Originally posted by Rhodry
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toi tappi joka minun disasta oli menossa mäntien ruuaksi.Originally posted by Rhodry View PostSain entiseltä omistajalta exceliin tehdyn huoltokirjan missä oli joku disan korjaussarja laitettu 2018, olettaisin että kyseinen o-rengas vois kuulua siihen korjaussarjaan?
Mitä siitä akselista pitää siis tarkistaa?Last edited by BMW525Xda; 28-07-2020, 23:33.
Leave a comment:
-
Originally posted by jluoma View PostDisa venttiilin O-rengas,
mutta ehkä muutakin jos kaikki alkuperäistä.Sain entiseltä omistajalta exceliin tehdyn huoltokirjan missä oli joku disan korjaussarja laitettu 2018, olettaisin että kyseinen o-rengas vois kuulua siihen korjaussarjaan?Originally posted by Muurahainen View PostVai siitä kalvosta?
Kannattaa joka tapauksessa tarkistaa se disan akseli myös.
Mitä siitä akselista pitää siis tarkistaa?
Leave a comment:
-
Oli, lämpenemisongelma. Tämän ratkaisin niin että talvella kietaisen lämpöeristenauhaa putken ympärille että lämpö ei karkaa ennen katteja.Originally posted by Muurahainen View PostOliko niin että sait niistä joskus jonkin vikakoodinkin? Pelaako muisti tarpeeksi tarkasti?
Leave a comment:
-
Oliko niin että sait niistä joskus jonkin vikakoodinkin? Pelaako muisti tarpeeksi tarkasti?Originally posted by BMW525Xda View PostYmmärsin ensin että lambdoja olisi kuusi
Aloin sitten miettiä uudelleen tuota kirjoitustasi.
Minulla arvot heittelee toisiaan vastaan jatkuvasti. Ehkä johtuu noista läpivirtauskateista vaihdelaatikon perässä kaukana pakosarjasta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Rhodry View PostEn tänään ehtiny tutkia autologicilla sen enempää tuota ku piti kolmeysiki myydä siinä samalla, mutta mun ihanat työkaverit palas lomilta ja löys sellasen mielenkiintosen asian että se imee disa-venttiilistä ilmaa aivan vitusti. Sen ei oletettavasti pitäis sitä tehdä?
Ja pitääkö mun nyt siis ostaa uus disa vai mikä sitä vaivaa?Vai siitä kalvosta?Originally posted by jluoma View PostDisa venttiilin O-rengas,
mutta ehkä muutakin jos kaikki alkuperäistä.
Kannattaa joka tapauksessa tarkistaa se disan akseli myös.
Leave a comment:
-
Disa venttiilin O-rengas,Originally posted by Rhodry View PostEn tänään ehtiny tutkia autologicilla sen enempää tuota ku piti kolmeysiki myydä siinä samalla, mutta mun ihanat työkaverit palas lomilta ja löys sellasen mielenkiintosen asian että se imee disa-venttiilistä ilmaa aivan vitusti. Sen ei oletettavasti pitäis sitä tehdä?
Ja pitääkö mun nyt siis ostaa uus disa vai mikä sitä vaivaa?
mutta ehkä muutakin jos kaikki alkuperäistä.
Leave a comment:
-
En tänään ehtiny tutkia autologicilla sen enempää tuota ku piti kolmeysiki myydä siinä samalla, mutta mun ihanat työkaverit palas lomilta ja löys sellasen mielenkiintosen asian että se imee disa-venttiilistä ilmaa aivan vitusti. Sen ei oletettavasti pitäis sitä tehdä?
Ja pitääkö mun nyt siis ostaa uus disa vai mikä sitä vaivaa?
Leave a comment:
-
Ymmärsin ensin että lambdoja olisi kuusiOriginally posted by Muurahainen View PostJa sen katin takana pitäisi kokoajan pysyä aika liki samaa arvoa katin toimiessa hyvin.
En ole nyt varma ymmärretäänkö kumpikaan ollenkaan mitä toinen koittaa sanoa

Aloin sitten miettiä uudelleen tuota kirjoitustasi.
Minulla arvot heittelee toisiaan vastaan jatkuvasti. Ehkä johtuu noista läpivirtauskateista vaihdelaatikon perässä kaukana pakosarjasta.
Leave a comment:
-
Ja sen katin takana pitäisi kokoajan pysyä aika liki samaa arvoa katin toimiessa hyvin.Originally posted by BMW525Xda View PostMulla on vain 4kpl lambdoja koska kaksi kattia, ennen katteja yhdet ja jälkeen toiset.
Edit: näitä tarkoitit kait ?
Videolta katsottuna etu lambda 0,7 niin takana 0,1 eli arvot vastakkain.
En ole nyt varma ymmärretäänkö kumpikaan ollenkaan mitä toinen koittaa sanoa
Leave a comment:
-
Mulla on vain 4kpl lambdoja koska kaksi kattia, ennen katteja yhdet ja jälkeen toiset.Originally posted by Muurahainen View PostTarkoitatko ennen katteja olevia lambdoja vai pankin etu ja takalambdaa?
Tuosta ei voi oikein sanoa miten liikkuvat kun ei ole video kyseessä.
Edit: näitä tarkoitit kait ?
Videolta katsottuna etu lambda 0,7 niin takana 0,1 eli arvot vastakkain.Last edited by BMW525Xda; 14-07-2020, 16:15.
Leave a comment:
-
Tarkoitatko ennen katteja olevia lambdoja vai pankin etu ja takalambdaa?Originally posted by BMW525Xda View PostKyllä. Omassa 5 sylinterissä missfireä kylmänä ja näyttää lambda tikittävän tasaista 0,3-0,8 väliä, ei putoa nollaan edes täydeltä kaasulta pudottaessa joutokäynnille.
Mutta arvot pitäisi etu ja taka lambdojen kesken olla aika balansissa Rhodryn autossakin, kakkosen arvo on todella alhaalla tuossa.
Tuosta ei voi oikein sanoa miten liikkuvat kun ei ole video kyseessä.
Leave a comment:
-
Kyllä. Omassa 5 sylinterissä missfireä kylmänä ja näyttää lambda tikittävän tasaista 0,3-0,8 väliä, ei putoa nollaan edes täydeltä kaasulta pudottaessa joutokäynnille.Originally posted by Muurahainen View PostTuon arvonhan pitäisi mennä ylös ja alas vuorotellen jos käyttäytyy yhtään kuten kuuluu.
Voi siis olla tuossa hyvinkin erilainen kun kuva on kuitenkin still mallia.
Mutta arvot pitäisi etu ja taka lambdojen kesken olla aika balansissa Rhodryn autossakin, kakkosen arvo on todella alhaalla tuossa.Last edited by BMW525Xda; 28-07-2020, 23:33.
Leave a comment:
-
Tuon arvonhan pitäisi mennä ylös ja alas vuorotellen jos käyttäytyy yhtään kuten kuuluu.Originally posted by BMW525Xda View Post2 lambdan arvo poikkeaa aika paljon muista.:think
Ota lambdat livedataan ja seuraa liikkuuko arvo mitä väliä, pitäisi seurailla aika tarkkaan toisiaan noiden kaikkien arvot.
Voi siis olla tuossa hyvinkin erilainen kun kuva on kuitenkin still mallia.
Leave a comment:
Leave a comment: