Originally posted by Juuso Karimo96
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juuso Karimo96 View PostNiin, mitkä olis semmosia tekijötä jotka vaikuttaa kulutuksen nousuun?:think
Ei se ainakaan bensaa vuoda, tai läikkiä ei oo tullu ja ei haisekkaan bensa.BMW harrastuksena jo vuodesta 2012
Comment
-
-
Originally posted by biimerrrrville View Postno niinkun sanoin et perus huollot kannattaa tehä. likanen ilman puhdistin ja tulpatkin voi vaikuttaa aika paljon kulutukseen. ja ne imu vuodot on nyt aika helppo tsekata et löytyykö niitä.
Ajan itse n.90-95km/h nopeudella 30km x2 työmatkaa mutkaista ja mäkistä tietä, tie kuitenkin puhdas lumesta. Kulutus 8,4 litraa /100km. (Tankin mukaan, ei mittarin.)
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Comment
-
-
Originally posted by HerraHuu View PostLisäksi listaan jarrujen kunto. Laahaaminen ei ainakaan vähennä vastusta..
Ajan itse n.90-95km/h nopeudella 30km x2 työmatkaa mutkaista ja mäkistä tietä, tie kuitenkin puhdas lumesta. Kulutus 8,4 litraa /100km. (Tankin mukaan, ei mittarin.)
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Comment
-
-
Mikä vikana?
Joo elikkä tuossa paripäivää sitten käytiin isoveljen kanssa jäällä hänen autollaan ja siinä sitten yhtääkkiä lämmöt nousi ja rupesi savuamaan no luultiin että konehan siinä keitti mutta sitten kotona huomattiin että oli vain joku jäähdytys järjestelmän letku irronnut liitoksistaan mutta nytten kun uudet nesteet lyötiin ja ilmattiin
kun kone on saatu lämpimäksi niin nesteet nousee paisunta säiliössä vähä ylimmän merkin ylä puolelle ja sitte termari aukeaa ja vedet valahtaa kiertoon tämän tekee noin 2 kertaa ja sitten kolmannella kerralla termari ei aukea ja lyö paineet paisuntasäiliön korkista pihalle.. että olisiko termari paskana vai kannen tiiviste menny että pääsee lyömään painetta jäähdytys järjestelmään elikkä oli siellä jäällä lyönyt letkun irti kun tuli painetta mutta ei ole ikinä ennen tämmöistä tehnyt..
edit: nytten on vähän tullu taas testailtua niin otettiin termari irti ja annettiin kiertää ja odoteltiin että lämmöt on puolessa välissä missä pitääkin ja sitten yhtä äkkiä alkoi vedenpinta nousemaan ja kunnes ylitti ylimmän viivan niin rupesi sylkemään korkista pihalle nesteet.. eli lämmöt pysyy kokoajan ihan normaalina myös termarin ollessa paikoillaan että lämmöt ei vissiin vedessä kerkeä nousta sinne tarvittavaan 95 asteeseen että termari aukeaisi vaan lyö jostain painetta.. :/
Ja autohan on 316 e36Last edited by Kylläsesiitä; 09-02-2014, 20:41.
Comment
-
-
pitää kokeilla..
Ja nytten kokeiltiin että vähän auton keulaa ilmaan ja tötsö paisunta säiliön suuaukolle jotta saa vedenpinnan korkeammammalle. Sitten sillä ilmattin auton käynnissä ollessa ja sammuksisssa ollessa. Sitten siinä kun käynnissä ilmasi ja kun auton sammutti niin veden pinta nousi heti korkealle ja kohta imasi koko syylärin sisällön koneeseen. Mistään ei vuoda vettä mihinkään ja siiten kun imasi niin pulputusta kuuluu ja välillä muutenkin kuuluu pulputusta kun antaa vaan olla.. ja termari on irti
Ps: Äidinkieli ei ollut paras aineeni koulussa ):Last edited by Kylläsesiitä; 10-02-2014, 16:43.
Comment
-
-
Originally posted by Kylläsesiitä View PostJa nytten kokeiltiin että vähän auton keulaa ilmaan ja tötsö paisunta säiliön suuaukolle jotta saa vedenpinnan korkeammammalle sitten sillä ilmattin auton käynnissä ollessa ja sammuskisssa sitten siinä kun käynnissä ilmasi ja kun auton sammutti niin veden pinta nousi heti korkealle ja kohta imasi koko syylärin sisällön koneeseen mistään ei vuoda vettä mihinkään ja siiten kun imasi niin pulputusta kuuluu ja välillä muutenkin kuuluu pulputusta kun antaa vaan olla.. ja termari on irti
Comment
-
-
Originally posted by Kylläsesiitä View PostJa nytten kokeiltiin että vähän auton keulaa ilmaan ja tötsö paisunta säiliön suuaukolle jotta saa vedenpinnan korkeammammalle. Sitten sillä ilmattin auton käynnissä ollessa ja sammuksisssa ollessa. Sitten siinä kun käynnissä ilmasi ja kun auton sammutti niin veden pinta nousi heti korkealle ja kohta imasi koko syylärin sisällön koneeseen. Mistään ei vuoda vettä mihinkään ja siiten kun imasi niin pulputusta kuuluu ja välillä muutenkin kuuluu pulputusta kun antaa vaan olla.. ja termari on irti
Ps: Äidinkieli ei ollut paras aineeni koulussa ):
Ei ollut bemari mutta enon sierraa ilmattiin just noin.
Välillä imasi pullon tyhjäksi ja jonkun ajan päästä pukkas pullosta nesteet yli. Tätä jumppaa jatkettiin jonkun aikaa ja lopetettiin kun ei tullut mitään.
Lopulta paljastui että sisätilan lämppärinkenno vuosi pikkasen lattiamaton alle. Kenno vaihdettiin ja samalla menetelmällä ilmaantui alle vartissa.
Saattaa olla sama ongelma sulla?
/mutuNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by jjero View PostEli mikä anturi on kyseessä, mikä on koneen etuosassa ja mihin sen liitin kuuluu..? (Ollut irti jo ostaessa) ja auto siis e36 328 vm.98LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEli missä ja hä? Kuva kertoisi paljon jos ei osaa tarkemmin kuvailla. Onko autossa jotain vikaa?
Comment
-
-
Originally posted by jjero View PostKuvaa en saa tähän hätään, mutta koneen edessä tossa kampuran siimapyörän yläpuolella eli olisko kampiakselin asentotunnistin ja sammuilee ajossa silloin tällöin pienestä vauhdista kun laittaa kytkimen pohjaan..:think
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...e/timing_case/ osa 9 siis kampuran asento tunnistinLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment