Elikkä vähän tyhmä kysymys, häviääkö absien vikavalo kun laittaa kuntoon ja käy ajamassa, vai pitääkö nollata? Kaapeli ois kaverilla lainassa, mutten viitsisi odottaa iltaan että pääsisi kokeilemaan.
Onko sulla ollut akkukin irti tai se radio irti ettei sitten kysele?
Tuli tommonen tosiaan ostettua näkemätttä ku luulin että siitä sopiva toosa E36:een, mutta eihän toi leveä malli käy..
Niin aattelin myydä sen eteenpäin mutta en halua myydä jos ostaja ei saa sitä toimimaan.
Ohjekirjan välissä on se joku datakorttikin eikä siinäkään ole koodia.
Tuli ostettua hetken mielijohteesta tommonen E46 radio/kasetti "Business" soitin, Philipsin valmistama, niin vaatiiko tuo koodia kun sen pistää päälle?
Tuli ostettua hetken mielijohteesta tommonen E46 radio/kasetti "Business" soitin, Philipsin valmistama, niin vaatiiko tuo koodia kun sen pistää päälle?
Mistä kohtaa se pääsee ilmaa ottamaan siitä, ruuvin kannan välistä vai sen "kammen" läpiviennistä ?
Pystyykö sen tiivistämään jotenkin, oletko tutkinut ?
Ruuvin kannan välistä se vaikuttais imevän, enää ei suhise niin paljoa ja pystyin ajamaan jopa 20km yli 120.
No ilmeisesti, duunikaverit sen huomas ku kaasua painaessa suhisee, toinen laitto sormen siihen ni imas siitä ihan kunnolla. Kiristin sen eilen sillee sopivasti mutta vika ei kyllä poistunu sillä. Ehkä mä sit hommaan uuden disan seuraavaks
Mistä kohtaa se pääsee ilmaa ottamaan siitä, ruuvin kannan välistä vai sen "kammen" läpiviennistä ?
Pystyykö sen tiivistämään jotenkin, oletko tutkinut ?
Tarkotat tota pitkää ruuvia ?
Ei sitä tartte kirrata hampaat irvessä, normi kiinni. Falskaako se jotenkin ?
No ilmeisesti, duunikaverit sen huomas ku kaasua painaessa suhisee, toinen laitto sormen siihen ni imas siitä ihan kunnolla. Kiristin sen eilen sillee sopivasti mutta vika ei kyllä poistunu sillä. Ehkä mä sit hommaan uuden disan seuraavaks
Tutkin tota disaa äsken, se siis imee ilmaa siitä kuusiokolon kohdalta, mikä ilmeisesti menee kiinni siihen akseliin? Pitäiskö sen olla kuinka kireällä?
Tarkotat tota pitkää ruuvia ?
Ei sitä tartte kirrata hampaat irvessä, normi kiinni. Falskaako se jotenkin ?
Tutkin tota disaa äsken, se siis imee ilmaa siitä kuusiokolon kohdalta, mikä ilmeisesti menee kiinni siihen akseliin? Pitäiskö sen olla kuinka kireällä?
Sain entiseltä omistajalta exceliin tehdyn huoltokirjan missä oli joku disan korjaussarja laitettu 2018, olettaisin että kyseinen o-rengas vois kuulua siihen korjaussarjaan?
Joo mutta rikkihän se disa on jos imee ilmat läpi.
Siinä on kaksi kohtaa joista voi ilma kulkea, läpän akselin kohta ja isompi reikä josta läppä menee imusarjaan. Disan kotelosta ei taida ilma päästä kulkemaan.
Leave a comment: