Originally posted by jonardo92
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei mitään kerrottavaa
-
-
Hjelp!
Noniin elikkä, sigun vehkeeseen tein jäähdytinrempan jonka yhteydessä vaihdettiin oikeastaan kaikki lohkosta eteenpäin, (vesipumppu,visko,flekti,termari&koppa,letkut,jääh dytin ymsyms..)
Nyt ihmetystä on herättäntyt tuo visko joka pyörii kokoajan? eli siis aivan ensimmäisestä startista lähtien uudella viskolla, visko pyörii vain kokoajan, voiko muka olla uusi visko heti hajalla?
Toinen ongelma sitten luonnollisesti ilmaaminen, tästä on luettu tarinaa foorumilta ja tein menetelmällä:
- Kone kylmänä, nesteet sisään ja kone käyntiin, auto tasaisella maalla
- Lämppäri puhaltamaan täysillä kuumaa
- Paisarin korkki auki puristelemaan vuoronperään ylä ja alavesiletkua, kuplia tuli kiitettävästi.
Siinä sitten odottelin että kone hieman lämpeni ja jatkoin pumppaamista, ja välillä availin ilmausruuvia mutta sieltä ei tuntunut tulevan mitään
- Kone lämpimänä jatkoin pumppailua, välillä nesteen taso hieman laski ja lisäilin nestettä sitä mukaan
Jatkoin letkujen pumppaamista ja odotin että järjestelmä imaisisi kunnolla nestettä sisäänsä, eikö sen niin pitäisi tehdä? mitään tällaista ei kuitenkaan tapahtunut ja ilmaruuvia avatessa puski ruuvista vaan tajuttomasti höyryä.
Loppujenlopuksi nesteen pinta alkoi vain nousemaan ja välillä tulvi yli paisarista, sitten taas laski hieman, tätä toistui varmaan puolituntia, pumppailua, nesteen laskua ja nousua ja höyryn tulemista ilmausruuvista.
Sitten alkoi lämmötkin jo nousemaan punarajalle joten sammutin moottorin ja sittenhän se perkele imaisikin sitä nestettä oikein kunnolla ja paisari meni aivan tyhjäksi, täytin paisarin ja tyhjeneminen jatkui, imi monta litraa nestettä ja sitten hieman rauhoittui. Missään vaiheessa ei puhaltanut myöskään lämmintä hyttiin.
Mikä tuossa nyt mättää, tuota samaa rumbaa olisi voinut jatkaa koko illan mutta ei siitä nyt tuntunut tulevan lasta eikä paskaaHarraste: E92 M3 DCT 2011 - Mineralweiss Metallic
Käyttis: MB E220d AMG Package 4-Matic 2017
Harley Davidson Dyna Streetbob -08
Ex. M140i -17
Ex. 430D -14
Ex. F20 M135i -15
Comment
-
-
Originally posted by 4llu- View Postvitun pitkä teksti....
kokeile pysäyttää esim sanomalehdellä se flekti, jos saat sen pysäytettyä sen niin silloin se toimii.
ilmaus: kyllä se vaan niin on että keula ylös, ja 1,5l limsapullosta pohja pois, ja paisariin kiinni, sitten vaan pullo täyteen nestettä, auto käymään, lämmöt täysille(liekkö merkitystä) ja pitää vaikka hieman kierroksia välillä. näillä metodeilla ilmattu miljoona m50 ja aina toiminut-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostJuu tuo kävi itelläkin mielessä mutta kestääköhän nuo helicoilit tuossa se vähän arveluttaa..jotkut kyllä väittävät että olisi jopa normi jengoja kestävämpiä ite en vaan oiken tahdo uskoa tuohon..joskus amis aikoina fordin dohc koneeseen tein imusarjalle tollaset eikä nekään joko onnistunu tai jotain muuta kävi koska ei kestäny kunnolla kiristämistä..
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJa en kyllä yhtään ihmettele, että joku autopuolen priimus amiksessa on ne onnistunu tyrimäänmutta jos nyt tuosta kaupat teen nii kai se pitää kysellä noita helikoileja tai noita time-sert hommeleita jos joku osaava ne sinne laittas
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Joo luin nyt vasta toiseen kertaan ja ei kyllä ollu tarkoitus vittuilla. Mutta mitä oon kattonu, niin melko arvokkaita on ne timesertit. Helicoilit on huomattavasti halvempia ja helpommin saatavissa. Jopa biltsussa taitaa olla korjaussettejä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo luin nyt vasta toiseen kertaan ja ei kyllä ollu tarkoitus vittuilla. Mutta mitä oon kattonu, niin melko arvokkaita on ne timesertit. Helicoilit on huomattavasti halvempia ja helpommin saatavissa. Jopa biltsussa taitaa olla korjaussettejä.ja joo pitänee käydä jostai tarvikeliikkeestä niitä kattelee
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by jonardo92 View PostEn oo koskaa nuita helicoileja asentanu mut ekana tulee mieleen et miten onnistuu ilman kannen irrotusta.. Ne puolien kolot kun on aika syvät.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Postilmaus: kyllä se vaan niin on että keula ylös, ja 1,5l limsapullosta pohja pois, ja paisariin kiinni, sitten vaan pullo täyteen nestettä, auto käymään, lämmöt täysille(liekkö merkitystä) ja pitää vaikka hieman kierroksia välillä. näillä metodeilla ilmattu miljoona m50 ja aina toiminut
Comment
-
-
Tänään sit toi oma e36 325iA sano sopimuksen irti.. (taas)
Eli hiukan reippaamasta kiihdytyksestä n.100kmh vauhdeista vaimea rusahdus jonka jälkeen kierrokset tippu 2-3000 eikä reagoinut kaasuun eli moottori varmaan sammu..
Siinä sitten tiensivuun stoppiin ja hetken ihmettelyt ja sitten starttia, no, startti pyörii tyhjää..
Huomenna olis tarkotus syventyä tohon laitokseen mutta osaisko porukka vähän heittää arvioita että mistä lähtee ettiin vikaa..
Auto on siis e36 325 automaattilootalla ja vanoksella.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostHyvä pointti.
Ja grab: sano myyjälle että hoitaa kierteen kuntoon kuitin kanssa niin haet auton pois ?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Comment