Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -jartza80-
    Bimmer Rookie
    • Aug 2010
    • 85
    • Kirkkonummi

    318i toukka H&R 35/20 CupKitillä.
    Edessä 345mm ja takana 330mm navan keskeltä kaareen.
    E34 535i -89
    E46 318i Touring -02
    E36 323i Touring -97

    Comment

    • ockelbo4500
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 926
      • Sotkamo--Oulu

      Nyt tuli päivitettyä hieman tuota etujousitusta. H&R:n -35 madaltavat 330d touringin jonkin verran käytetyt vieterit laitoin tuonne keulaan. Samalla lisäsin mcpherssonien yläpäihin BMW:n vahvikelevyt, jotka ehkä 2-3mm keulaa nostaa.

      alla hieman huonotasoinen kuva, mutta siitä asianlaita selvinnee. Ennen siis oli navan keskeltä kaareen edessä 380mm ja takana 340mm. Päivityksen jälkeen edessä 355mm ja takana 345mm. Omaan makuun erittäin hyvän näköinen lookki.
      Ajotuntumat sellaiset, että keulasta tuli omaan makuun todella sopivan napakka. Hitusen pintakova ehkä. Asfaltin poikkisaumat hieman tuntuu, mutta ei pahasti. Tämä alusta kuitenkin vielä joustaa toisin kuin aiemman auton KAW jousisarja, joka oli kyllä melkoinen kivireki.

      BMW E84 X1 18dXdrive -14

      Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
      Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
      Ex, E46 320 d Touring -01
      Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

      Comment

      • Pertza
        Newbiemmer
        • Aug 2011
        • 4
        • Helsinki

        330xd

        Moro.Olen uusi täällä,en tiiä meneekö tää oikeeseen paikkaan/oikein mut olis hienoo saada tietoo kokeneemmilta. Hommasin 330xd -2004 farkun, tarttis saada jotain käryy et minkälaiset madallusjouset tommoseen peliin kannattais laittaa ku alemmas sitä pitäis saada ku meinaa näyttää maasturilta. Autossa on paikallaan melko tuoreet koni sport iskarit. Onnistuuko laittaa vain madallus jousia pelkästään jos haluu tiputtaa keulasta about 60mm ja perästä varmaan noin 40mm ? Kiitos.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          Originally posted by Pertza View Post
          Moro.Olen uusi täällä,en tiiä meneekö tää oikeeseen paikkaan/oikein mut olis hienoo saada tietoo kokeneemmilta. Hommasin 330xd -2004 farkun, tarttis saada jotain käryy et minkälaiset madallusjouset tommoseen peliin kannattais laittaa ku alemmas sitä pitäis saada ku meinaa näyttää maasturilta. Autossa on paikallaan melko tuoreet koni sport iskarit. Onnistuuko laittaa vain madallus jousia pelkästään jos haluu tiputtaa keulasta about 60mm ja perästä varmaan noin 40mm ? Kiitos.


          ei taida saada nelivetoon yli 30mm madalluksia.


          edit: K.A.W:llä on 40/20mm
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • silu
            Bimmer Rookie
            • Apr 2007
            • 54
            • Harjavalta

            Tarvisi saada tietoa Sedan E46 316 2002 madalluksesta.

            Kuuluuko nuo välitangot "koiranluut" vaihtaa jos laittaa alustasarjan. ? :think
            Vai pysyykö ajo-ominaisuudet kohillaan jos vaihtaa vain jouset?

            Tarkoitus olisi madaltaa n. 35mm/20mm

            PS. Ja mistä pystyy H&R tarvikkeita tilaamaan? Vai onko hinta/laatu suhteella parempaa tarjottavaa?
            Last edited by silu; 28-08-2011, 22:53.

            Comment

            • Ravermeister
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2004
              • 1508
              • Melkeen Turkkuses

              Originally posted by silu View Post
              Tarvisi saada tietoa Sedan E46 316 2002 madalluksesta.

              Kuuluuko nuo välitangot "koiranluut" vaihtaa jos laittaa alustasarjan. ? :think
              Koiranluut tarvitsee vaihtaa ainoastaan silloin jos laitat korkeussäädettävän coilover-alustan, koska siinä on koiranluun kiiinnityspiste eri paikassa kuin normaalissa iskaritolpassa.
              -Turku Connection-
              HDJ80 4.2TD
              ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

              Comment

              • silu
                Bimmer Rookie
                • Apr 2007
                • 54
                • Harjavalta

                Originally posted by Ravermeister View Post
                Koiranluut tarvitsee vaihtaa ainoastaan silloin jos laitat korkeussäädettävän coilover-alustan, koska siinä on koiranluun kiiinnityspiste eri paikassa kuin normaalissa iskaritolpassa.
                Kiitos. Tästä on taas hyvä jatkaa.

                Comment

                • ///Jone
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2009
                  • 1289
                  • HKI

                  Originally posted by silu View Post
                  Tarvisi saada tietoa Sedan E46 316 2002 madalluksesta.

                  Kuuluuko nuo välitangot "koiranluut" vaihtaa jos laittaa alustasarjan. ? :think
                  Vai pysyykö ajo-ominaisuudet kohillaan jos vaihtaa vain jouset?

                  Tarkoitus olisi madaltaa n. 35mm/20mm

                  PS. Ja mistä pystyy H&R tarvikkeita tilaamaan? Vai onko hinta/laatu suhteella parempaa tarjottavaa?
                  Tuolta saa H&R tavaraa http://fahrwerkebilliger.de/
                  Laadusta en osaa sanoa, samaan hintaan näyttäisi saavan KW:n ja 700€ bilsteinin alustaa.
                  Last edited by ///Jone; 29-08-2011, 14:52.
                  ______________________
                  Nykyinen:
                  Model 3

                  BMW:t vuodesta 2009:
                  i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                  Comment

                  • Villee
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2011
                    • 93
                    • Turku

                    Tarttis omaan coupeen pyöräytellä uutta alustaa.. Tietenkin halvat ja hyvät mielellään sais olla korkeussäätö. Vaikka KW:t tai Bilsteinit tekis mieli ostaa, mutta rahaa ei kyllä ole tonnia oikeen laittaa.. Eli alustasatsi tai pelkät jouset. Suosituksia? Ite katellu ap:n 40/20 satsia, mut ei oikee löydy kuvaa miltä näyttäs m-sport coupessa. Ehdotuksia ja vinkkejä otetaan vastaan.:think Pitää vielä käydä kattomassa missä kunnossa iskarit, mutta ehdotelkaa nyt säädettävää tai jousia..
                    F30 330e iPerformance -16 Estoril blau

                    Ex:
                    - E92 335i M-Sport -10 Azuritschwarz
                    - E90 325i M-Sport -08 Carbonschwarz
                    - E46 330Ci M-Sport -02 Imolarot II

                    Comment

                    • janne[l
                      BTCF Member
                      • Apr 2011
                      • 861
                      • Ylöjärvi

                      .

                      itellä on e46 330ci cabrissa edessä edessä 310mm ja takana 295mm.Täydellä kuormalla isossa töyssyssä joskus raapasee takana johkin (luultavasti puskurin kiinnikkeeseen) muuten menee hyvin. Ootteko dremelillä tota kiinnikettä modannu vai mitä sille kannattas tehdä ?
                      e46 330i cabriolet
                      e91 320d
                      e36 328 törpö

                      Comment

                      • v-vs
                        BTCF Member
                        • Mar 2009
                        • 21
                        • Säkylä

                        Olis seuraavanlainen ongelma, ostin touringiin H&R 55/35mm jousisetin. Alusta olisi tarkoitus muutoskatsastaa vuosikatsastuksen yhteydessä mutta ei ole TUV-todistusta tuohon kyseiseen sarjaan. Mistä sen saisi helpoiten ja nopeiten?
                        E30 320i 2D -89 (EX)
                        E46 320d Touring -02 (EX)
                        F10 535i -11

                        Comment

                        • Peksu_M20
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2005
                          • 2122
                          • Lahti

                          Originally posted by v-vs View Post
                          Olis seuraavanlainen ongelma, ostin touringiin H&R 55/35mm jousisetin. Alusta olisi tarkoitus muutoskatsastaa vuosikatsastuksen yhteydessä mutta ei ole TUV-todistusta tuohon kyseiseen sarjaan. Mistä sen saisi helpoiten ja nopeiten?
                          Oli sama homma tossa muutama vuosi takaperin. Laittelin e46 h&r:n jouset ja bilsteinin iskarit ja kaikki laput ja liput muija linttas roskiin. No nöyränä katsuri asemalle muutoskatsastamaan autoa. Katsastaja totes että eihän tässä mitään. Nosti auton ylös ja tsekkas jousista Numerosarjat ja totesi että H&R:n jousissa on hyvät koodit ja vähän aikaa kävi ihmettelemässä takahuoneessa ja palasi mukanaan tuv- laput jotka se oli jostain netin syövereistä kaivanut.. Kiitos sille katsurille
                          Mahtiala kustom - No connection
                          Bmw E21 320A -81 "330i"
                          Bmw e30 318is

                          Comment

                          • NokiLeka
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 2341
                            • Eurajoki

                            H&R:n sivuilta saa tulostettua kaikkiin heidän valmistamiin sarjoihin Tüv laput. Katsot jousista numerot tai katsot tilauksestasi H&R:n valmistenumeron ja etsit sillä.
                            "I do everything my Rice Crispies tell me to"

                            Comment

                            • eemi
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2006
                              • 305
                              • Heinola

                              Sellanen kyssäri ois et meneekö ajettavuus persiillee jos laittaa vakio m-sport iskareille 40/20 vieterit?
                              Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz

                              ex:
                              e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
                              e91 320d -11 Alpinweiss III
                              e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
                              e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
                              e39 520i -97 touring Schwarz II
                              e34 525i -89 Luxorbeige metallic
                              e34 520i -89 Diamantschwarz

                              Comment

                              • kuoppala
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2007
                                • 332

                                tekeekö tällä setillä mitään

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎