
E46 Madallus?
Collapse
X
-
TA-technix coilit, edestä apujouset poistettu, iskarivartta lyhennetty. takana pelkät jouset ilman säätöpaloja. Ulosjousto rajoitettu ettei jousi pääse irtoamaan. Iskarivartta lyhennetty myös takaa. Polttoaine sekä jarrulinjastot siirretty kardaanitunneliin (nimim. parikertaa polttoaineet pihalle). Ihan ok alusta Hillityllä madalluksella.
-
-
Originally posted by TheJukke View PostItellä jäi omasta mielestä liian korkeaksi 35/20 Hr madalluksella. Tilasin sitten coilit kesäksi ja 35/20 madallus on hyvä talvialustaksi
35/20 kelpaa vähän huonommillekin teille,ei kolise eikä raavi myöskään hidasteissa.
Mutta ei se ole myöskään hyvä jos ei kunnolla meinaa päästä niiden hidasteiden yli.
Joskus e36 farkku oli niin matala että repes polttoaine letku kun ylitin hidastetta..ja ajoin varovasti,kun on kokemusta matalista autoista.mutta ei auttanut.
Oikea tyyli ylittää hidaste matalalla autolla,on mennä vinottain siihen hidasteeseen,ja pois myös.(ei niiaa niin pahasti) kaikenlaista
Leave a comment:
-
-
Itellä jäi omasta mielestä liian korkeaksi 35/20 Hr madalluksella. Tilasin sitten coilit kesäksi ja 35/20 madallus on hyvä talvialustaksi
Leave a comment:
-
-
Ei nyt tähän hätään ole kuvia pistää,ja alla on nyt 16" vanteet,niin ei ehkä saa niin hyvää käsitystä.toi profiili kuva on ainut,ja siinä on 18"vanteet alla.
Omasta mielestä perä jää hitusen liian ylös.ja aion vaihtaakin sinne 35mm hr jouset.
Sillon madallus on sellanen,että kun katsoo suoraan sivusta niin renkaan yläpinta on aikalailla samassa linjassa lokarin ylimmän kohdan kanssa.ja 18" 40profiilin renkailla.
Eli renkaat eivät mene lokareiden sisäpuolelle.näin ainakin sedanissa.
Se 55mm edessä tiputtaa jo aika paljon,tulee kyllä siisti,mutta joutuu jo aika varovasti ajelee hidasteiden yli.
Mutta ota mielummin se 55/35 kuin tämä 35/20 jos tykkäät enemmän madalletusta.voi jäädä harmittamaan se liian korkea perä.
35/35 tulee olemaan jämpti omaan makuun.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pwee View PostJos perus madallus sarjaa hakee arkikaahailuun niin H&R cup kit on varmasti yksi parhaista.ei ole pintakova niinkun monet muut.ja kestää myös,itellä jo seitsemän vuotta vanha,ja edelleen tikissä.
35/20 setti pitää auton vielä kohtuu ylhäällä.mutta ihan tyylikäs madallus.
Radalle liian pehmeä,vaatii H&R vaakaajat kaveriksi.siinä onkin aika kova setti vähän kovempaankin ajoon.
Leave a comment:
-
-
Jos perus madallus sarjaa hakee arkikaahailuun niin H&R cup kit on varmasti yksi parhaista.ei ole pintakova niinkun monet muut.ja kestää myös,itellä jo seitsemän vuotta vanha,ja edelleen tikissä.
35/20 setti pitää auton vielä kohtuu ylhäällä.mutta ihan tyylikäs madallus.
Radalle liian pehmeä,vaatii H&R vaakaajat kaveriksi.siinä onkin aika kova setti vähän kovempaankin ajoon.
Leave a comment:
-
-
Schnitzerin jouset toimii hyvin, voin suositella.
Huonoja kokemuksia on H&R:n jousisatseista ja oransseista Koneista (reklamoitu valmistajaa myöten).
Leave a comment:
-
-
Näytti olevan ac schnitzerin madallusjouset tuossa e46:ssa. Ihmettelin kun oli niin mukava ja sopiva madallus. Suosittelen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hege_ View PostTarvitseeko -40mm jousien kanssa jo lyhyemmät koiranluut? Ja jos tarvitsee niin millaiset.
Leave a comment:
-
-
Tarvitseeko -40mm jousien kanssa jo lyhyemmät koiranluut? Ja jos tarvitsee niin millaiset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SeksiSeppo View PostKiitos vinkistä! Noi AP:n jouset on kyllä melkosen edulliset. H&R oli jostain kotimaisesta puljusta n. 300e ja noi saa vissiin puoleen hintaan.
Olisko iskareista suosituksia? Eteen taitas saada tuolta samasta paikasta kans.. Bilsteineja en suosittele, ovat sikakovat. Konit ovat paremmat tuntumaltaan ja kestävyydeltäänkin.
Leave a comment:
-
-
Kiitos vinkistä! Noi AP:n jouset on kyllä melkosen edulliset. H&R oli jostain kotimaisesta puljusta n. 300e ja noi saa vissiin puoleen hintaan.
Olisko iskareista suosituksia? Eteen taitas saada tuolta samasta paikasta kans.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SeksiSeppo View PostTartteis vinkkiä E46 -01 330xd touringin alustaan. Takajousi poikki jne. eli koko setti menee vaihtoon sitten samalla eteen ja taakse. Madallusta ei tarvii kun jotain 20-30mm. Mikä olis asiallinen ratkaisu?Last edited by Antti O; 23-09-2015, 12:50.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SeksiSeppo View PostTartteis vinkkiä E46 -01 330xd touringin alustaan. Takajousi poikki jne. eli koko setti menee vaihtoon sitten samalla eteen ja taakse. Madallusta ei tarvii kun jotain 20-30mm. Mikä olis asiallinen ratkaisu?
Leave a comment:
-
Leave a comment: