Apuja kaivataan. Öljypohja irroitettu, nyt pitäis uus öljysihti hommata. En kuitenkaan löydä tuolta realoemin kautta osaa sitten millään. Voisko joku jeesiä, jos olis joskus ite tilannut ja tietää mistä kyseinen osa löytyy?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt iha mielenkiinnosta maalaan omaa seinää piruja, liikkuuko näitä e46 ahdettuna minkä verran? ihan ajatuksen kanssa tuli mietittyä yks ilta jos jollai aikaa alkas suunnittelee tohp omaan 328siin turboo tai remmiä kuitenkin jossain vaiheessa kun alkaa toisen auton osto olee oleellista nii tän jos laittas kevyeen läpi käyntiin ja ehkä pikku laitoöle..
Comment
-
-
Originally posted by MRX View PostNyt iha mielenkiinnosta maalaan omaa seinää piruja, liikkuuko näitä e46 ahdettuna minkä verran?
luultavimmin ensinnä mainittuja.
ja sivuhuomautuksena, että toukastakin saa näkyy junan, kun säätää auraukset kuntoon.
nimimerkillä se oli aiemmin joko känninen kastemato tai ajokoira, en ihan varma kumpi.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Postmeinaaks nyt jälkikäteen ahdettuja, vai mutkan kans jo uusina tulleita?
luultavimmin ensinnä mainittuja
Comment
-
-
Originally posted by MRX View PostJoo jälkikätee. Iso hommahan se varmasti ois. Taitas vaa helpottaa muutoskatsastuksee jos jollain on jo ja sais kopioo niistä vastaavuus lapuista ja muista mitä tarviiBMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by JMTN View PostEi auta vastaavuus laput vähäpäästöisissä. Pitää käydä VTT.n penkissä mutka ja maksaa 1200e + alv, meni läpi tai ei...
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostÄlä mene säätämään VNT-ahtimen kellon tankoa jos et tiedä mitä teet. Muuttuva siipinen ahdin toimii hieman eri tavalla kuin perinteinen hukkaportillinen niin se tangon säätäminen aiheuttaa ongelmia suurella todennäköisyydellä
DDE: Pre-supply pressure monitoring... noooh justiinhan mä vaihdoin uuden siirtopumun sinne... eli taitaa olla vika tankin sisällä olevassa.. hmm.. tai sit koittaa ottaa sen rail-paineen anturin johto irti ja koittaa mitä sanoo? jos homma muuttu niin vika anturissa.. Vai?
No sitten sammutin ja käynnistin uudestaan niin sitten tulikin useempi:..
1. tietty sama pre-supply
2. DDE: Air-mass flow Sensor (tää selvä homma vaihtoon)
3. DDE: Intake-air temperature sensor
4. DDE: Electricc auxliary heater
5. DDE: Can bus
6. DDE: Boost-pressure control or boost-pressure controller
Intake-air temperature sensor, onks toi sama mikä on siel auton vasemalla puolen ala-etukulmas muovissa kiinni? eli mittaa ulkolämpötilaa ja samalla imuilman lämpötilaa? Eli menee vaihtoon... JA Boost-pressure control or boost-pressure controller kannattaa vissiin koittaa putsata karstasta se imusarjan ns.anturin paikka, ja testata onko vakkuumia ennen ja jälkeen "Osanumero 1" linkki http://realoem.com/bmw/showparts.do?...38&hg=11&fg=45
Comment
-
-
Jäähdytysnesteen pinnan valvonta
Terse,
Sydän kävi kurkussa kun jäähynestepinnan alhainen-valo alkoi lämpösenä palamaan. Lämmöt normit, töihin parkkiin ,kylmänä auki - nesteet normaalit. Hiljattain taas sama juttu, eli anturi mennyt.
Real-oem mukaan anturi on joko 17137524812 tai 17137553919
Osaako joku sanoa kumpi sopii vessaan mallia 316ti, N42B18, 2003, manuaali.Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
Comment