E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla on ainaki kaikki viis e46:sta dieseliä ollu 6 vaihteisella ja vuosimallit 2003-2004. Kaikki ollu uudemmalla moottorityypillä eli m47n/m57n
Leave a comment:
-
Vai onko kaikissa 5-vaihteinen, jos ei tilatessa ole maksettu lisää?
6-vaihteinen on hyvä jos sellaisen löytää ja saa käsiinsä, mun e87:ssa on sellainen laatikko.
Leave a comment:
-
20d 2000-2001 136hvOriginally posted by Antti O View PostVai onko facelifteihin tai viimesen vuoden malleihin tullut 6-vaihteinen laatikko, kuten esimerkiksi e46 330i bensoihin?
Dieselmiehet osaa kertoa faktoja.
20d 2001-2005 150hv
Varmaan ensimmäiset 5v ja jälkimmäiset 6v ?
Leave a comment:
-
Vai onko facelifteihin tai viimesen vuoden malleihin tullut 6-vaihteinen laatikko, kuten esimerkiksi e46 330i bensoihin?
Dieselmiehet osaa kertoa faktoja.
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKorkealla matematiikalla 5 ja 6 vaihteisen erottaa 1kpl vaihdetta
eh eh.. ollanpas sitä vitsikkäällä päällä.
Väännetään nyt sitten rautalangasta.
Eli jos näitä e46:sia on 5 ja 6 vaihteisia versioita ja minä katson kahta eri myynti ilmoitusta niin mistä erottaa, että onko kyseessä 5 vai 6 vaihteinen auto. Vai voiko sitä edes erottaa mistään muualta kuin kysymällä asiaa.
Olisiko nyt tarpeeksi selkeästi asia ilmaistu.
Vai onko tilanne, että dieselit on aina 6 vaihteisia manuaaleja?Last edited by OneAndOnly; 12-08-2020, 15:55.
Leave a comment:
-
e46 320d vaihteisto?
Mites näissä manuaali e46 320d malleissa menee tuo vaihteisto?
Katsellu ilmoituksia ja joissain oon nähny,että olis 6 lovinen manuaali. Onko niitä 5 ja 6 lovisella laatikolla ihan normistikin olemassa? Ja jos on niin mistä erottaa, että kumpi laatikko on kyseessä? Vai onko noi 6 loviset laatikot vaihdettu itse 5 lovisen tilalle.
Leave a comment:
-
Päävirtakytkin tulee kaapelin väliin eli akulta lähtevä kaapeli poikki ja päävirtakatkaisija väliin (ainakin työkoneissa yleensä tulee maajohtoon).Originally posted by airovaurio View PostMoi.
Pitäisi alla olevan linkin mukainen päävirtakytkin asentaa e46 330i.
Mitenhän tuon 2 napaan tuleva kytkentä, onko tietoa mikä johto tuohon tulee kytkeä? Olettaisin että jokin virtalukolta eculle menevä joka sammuttaa auton, mutta olisiko jollakin tietoa että mikä?
Löysin tälläisen:
Ymmärränköhän oikein että d26 olisi ecu virrat eli ne katkaisemalla luulisi sammuvan?
Leave a comment:
-
Originally posted by chrono View Post
Tuolta varaosanumero, pumppu 67128362154. Tuon ku laittaa KL-varaosien hakuun nii antaa just tuon saman minkä laitoit.
Leave a comment:
-
Moi.
Pitäisi alla olevan linkin mukainen päävirtakytkin asentaa e46 330i.
Mitenhän tuon 2 napaan tuleva kytkentä, onko tietoa mikä johto tuohon tulee kytkeä? Olettaisin että jokin virtalukolta eculle menevä joka sammuttaa auton, mutta olisiko jollakin tietoa että mikä?
Löysin tälläisen:
Ymmärränköhän oikein että d26 olisi ecu virrat eli ne katkaisemalla luulisi sammuvan?
Leave a comment:
-
Onko posse laitellu noita bjorkmotorsportin e46 jäykistesarjaa? http://www.bjorkmotorsport.fi/Origam...899,2848&lang= onko tuon jälkeen tarvetta myös korjata sisältä käsin, tuo kun näyttää vähän tukevammalta kun ne normaalit 4 irto lappua?
Toinen kysymys et oliko tuohon sedan/toukan tuulen suhinaan jotain fixiä, yli 70kmh vauhdissa alkaa ainakin kuskinpaikalla suhisemaan vasempaan korvaan, jossain oli et peilin tiiviste saattaa tehdä mut suoranaista korjausta ei löytynyt?
Leave a comment:
Leave a comment: