No en kyllä usko että tarvitsee isompaa näyttöä. Tuossa pikkunäytössä jossa on kello,näkyy "himmeellä" esim l/100km ym ym ajotietokoneeseen liittyvää. Jos jollain on tuollainen ajotietokonenapilla oleva viiksi niin saa tarjota privaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46, Saako ajotietokoneen autoon, jos vaihtaa vilkkukytkimen?
Collapse
X
-
tänään soittelin kajaanin merkkihuoltoon ja sanoin että tarvitsen ajan ajotietokoneen ohjelmointtin ja itse olen jo viiksen vaihtanut. ensi maanantaina on aika klo 8.00 ja sanoivat hinnaksi 35€ :thinksigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by ballo View PostJoo hieman omituiselta kuullosti korjaamon sepitykset....autossa on nimittäin (muistaakseni) vasemman puolen eturenkaan tienoilla tikku jonka oletan olevan lämpömittarin anturi. vaikka mulla ei saa mitenkään lämpötilaa näkyviin.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Selvennetään hieman kun kaikki kertoo hieman eri tietoa.
E46:een prefaceliftiin saa tietokoneen pelkällä viiksen vaihdolla jos autossa on ilmastointi, jos ei niin tulee hieman kalliimmaksi eli anturit+piuhat.
Faceliftiin onnistuu kummassakin tapauksessa pelkällä viiksen vaihdolla+ tietysti koodaus.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Noni nyt tuli selko tähän....kävin laakkosella ja kyselin ajotietokonetta. Riittää et vaihtaa viiksen ja vetää jonku johdon mittaristoon. Sit vaa ohjelmoi koneen uudestaa ja ajotietokone on valmisNäin siis ainaki mun autoon eli vuoden 99 e46 bemariin.
Edit: Sattuisko joku tietämään pk seudulta jonku muun ku laakkosen joka pystyy ohjelmoimaan tietokoneen uudelleen? Laakkonen taitaa siitä pyytää jotai 130e :(Last edited by ballo; 21-09-2007, 12:15.Jaguar X-Type
ex: BMW 316iA (1,9) 1999.
Comment
-
-
Originally posted by ballo View PostEdit: Sattuisko joku tietämään pk seudulta jonku muun ku laakkosen joka pystyy ohjelmoimaan tietokoneen uudelleen? Laakkonen taitaa siitä pyytää jotai 130e :(
Ja tosiaan itse vaihdoin vain viiksen ja joku johto piti kytkeä vielä. Ulkolämpötila-anturi oli jo paikallaan. Helppo homma sinällään. Ratin joutu tosin irrottaan, vois mennä ilmankin, mutta ei luonto riittänyt repiä sitä vanhaa viikseä sieltä hakasen takaa irti.BMW e61 525dA 2006
ex BMW e39 530dT 2000
ex Volvo V70 2.4T AWD :think
ex BMW e39 540iA sedan 1999
ex BMW e28 520i Bavaria 1987
ex BMW e46 316i sedan 2000
Comment
-
-
Originally posted by ballo View PostJohdon vetämisestä ei vielä tietoa. Onko vaarana kun irrottaa ratin ja pistää paikoileen että airbag lävähtää auki? kun korjausoppaassa kovasti varotellaan rattiin ja airbagiin koskemisesta.ja laitat kengän vasta takaisin kun ratti on kasattu
BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Kengän irrotus on tietty 100% varma keino, itse olen kyllä irroitellut bägejä ihan vain virrat pois päältä tai avain pois virtalukosta ettei vahingossakaan laita virtoja päälle jonkun johdon ollessa irti.
En kyllä vilkkuviikseä olis saanut irti ilman ratin irroitusta, olisi kyllä jotain hajonnut jos väkisin olisi vääntänyt.
Comment
-
-
Originally posted by ballo View PostJohdon vetämisestä ei vielä tietoa. Onko vaarana kun irrottaa ratin ja pistää paikoileen että airbag lävähtää auki? kun korjausoppaassa kovasti varotellaan rattiin ja airbagiin koskemisesta.sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
Comment