Semmonen mötinä takarivistä että jos ajettavuutta haluaa parantaa niin e46:ssa ei tarvii madaltamisesta lähteä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by jarkko.m View PostPitäisi madaltaa kesäksi mutta valikoimat on vähän laihanlaiset. Kertokaapa minkä alustan minä tähän laitan? Kw tietysti hyvä mutta oisko halvempia laatu alustoja saatavilla nelivetoiseen?Wir sind miteinander, nicht gegeneinander
Comment
-
-
Originally posted by Demez View PostEi muutaku Eibachin pro street s alle. Säädettävä alusta, joten voi korkeuden säätää millilleen. Mulla nyt alla e46 330d touringissa, ja aivan loistava ajaa, enkä tulevaisuudessakaan aio enää ostaa muun merkkisiä tahi mallisia alustoja.
Comment
-
-
Last edited by petrolhead; 01-03-2010, 18:26.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostOlisin vaan kattonu minkä verran noi mun edelliset madallusjouset oli matalammat kun vakiot, noi mun edelliset oli 21cm pitkät
Comment
-
-
Raceland säädettävä alustasarja
Hankin kyseisen edullisen alustasarjan. Tänään illalla asensin etupään sarjan.
Netissä kerrotut madallukset ilmoittivat edessä 20-80mm ja takana 20-50mm. Sarjan mukana tulleessa kataloogissa säätö alue oli mainittu 30-80 ja 30-50mm.
Asennus sujui mutkitta ja säätö, joka kierrettiin. Asettui luokkaan -30mm edessä (takajouset ja iskarit viellä vakiot).
Mutta tärkein seikka: Säädettävässä alustassa jousi tulee alemmas kuin vanteen reuna. Käyttämäni vannekoko on 18x8" et 47. Joka juuri ja juuri mahtuu pyörimään tällä setillä, kun alusta on säädetty minimi madalluksella ilman vanteen levitys paloja. (Vaatii myös lyhennetyt koiranluut.)
Viellä takaiskareiden asennus jäljellä.. Takajouset jää laatikkoon viellä toistaiseksi..
Lopputulos näkyy myöhemmin. Hetken kokeilun jälkeen :thinkEx:bemarit
E46 316i
E30 320i
E30 316i
E28 518i
E34 520i
Nyt: E39 523ia touring
Comment
-
-
Originally posted by reTzki View PostOlen juuri tilaamassa eibachin sportline madallusjousia (edessä:45-50 mm takana:20-25 mm). Käykö tämä 150tkm ajettuihin m-sport tolppiin? kumpaakin tietoa olen saanut, että onko kellään mitään kokemusta?
Käykö nämä yhteen?
Comment
-
Comment