Joo vain lämpimällä koneella ja oikeastaan vain kun ajettu enempi esim. maantieajon jälkeen.
Vikakoodeja ei anna.
Kuulostaa vikakoodien puuttumista lukuunottamatta samalta, kuin mulla. Mulla Ista näyttää vikakoodien yhteydessä että öljynpaine on ollut vähän yli 2000 mbar, kun pyyntö on ollut hiukan yli 2500 mbar. Ja siis tähän mennessä tuo on tullut vain kun on ajellut ensin maantiellä ja sitten pysähtyy esim. liikennevaloihin.
320d 150 hp malli, manuaali
ihmettelin kun pientä ketunhäntää tunkee putkesta kun matalalta kierroksilta lähtee kuormittamaan, lähdin risteyksestä kiihdyttämään ripeämmin 80kmh alueella. 2 vaihteella lievä pamahdus kuului, jonka jälkeen meno hyytyi.
Kotiin pääsi kihnutettua, mutta nykivää ajoa ja savutti normaalia enemmän, konehuoneesti ei silmämääräisesti mitään näkynyt pimeässä katoksessa, öljyt tikun yläreunassa.
mikä vittu sieltä mahtoi antautua?
editti: vedot siis poissa, kiihdyttämään pystyi todella huonosti, huopaavaa nykimistä, ihan kuin kevyt pellin räminä olisi kuulunut konehuoneen puolelta.
Oisko kellään ideaa miksi n42 käy vajailla pytyillä? Välillä käy kaikilla ja sitten hetken käynnin jälkeen viimeistään tiputtaa yhden tai kaksi pois. Välillä kakkossylinteri ja kolmonen ja välillä nelonen ja kolmonen ja välillä pelkkä kolmonen. Tulpat vaihdettu, eri puolilla kokeiltu, puristukset mitattu, puolien piuhat vaihdettu ja tarkastettu että tulee virrat jokaseen, suuttimet testattu ja piuhat tarkistettu, imusarja käytetty irti ja tarkistettu kaikki tiivisteet, käytin kannenkin irti ja vaihdoin kansipahvin ja ajoitin moottorin ajoitustyökalulla oikein. Vikakoodinlukija sanoo vaan että "misfire cylinder (pytyn numero joka sillä kertaa ei toimi) with fuel cut off. EDIT: vian keksijälle kymppi tilille!
Ota valvetronicin töpseli irti ja testaa toimiiko sen jälkeen.
Ota valvetronicin töpseli irti ja testaa toimiiko sen jälkeen.
Tää olikin hyvä, kun nyt muistan kysyä elikkäs valvetronicci ohjelmoitu pois vuosia sitten ja se sähkömoottori ei toimi enään. Mihin asentoon pitäisi se valvetronicci akseli ruuvata, kun itsekin epäilen että johtuu valvetronicista tuo vika?
320d 150 hp malli, manuaali
ihmettelin kun pientä ketunhäntää tunkee putkesta kun matalalta kierroksilta lähtee kuormittamaan, lähdin risteyksestä kiihdyttämään ripeämmin 80kmh alueella. 2 vaihteella lievä pamahdus kuului, jonka jälkeen meno hyytyi.
Kotiin pääsi kihnutettua, mutta nykivää ajoa ja savutti normaalia enemmän, konehuoneesti ei silmämääräisesti mitään näkynyt pimeässä katoksessa, öljyt tikun yläreunassa.
mikä vittu sieltä mahtoi antautua?
editti: vedot siis poissa, kiihdyttämään pystyi todella huonosti, huopaavaa nykimistä, ihan kuin kevyt pellin räminä olisi kuulunut konehuoneen puolelta.
varmasti on. verkkokaupan kuvan perusteella motonetistä tulee "triscan"-merkkinen,
ja maksaa kuitenkin enemmän mitä vaikkapa esim. wahler aerolta kuluineen.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Ei oo nyt pääsyä autolle ja netistä löytyy monenlaista tietoa niin kysytäänpä tyhmiä; Mikä sulake pitää ottaa pois vm2003 sedanista jotta saa etusähköikkunat pois toiminnasta? Mitä muuta kys sulakkeen takana on?
M54 tekee seuraavaa
Jäähdytysneste menee vähän alle minimin --> lisään että on min ja max välillä --> melkein heti taso on taas vähän alle minimin --> taso jää siihen eikä hievahdakkaan enää
nyt ajellut yli 5tkm edellisestä lisäyksestä eli taso on 5tkm pysynyt siinä vähän alle minimissä... lämmöt ok eikä muutakaan vikaa, syyläri ja paisari vaihdettu viimevuonna.
Pitäisikö tästä käytöksestä jotenkin huolestua vai antaa mennä vaan kuten tähänkin asti?
Potilaana 330 bensa cabrio ja imusarjan purkaessa huomasin että imusarjasta puuttuu yksi tuommoinen muovinen suutin/tai mikälie onkaan. Ovat siis irtonaiset. Mahtaisko joku tietää sille osanumeron? Tai edes nimen. Ei ainakaan realoem näyttänyt kyseistä osaa...
Comment