Nyt on alla eibach sportline -50/25mm alusta e46 sedanissa. On ehkä omaan makuun turhan matala. Onko foorumilaisilla kokemuksia H&R cup kit (comfort version) alustasta?
Madallusta lupaa 35/20mm mikä olisi varmaan aika passeli.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Minun käsityksen mukaan coilisetit tekevät autosta suhteellisen kovan ajaa (riippuu tietenkin valmistajasta) ja jos tarkoitus ei ole reilusti tontittaa ,niin ostaisin sinuna kiinteästi madaltavan. Niissä ajomukavuus säilyy.
Ainakin itse olen aikaisemmin ostanut aina säädettävät ja nykyiseen autoon ostin kiinteästi madaltavan. Ajomukavuus parani vanhohin vakio iskareihin reilusti ,eikä ole pintakova kuten useat coilit autosta tekevät (kokemukseni FK sekä Bc Racing) .
KW (weitec) tai H&R 60/40 alle niin eiköhän se sinulle ole passeli
Leave a comment:
-
-
Voi olla, että löytyy jo tästä threadista, mutta upataan vähäsen...
Hakusessa e46 touring 330d vm-05 sopiva coilisetti joka olisi täysin hyväksytty, bc racing ei tällöin vissiin tule kyseeseen?
Vanteet tulee olemaan luokkaa
Etu 18x9,5 et n.30 @ 225/35
Taka 18x10 et 30 @ 235/35
Elikkä aikas kaarelle tulee mutta onkohan mitään mahdollisuuksia saada pidettyä auto coilisetillä vielä jotenkuten "mukavana" ettei tarttis mitään älytöntä kivirekeä tehdä?
Tarkoitus olisi kuitenkin laskea autoa suht tonttiin, joka karsii osan coiliseteistä pois joissa on vain n.30mm säätövara.
Mikähän olisi minulle se "oikea" sarja? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Niiro View PostPienoinen kysymys asiantuntijoille: 330i.ssä tällä hetkellä joku vuoden vanha kw:n sport alustasarja, ja madallus suhde on 40/30. Navoista kaariin on edessä 33cm ja takana 30cm. Tarkoitus olisi saada autoa korkeammalle, ja siksi ajattelinkin kysyä että minkälaisia kaari/napa mittoja on esim. h&r:n tai eibachhin 30/20 alustoilla teillä autoissa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _odin View PostMikäs se oli tuon m-sport sedan alustan vakio korkeus navasta kaareen edessä ja takana?
Leave a comment:
-
-
Mikäs se oli tuon m-sport sedan alustan vakio korkeus navasta kaareen edessä ja takana?
Leave a comment:
-
-
Tuossa setissä pitäisi tulla säätöpalikka setin mukana. Ota yhteys myyjään ja tiedustele onko sattunut erehdys. Edellyttäen tietysti, että sarja on korkeussäädettävä.
E: Taitaakin olla kyse vain niistä kumiosista, meni vähän ohi. Alkuperäinen kumi menee alapäähän kyllä hyvin, mutta säätöpalan sisään ei mene ylhäältä, joko voit teurastaa vanhan kumin, jotta säätöpalan saa sopimaan sitä vasten, taikka laittaa koria vasten. Itse teurastaisin ja tilaisin tarvittaessa sitten uudet, jos tarve tulee.Last edited by ohohh; 13-04-2014, 05:00.
Leave a comment:
-
-
Sorry jos väärään ketjuun. Olettekos laitelleet Ta-tekki alustojen takapäähän jotain jousen ja korin väliin? Säätöpalikka siiskö suoraan koria vasten? Omassa setissä ei tullut mitään kumitutteja vai miksi niitä nyt kutsutaankaan..? BC racingissä tuli mukana erittäin ohuet edm osat, jotka nyt sitten eivät enää käy tuohon ta-tekkiin :think Originellit taitavat olla huomattavasti paksummat jos oikein muistan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KmO View PostKyllä siihen Bc:n jousiin saa myös sen säätöpalikan tilattua Mamasanilta, vaikkei verkkokaupassa sitä olekaan listattuna. Laitat vaan sähköpostilla sinne että haluat myös semmoset ja mihin autoon, niin tulee sopivat sovitteet. Muistaakseni maksoin 150€ toimituksineen takajousista ja säätöpalikoista aikoinaan, kun tilasin.Last edited by Bimmer-05; 11-04-2014, 17:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bimmer-05 View PostItse harkinnut hankkivani seuraavaksi bc-racing vaihtojouset taakse ja fk:n säätöpala niin saa säädeltyä taas, vois myös vähän jäykemmät jouset ottaa taakse kun farkku koppasesta kerran kyse vaikkei nytkään oikein valittamista ole jos ei ajele auto kuormattuna.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ohohh View PostKyselinkin jo tuolta e46 kysymyksiä ja vastauksia topikista, muttei vastauksia tuntunut löytyvän.
Eli pitäisi ottaa tuo säätöpala takaa pois kokonaan, niin oletteko keksineet jotain sovitteita, jolla jousen isomman pään saa jämptiksi orkkis kumia vasten, vai oletteko antaneet olla vähän "löysänä". Jos olette jotain keksineet, niin mitä ja mistä tehtynä?
Kiitoksia
Takaata loppuu tarvittava säätövara jo kun säätöpala on säädetty minimiinsä.. Itse harkinnut hankkivani seuraavaksi bc-racing vaihtojouset taakse ja fk:n säätöpala niin saa säädeltyä taas, vois myös vähän jäykemmät jouset ottaa taakse kun farkku koppasesta kerran kyse vaikkei nytkään oikein valittamista ole jos ei ajele auto kuormattuna.
Leave a comment:
-
-
Kyselinkin jo tuolta e46 kysymyksiä ja vastauksia topikista, muttei vastauksia tuntunut löytyvän.
Eli pitäisi ottaa tuo säätöpala takaa pois kokonaan, niin oletteko keksineet jotain sovitteita, jolla jousen isomman pään saa jämptiksi orkkis kumia vasten, vai oletteko antaneet olla vähän "löysänä". Jos olette jotain keksineet, niin mitä ja mistä tehtynä?
Kiitoksia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View PostItellä mennyt 2 autossa jousen alle se säätöpala taas :think Sinne sen on ainoastaan saanu nätisti istumaan ja säätökin helpompaa.
kelatkaa sivulle 9.
Te saatte manuaalin alustojen mukana niin tsiigailkaa niitä. Jos ei tule laittaisin googlen käymään.
Happy endings, peace.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janne30 View PostTuli äsken avattua bc racing br extremedrop coiloversetti -pahvilaatikko.
Pari huomiota:
- Miks tuolla on noin pitkät koiranluut mukana? Eikö nimenomaa tarvi lyhkäset ku coilit laittaa? :think Oon valmiiks ostanu lyhkäset koiranluut..
- Kun alusta on asennettu ja tahtoo jälkeenpäin säätää korkeutta alapään kiinnitystä säätämällä, riittää ilmeisesti että ottaa koiranluun kiinnityksen irti tolpasta ja pyörittää alapäätä?
- Ootteko säätäny jousen jännitystä/korkeutta lainkaan, vai pelkästään alapään kiinnityskohtaa?
- Mimmoseen mittaan ootte noi tolpat säätäny alapäästä? kaikki info on kotiopäi, niin ei tarvii heti irrotella koiranluuta ja rengasta kun alustan on kiinni saanu.
Itse en ole vielä jousen esijännitystä muuttanut.Last edited by DerMeister; 01-04-2014, 22:12.
Leave a comment:
-
Leave a comment: