Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rhodry
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Ei siellä sitten ainakaan valtavan suurta vuotoa ole jos oli tulenarkaa bräkkistä.

    Mitenkäs se bensanpaine?
    Dementia iski enkä muistanu sitä ollenkaan kattoa Meen huomenna tekee jarru- ja alustaremppaa ni yritän muistaa sitte

    Tossa nyt vielä noita joitain arvoja mitä osasin kattoa jos nää mitään kertoo.





    Vikalla kerralla anto enää kolmelle sylinterille sitä misfirea, ajoin motaria duunista melkein Klaukkalaan asti 140km/h ennenku heitti valoa tauluun ja alko käymään vajailla. Tää matka siis jotain 10-15km? ehkä.
    Duuniin mennessä tosin sytytti sen valon myös 80-vauhdista ku olin lähössä ohittamaan ja vaihdoin kolmoselle. Ennen sitä ja sen jälkeen ei oo kertaakaan syttyny muutaku yli 120-vauhdissa. Ei myöskään syttyny ku kiihdytin pysähdyksistä ykkösellä punarajaöle asti.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Brake cleaneria oon jo suihkinu pullollisen mutta ei oo ollu mitään vaikutusta.
    Ei siellä sitten ainakaan valtavan suurta vuotoa ole jos oli tulenarkaa bräkkistä.

    Mitenkäs se bensanpaine?

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Purkki käynnistyssumua ja sillä ruiskuttelee imupuolen läpi. Jos vuotaa niin sen kuulee kun hörppää sisäänsä tavaraa.
    Brake cleaneria oon jo suihkinu pullollisen mutta ei oo ollu mitään vaikutusta.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Facebookin ihmeellinen maailma on sitä mieltä että varma imuvuoto, vielä ku löytäis että missä se on.

    Katoin kuitenkin noi smooth running values, onko nää nyt ok?

    Ennen koodien nollausta:
    https://youtu.be/2MrxbVvUjQs

    Koodien nollauksen jälkeen:
    https://youtu.be/ReNiMb-tAeg
    Purkki käynnistyssumua ja sillä ruiskuttelee imupuolen läpi. Jos vuotaa niin sen kuulee kun hörppää sisäänsä tavaraa.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Facebookin ihmeellinen maailma on sitä mieltä että varma imuvuoto, vielä ku löytäis että missä se on.

    Katoin kuitenkin noi smooth running values, onko nää nyt ok?

    Ennen koodien nollausta:
    https://youtu.be/2MrxbVvUjQs

    Koodien nollauksen jälkeen:
    https://youtu.be/ReNiMb-tAeg

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Mites mie sen mittaan?
    Originally posted by HTK12 View Post
    Mekaaninen mittari polttoainekiskon schrader venttiiliin.
    Se on siis sama venttiili kuin renkaissakin jos ei muuta keksi

    Se ilmalle tarkoitettu mittari kyllä mahdollisesti on aika äkkiä entinen tuon jälkeen

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Mites mie sen mittaan?
    Mekaaninen mittari polttoainekiskon schrader venttiiliin.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Bensapumppu? Paine voisi olla hyvä mitata.
    Mites mie sen mittaan?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Olisko jonkun kristallipallo ehjä kun ei meillä enää riitä ideat tuon kanssa.

    Auto siis 325i vm. -00, ongelmana moottorin vikavalon syttyminen motarinopeuksissa, ja alkaa käymään vajailla. Vikakoodeina antaa misfire joka sylinterille. Katottiin livedatalla että käy laihalla, vaihdoin ilmamassamittarin ni nyt ei käy enää laihalla mutta vika ei kadonnu. Kokeilin myös toisilla puolilla, ei vaikutusta. Tulpat on vaihdettu joku aika sitten.

    Huomenna vaihdan vielä haitariputket ja venakopan tiivisteen, parissa tulpassa näky olevan vähän öljyä. En tosin usko että näillä on asiaan vaikutusta mutta ei tässä nyt enää muutakaan keksi, joten olisko ideoita?
    Imuovuodot, bensapaineet, fuel trimmit, sylinterien käynnin tasaisuus, lambda lukemat ajossa?

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Suuttimet ja smoot running arvot katsottu ?

    https://m.youtube.com/watch?v=9kX6s2g-kTM
    Noita mie kattelin kyllä tänään mutta en tiiä mikä on hyvä ja mikä huono En nyt enää muista oliko mikään tuolla yhen pinnassa mut olikohan yks tai kaks ku oli miinuksella about koko ajan.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Olisko jonkun kristallipallo ehjä kun ei meillä enää riitä ideat tuon kanssa.

    Auto siis 325i vm. -00, ongelmana moottorin vikavalon syttyminen motarinopeuksissa, ja alkaa käymään vajailla. Vikakoodeina antaa misfire joka sylinterille. Katottiin livedatalla että käy laihalla, vaihdoin ilmamassamittarin ni nyt ei käy enää laihalla mutta vika ei kadonnu. Kokeilin myös toisilla puolilla, ei vaikutusta. Tulpat on vaihdettu joku aika sitten.

    Huomenna vaihdan vielä haitariputket ja venakopan tiivisteen, parissa tulpassa näky olevan vähän öljyä. En tosin usko että näillä on asiaan vaikutusta mutta ei tässä nyt enää muutakaan keksi, joten olisko ideoita?
    Bensapumppu? Paine voisi olla hyvä mitata.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Suuttimet ja smoot running arvot katsottu ?

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Lamdbat ?
    No siis mie en tolla autologikilla osaa hirveesti mitään tehdä mut duunikaveri sano ainaki että ne vaikuttais toimivan normaalisti

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Olisko jonkun kristallipallo ehjä kun ei meillä enää riitä ideat tuon kanssa.

    Auto siis 325i vm. -00, ongelmana moottorin vikavalon syttyminen motarinopeuksissa, ja alkaa käymään vajailla. Vikakoodeina antaa misfire joka sylinterille. Katottiin livedatalla että käy laihalla, vaihdoin ilmamassamittarin ni nyt ei käy enää laihalla mutta vika ei kadonnu. Kokeilin myös toisilla puolilla, ei vaikutusta. Tulpat on vaihdettu joku aika sitten.

    Huomenna vaihdan vielä haitariputket ja venakopan tiivisteen, parissa tulpassa näky olevan vähän öljyä. En tosin usko että näillä on asiaan vaikutusta mutta ei tässä nyt enää muutakaan keksi, joten olisko ideoita?
    Lamdbat ?

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Olisko jonkun kristallipallo ehjä kun ei meillä enää riitä ideat tuon kanssa.

    Auto siis 325i vm. -00, ongelmana moottorin vikavalon syttyminen motarinopeuksissa, ja alkaa käymään vajailla. Vikakoodeina antaa misfire joka sylinterille. Katottiin livedatalla että käy laihalla, vaihdoin ilmamassamittarin ni nyt ei käy enää laihalla mutta vika ei kadonnu. Kokeilin myös toisilla puolilla, ei vaikutusta. Tulpat on vaihdettu joku aika sitten.

    Huomenna vaihdan vielä haitariputket ja venakopan tiivisteen, parissa tulpassa näky olevan vähän öljyä. En tosin usko että näillä on asiaan vaikutusta mutta ei tässä nyt enää muutakaan keksi, joten olisko ideoita?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎