Auto ei ole juuri nyt käsillä ja netti antaa ristiriitaista tietoa.
no voisko siinä olla mahdollisesti jotain muutoksia vuosimalliin liittyen?
ETK:oot harvoin valehtelee, eli VINillä katsot itsekin helposti: http://bmwfans.info/parts-catalog/ tai https://www.realoem.com/
sieltä löytyvän osan numero googleen, niin pitäis oikeasta joku kuvakin varmasti löytyä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Mikä OBD tuote olisi nykyään hyvä lukemaan autosta imuilman lämpöjä livenä vaikka puhelimen kautta?
Myös muut ominaisuudet kelpaa.
Ratakäyttöön..
ratakäytöstä niin tiedä, mutta lähtisin varmaan liikkeelle jollain muokatulla bluetoothpalikalla ebaysta.
siis semmoisella, jonka myyjä mainostaa deepobd:n kanssa bemareissa toimivan, ja jolle myyjä tarjoaa
versioita eri piireillä(kaks eri bluetoothia, joista varmaan haluat uudemman, tai wifi-mallin, jos saatavilla).
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Mulla ei ole bimmer toolista kokemusta e46:n kanssa toimiiko. Deep obd voi toimia samoilla johdoilla mutta perusasioihin bimmer tool on nopeampi ja helpompi käyttää kuten livedatan kyttäys eikä ole hinnalla pilattu.
Ok siellä luvataan yhteensopivuus e46:n kanssa kunhan pinnit 7 ja 8 on yhdistetty. Mulla on tuokin bluetooth palikka. Siinä tapauksessa Deep OBD on ehkä paras vaihtoehto jos sen kanssa luvataan toimiva bluetooth yhteys e46 autoon.
Manuaali takaveto ja autossa on ollut aina sellanen ominaisuus että takaa kuuluu välillä pieni kolaus/tömäys liikkeellä kytkintä painaessa. Ääänen huomaa kun ajaa esim 5-15 kmh ykkösellä ja polkasee kytkimen pohjaan. Kuuluu juuri ja juuri sisään ikkunat kiinni. Ääni siis kuuluu silloin kun on veto päällä ja painaa kytkintä tai jos nostaa kytmiern liikkeestä silleen että auto moottorijarruttaa voimakkaasti eli taas voimalinjaan tulee veto. Tod näk ihan sama homma vauhdista riippumatta(?) mutta huomaa vaan just kun hiljaa ajaa. Oma veikkaus ois että pusla ja tarkemmin perän pusla mutta voiko tollanen johtua jostain muusta puslasta tai ihan muusta?
Manuaali takaveto ja autossa on ollut aina sellanen ominaisuus että takaa kuuluu välillä pieni kolaus/tömäys liikkeellä kytkintä painaessa. Ääänen huomaa kun ajaa esim 5-15 kmh ykkösellä ja polkasee kytkimen pohjaan. Kuuluu juuri ja juuri sisään ikkunat kiinni. Ääni siis kuuluu silloin kun on veto päällä ja painaa kytkintä tai jos nostaa kytmiern liikkeestä silleen että auto moottorijarruttaa voimakkaasti eli taas voimalinjaan tulee veto. Tod näk ihan sama homma vauhdista riippumatta(?) mutta huomaa vaan just kun hiljaa ajaa. Oma veikkaus ois että pusla ja tarkemmin perän pusla mutta voiko tollanen johtua jostain muusta puslasta tai ihan muusta?
Tai sitten perän apurungon korikiinnikkeissä murtumia. Tai vetari tai perässä väljää. Vaihtoehtoja monia.
Tai sitten perän apurungon korikiinnikkeissä murtumia. Tai vetari tai perässä väljää. Vaihtoehtoja monia.
Eiköhän siellä pitäs olla apurunko revennyt kokonaan irti jotta se ihan ääntä pitäs? Kuinka "tiukkoja" näitten kaikkien pitäs olla että löytääkä syyllisen jos käsin koittaa heilutella vai tarvitaanko isokin astalo?
Eiköhän siellä pitäs olla apurunko revennyt kokonaan irti jotta se ihan ääntä pitäs? Kuinka "tiukkoja" näitten kaikkien pitäs olla että löytääkä syyllisen jos käsin koittaa heilutella vai tarvitaanko isokin astalo?
Itellä oli vasemmalta takaa irronnut kiinnike korista irti ja repinyt reiän pohjaan. Se kyllä kolisi juuri samoissa tilanteissa. Sen näkee helposti kun kurkkaa pyöränkaaresta auton alle. Ja isolla meisselillä tai putkenpätkällä saa jo hyvin välyksiä katsottua.
Comment