lämmöt pysyvät koko ajan puolivälissä eivätkä nouse mihinkään... Mutta mihin nesteet olivat voinneet kadota?:think
Tuli ajettua jo tänään lähes 250km ja ei mitään ongelmia lämpöjen kanssa.e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
ex.
e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
e30 316 -88 (schwarz)
Comment
-
-
Originally posted by Janne123 View PostOtanko vingun ja ajan laatikon kupeesta sen ohjuritapin helvettiin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Edellinen omistaja oli lyönyt lenkillä venttiilinkoppaan, josta seurauksena oli tullut reikä. Muovia siis koppa. Reijän jälkeen koppa oli paikattu jollain mäskillä reikä umpeen. Ajattelin etsiä ehjän venttiilikopan sigun autoon(m52b25). Sopiiko kaikkien m52 moottoreiden venakopat tohon vai ainoastaan 323i moottorien kopat?e36 m60
Comment
-
-
Originally posted by wsq´_ View PostEdellinen omistaja oli lyönyt lenkillä venttiilinkoppaan, josta seurauksena oli tullut reikä. Muovia siis koppa. Reijän jälkeen koppa oli paikattu jollain mäskillä reikä umpeen. Ajattelin etsiä ehjän venttiilikopan sigun autoon(m52b25). Sopiiko kaikkien m52 moottoreiden venakopat tohon vai ainoastaan 323i moottorien kopat?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by LordHamwich View PostJos laakerit ja liukurenkaat ovat ok-kunnossa niin ihan yhtä vaivaton se on sekin pelkän jännitteensäätäjän vaihto.
Ja mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, ettei vain ole pelkästään akku kuollut jos ei laturinkaan jälkeen tule eloa?
Comment
-
-
E36 käynnistys onkelma
Mikäköhän mahtaa vehkeessä olla, kun ajoittain käynnistäessä moottorista kuuluu vajaa 10sek ajan suht kova särinä ja sitten loppuu kun seinään. Pirssi on 92vm 325 ilman vanosta. Sitten toinen vika on se että kun ottaa kaasulta jalan pois, niin kierrokset laskee hyvin hitaasti. Vituttaa vaan, kun joutuu vaihdetta vaihtaessa odottamaan reilu sekunnin ennen kun uskaltaa nostaa kytkintä.
Comment
-
Comment