Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Kuinkas pitkät vakiot koiranluut on etupäässä? Tuli BC:n alustan mukana uudet ja äkkiä mittailtuna noi on 21cm pultista pulttiin. Kuulostaako liian pitkiltä?
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostJuu se koiranluun pituus riippuu täysin siitä tolpassa olevassa kiinnityspisteen kohdasta.
Yleensä normaaleissa etutolpissa ne ovat aina samassa kohtaa=vakiomittainen koiranluu
Ja coilovertolpissa alempana=vakiota lyhyempi koiranluu.
Leave a comment:
-
-
Jom tuv todistus
Olisiko kellään laittaa e46 Jom alustan tuv todistusta vaikka sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ooopeee View PostKiinteällä madalluksella et tarvitse lyhyempiä luita
Yleensä normaaleissa etutolpissa ne ovat aina samassa kohtaa=vakiomittainen koiranluu
Ja coilovertolpissa alempana=vakiota lyhyempi koiranluu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostMullon kiinteä H&R cup kit ja tilasin vakiokoon lemföderin koiraluut eteen. Madallus -55mm. Mitenhä lie meneekö noi vai pitääkö rälläköidä? Vakiot siksi kun en jaksa enää noita lyhennettyjä paskoja kun kolisevat 4kk jälkee jo..
Leave a comment:
-
-
Mullon kiinteä H&R cup kit ja tilasin vakiokoon lemföderin koiraluut eteen. Madallus -55mm. Mitenhä lie meneekö noi vai pitääkö rälläköidä? Vakiot siksi kun en jaksa enää noita lyhennettyjä paskoja kun kolisevat 4kk jälkee jo..
Leave a comment:
-
-
Minkäs ikäsen avensiksen koiranluut tonne eteen sopikaan? Kellään heittää vaikka linkkiä minkälaiset ne on
Leave a comment:
-
-
Originally posted by McBeast View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by junga View Posteli minulla on ta technixin säädettävät kooiranluut, mistähän niihin saisi uusia niveliä..?
http://m.ebay.de/itm/Koppelstangen-g...-/200723498370
Leave a comment:
-
-
pallonivel
eli minulla on ta technixin säädettävät kooiranluut, mistähän niihin saisi uusia niveliä..?
Leave a comment:
-
-
Sainpa ebaysta tilailemani jomin alle. Uudet yläpäät ja avensis takaluut eteen.
Mä kyllä tykkään. Vakioalusta roskiskamaa
Leave a comment:
-
-
Täällä myös technixi ollut alla reilut puoltoistavuotta eikä ongelmia ensinmäistäkään. Oon kyllä itse tyytyväinen, ei voi oikeestaan parempaa odottaa 200e satsista
Leave a comment:
-
-
Samoilla linjoilla, ta-alusta ollut alla 100tkm eikä mitään ongelmia koko aikana, saman aikaa ollut nuo avensiksen meyle hd koiranluut ja vielä tuntuu jämäkältä. Emännän autossa fk highsport ei mennyt edes vuotta.
Leave a comment:
-
-
Meillä oli muutaman vuoden E46:n alla TA-Technix ja ihan hienosti pelasi, ei tarvinnut mitään vaihdella koko aikana. E46 avossa oli K-Sportin (Sama, kun D2) säädettävä ja yhtenä päivänä talvella kävin autoa ulkoiluttamassa ja toinen takaiskari sylkäs mehut pihalle heti. Varmasti alustan säädöt vaikuttivat tuohon toki.
Nyt ollut pari vuotta E60:n alla FK:n halpissäädettävä ja hienosti on sekin toiminut. Yllättävän pehmeä ajella ja DD:n kanssa ei kallistele mutkissakaan.
E38:ssa taas FK Highsportteja meni vähän väliä, siis oikeasti yksitellen joutui vaihtamaan kokoajan uutta tilalle.
Jos tuohon omaan E90:n jonkun ns. halpisalustan laittaisin, niin valinta olisi todennäköisesti TA-Technix.
Leave a comment:
-
Leave a comment: