memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stalinthecat
    replied
    TA-technix coilit, edestä apujouset poistettu, iskarivartta lyhennetty. takana pelkät jouset ilman säätöpaloja. Ulosjousto rajoitettu ettei jousi pääse irtoamaan. Iskarivartta lyhennetty myös takaa. Polttoaine sekä jarrulinjastot siirretty kardaanitunneliin (nimim. parikertaa polttoaineet pihalle). Ihan ok alusta Hillityllä madalluksella.

    Leave a comment:


  • pwee
    replied
    Originally posted by TheJukke View Post
    Itellä jäi omasta mielestä liian korkeaksi 35/20 Hr madalluksella. Tilasin sitten coilit kesäksi ja 35/20 madallus on hyvä talvialustaksi
    Kyllä se on ihan totta.se on aika hillitty madallus.
    35/20 kelpaa vähän huonommillekin teille,ei kolise eikä raavi myöskään hidasteissa.
    Mutta ei se ole myöskään hyvä jos ei kunnolla meinaa päästä niiden hidasteiden yli.
    Joskus e36 farkku oli niin matala että repes polttoaine letku kun ylitin hidastetta..ja ajoin varovasti,kun on kokemusta matalista autoista.mutta ei auttanut.
    Oikea tyyli ylittää hidaste matalalla autolla,on mennä vinottain siihen hidasteeseen,ja pois myös.(ei niiaa niin pahasti) kaikenlaista

    Leave a comment:


  • TheJukke
    replied
    Itellä jäi omasta mielestä liian korkeaksi 35/20 Hr madalluksella. Tilasin sitten coilit kesäksi ja 35/20 madallus on hyvä talvialustaksi

    Leave a comment:


  • pwee
    replied
    Ei nyt tähän hätään ole kuvia pistää,ja alla on nyt 16" vanteet,niin ei ehkä saa niin hyvää käsitystä.toi profiili kuva on ainut,ja siinä on 18"vanteet alla.
    Omasta mielestä perä jää hitusen liian ylös.ja aion vaihtaakin sinne 35mm hr jouset.
    Sillon madallus on sellanen,että kun katsoo suoraan sivusta niin renkaan yläpinta on aikalailla samassa linjassa lokarin ylimmän kohdan kanssa.ja 18" 40profiilin renkailla.
    Eli renkaat eivät mene lokareiden sisäpuolelle.näin ainakin sedanissa.
    Se 55mm edessä tiputtaa jo aika paljon,tulee kyllä siisti,mutta joutuu jo aika varovasti ajelee hidasteiden yli.
    Mutta ota mielummin se 55/35 kuin tämä 35/20 jos tykkäät enemmän madalletusta.voi jäädä harmittamaan se liian korkea perä.
    35/35 tulee olemaan jämpti omaan makuun.

    Leave a comment:


  • ropsukka
    replied
    Originally posted by pwee View Post
    Jos perus madallus sarjaa hakee arkikaahailuun niin H&R cup kit on varmasti yksi parhaista.ei ole pintakova niinkun monet muut.ja kestää myös,itellä jo seitsemän vuotta vanha,ja edelleen tikissä.
    35/20 setti pitää auton vielä kohtuu ylhäällä.mutta ihan tyylikäs madallus.
    Radalle liian pehmeä,vaatii H&R vaakaajat kaveriksi.siinä onkin aika kova setti vähän kovempaankin ajoon.
    Onko sulla kuvia enemmänkin tuosta autosta, jossa madallus 35/20? Itsellä ollut juurikin suunnitteilla tuon saman sarjan hankinta. Tosin piirun verran enemmän olisi tarkoitus tiputtaa eli 55/35.

    Leave a comment:


  • pwee
    replied
    Jos perus madallus sarjaa hakee arkikaahailuun niin H&R cup kit on varmasti yksi parhaista.ei ole pintakova niinkun monet muut.ja kestää myös,itellä jo seitsemän vuotta vanha,ja edelleen tikissä.
    35/20 setti pitää auton vielä kohtuu ylhäällä.mutta ihan tyylikäs madallus.
    Radalle liian pehmeä,vaatii H&R vaakaajat kaveriksi.siinä onkin aika kova setti vähän kovempaankin ajoon.

    Leave a comment:


  • john deer
    replied
    Schnitzerin jouset toimii hyvin, voin suositella.

    Huonoja kokemuksia on H&R:n jousisatseista ja oransseista Koneista (reklamoitu valmistajaa myöten).

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Näytti olevan ac schnitzerin madallusjouset tuossa e46:ssa. Ihmettelin kun oli niin mukava ja sopiva madallus. Suosittelen.

    Leave a comment:


  • protoni
    replied
    Ei tarvi.

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Originally posted by Hege_ View Post
    Tarvitseeko -40mm jousien kanssa jo lyhyemmät koiranluut? Ja jos tarvitsee niin millaiset.
    Eipä vissiin tarvitse kun ei ole coilisatsi? Kiinnityskohta on sama kiinteästi madaltavissa, niin pitäisi ymmärtääkseni mennä vakiolla. Odota nyt varmistus vielä joltain.

    Leave a comment:


  • Hege_
    replied
    Tarvitseeko -40mm jousien kanssa jo lyhyemmät koiranluut? Ja jos tarvitsee niin millaiset.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by SeksiSeppo View Post
    Kiitos vinkistä! Noi AP:n jouset on kyllä melkosen edulliset. H&R oli jostain kotimaisesta puljusta n. 300e ja noi saa vissiin puoleen hintaan.

    Olisko iskareista suosituksia? Eteen taitas saada tuolta samasta paikasta kans.
    Saksasta tilasin AP:t noin 130 eurolla . Bilsteineja en suosittele, ovat sikakovat. Konit ovat paremmat tuntumaltaan ja kestävyydeltäänkin.

    Leave a comment:


  • SeksiSeppo
    replied
    Kiitos vinkistä! Noi AP:n jouset on kyllä melkosen edulliset. H&R oli jostain kotimaisesta puljusta n. 300e ja noi saa vissiin puoleen hintaan.

    Olisko iskareista suosituksia? Eteen taitas saada tuolta samasta paikasta kans.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by SeksiSeppo View Post
    Tartteis vinkkiä E46 -01 330xd touringin alustaan. Takajousi poikki jne. eli koko setti menee vaihtoon sitten samalla eteen ja taakse. Madallusta ei tarvii kun jotain 20-30mm. Mikä olis asiallinen ratkaisu?
    H&R Jouset pienellä madalluksella on myös melko mukavia ajella. Toinen vaihtoehto olisi vaan vaihtaa oem takajouset, tosin orkkiksena taitaa pari maksaa enempi vrt. madallusjousisarjaan.
    Last edited by Antti O; 23-09-2015, 12:50.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by SeksiSeppo View Post
    Tartteis vinkkiä E46 -01 330xd touringin alustaan. Takajousi poikki jne. eli koko setti menee vaihtoon sitten samalla eteen ja taakse. Madallusta ei tarvii kun jotain 20-30mm. Mikä olis asiallinen ratkaisu?
    Suosittelen AP:n jousia. Ne eivät ole niin pintakovat kuin Eibachit ja ovat edullisetkin.

    Leave a comment:

Working...
X