Täältä ääni tuolle H&R 35/15 "comfort" kitille. Ajotuntuma ei käytännössä eroa 55/35 setistä, mutta on käytännöllisyys lisääntyy huomattavasti, kun jokaista katukiveä ei tarvitse kiertää. M-sport alustaan nähden madallusta on ehkä 2cm sekä edessä että takana. Molemmat H&R jousisarjat 55/35 ja 35/15 ovat tehty tasapaksusta materiaalista toisinkuin Bmw:n omat jouset.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostMuistatko paljon sulla on mitat vanteen keskiöstä kaareen?
Kiinnostaisi tietää paljonko tuo madaltaa tuohon normi M-sporttiin verrattuna. :think
Itse ostin edelliseen http://www.fahrwerkebilliger.de/
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostEn kyllä yhtään muista, täytyy tässä joku päivä mitata tuo.
Itse ostin edelliseen http://www.fahrwerkebilliger.de/
Melkein suosittelisin ostamaan pelkät jouset ja kavereiksi paremmat iskarit, mulla paukahti sarjasta etuiskari vajaa vuosi asennuksen jälkeen ja talvella takaiskarit oli hetken kuin yhtä puuta ennenkuin notkistuivat."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostMulla on mitat samalla alustalla edessä 330mm takana 320mm. M-sport alustalla mitat edessä 360mm takana 330mm.
Melkein suosittelisin ostamaan pelkät jouset ja kavereiksi paremmat iskarit, mulla paukahti sarjasta etuiskari vajaa vuosi asennuksen jälkeen ja talvella takaiskarit oli hetken kuin yhtä puuta ennenkuin notkistuivat.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostHmmm... mites noi normi M-sport iskarit sitten käyttäytyisivät noiden H&R:n vietereiden kanssa? :think"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Mitenkäs kun minulla on 330 ci m-sport ja meinasin coilovereita niin osassa ilmoituksista lukee että ei m-tech ja osassa kaikki mallit? Niin mitä eroa tuolla m sportilla on normaaliin coupeen verrattuna kerta jotkut samat alustat käy ja toiset ei?chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.
Comment
-
-
Originally posted by Valitsijamies View PostMillaisia kokemuksia Schmiedmannin myymistä Lowtec-jousista?
Päätellen kommenteista ovat Lowtecin iskarit aika heikko esitys.
Jos jousetkin ovat silkkaa kuraa, niin eipä niitä sitten viitsi harkita.
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostMulla on mitat samalla alustalla edessä 330mm takana 320mm. M-sport alustalla mitat edessä 360mm takana 330mm.
Melkein suosittelisin ostamaan pelkät jouset ja kavereiksi paremmat iskarit, mulla paukahti sarjasta etuiskari vajaa vuosi asennuksen jälkeen ja talvella takaiskarit oli hetken kuin yhtä puuta ennenkuin notkistuivat.
Jos ketään kiinnostaa niin nuo jouset on joutilaana ja ne voi tulla noutamaan Oulusta. Olivat reilun vuoden 330d:ssä kiinni ennenkuin totesin että ovat liian matalat näille monttusille teille. Laitoin tilalle alkuperäistä vastaavat Lesjöforsin jouset joilla auto nousi vajaa pari senttiä, nyt ei tarvi jokaisen hidastetöyssyn edessä pysähtyä.
E: Jouset vaihtoivat omistajaaLast edited by ainomieli; 05-01-2011, 19:24.
Comment
-
-
Originally posted by ainomieli View PostJuu samaa suosittelen myös, H&R cup-kit comfort paketin takaiskarit meni vuodessa löysäksi eikä etuiskaritkaan enää uutta vastaavat olleet.
Jos ketään kiinnostaa niin nuo jouset on joutilaana ja ne voi tulla noutamaan Oulusta. Olivat reilun vuoden 330d:ssä kiinni ennenkuin totesin että ovat liian matalat näille monttusille teille. Laitoin tilalle alkuperäistä vastaavat Lesjöforsin jouset joilla auto nousi vajaa pari senttiä, nyt ei tarvi jokaisen hidastetöyssyn edessä pysähtyä.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
On tullut selailtua usean jousivalmistajan tarjontaa, ja olen törmännyt jatkuvasti samaan ongelmaan.
Autona toimii e46 Coupe, kaikki madallusjouset juuri Coupeen madaltavat autoa noin -20mm vähemmän kuin samaiset sarjat esim. e46 sedaniin/toukkaan.
Aluksi ajattelin, että kyseisissä laskelmissa on otettu mukaan Coupessa vakiona oleva -20 mm madaltava sport alusta, kuitenkin tiedustellessani asiaa vastauksena on tullut: "Jos käytössä on autonvalmistajan madallussarja, Eibachin madalluksen määrä pienenee vastaavalla määrällä." Sama esimerkiksi h&r sarjojen kanssa. Onko jollain kokemuksia, madaltavatko esim Eibach Sportlinet Coupessa tuon Toukassa/Sedanissakin luvatun 50mm/25mm Coupen 30mm/15mm sijaan?
Jos ei, niin kuinka hyvin Sedanin/Toukan jouset sopivat Coupeen?
Kestääkö 100 tkm ajetut vakio sport iskarit laittaa 45mm madaltavia jousia kuinka hyvin eteeen?
Jos jollain on kokemuksia samasta ongelmasta tai ratkaisusta olisi hienoa kuulla.
Comment
-
-
Minulla oli E46 328 ci coupessa aikoinaan Eibachin jousisarja vakio M-sport iskareitten kanssa ja auto oli mielestäni todella hyvä ajaa. Madallus ei vetänyt autoa linttaan tai muutenkaan ollut yliampuva vaan laittoi sen vaan siistiin ryhtiin vrt orkkis tilanteeseen että edessä kaaren ja pyörän välissä oli tyyliin 10cm tyhjää.
Voisin luonnehtia auton mukavuutta jopa paremmaksi kuin vakio m-sport jousilla.
Muistaakseni nimellismadallus oli jotain -35/10mm , en muista enää tarkasti. Kuiteskin auto putosi varsin riittävästi. Käytin 18" vanteita ja 225/40 pyöriä ympäriinsä.
Tilasin jouset www.fahrwerkebilliger.de firmasta.
Olisiko peräti olleet nämä jouset:
Minulta muuten löytyy autosta kuviakin jos tahdot nähdä miltä se käytännössä näytti.
Comment
-
-
Olisi mahtavaa jos pistäisit muutaman kuvan tulemaan autostasi Antti. Pähkäillyt jo tässä kauan mitä laittaa tilaukseen kesää varten. Itseäkin häiritsee tuo edessä oleva 10 cm rako =)
Kestikö muuten miten nuo vakio sportti iskarit lyhyempien jousien seurana? Kyseinen 35/10mm madallus siis oli vakion 20mm madalluksen lisäksi, eli täysin vakiosta 55/30mm?
Comment
-
-
Originally posted by Samust View PostOn tullut selailtua usean jousivalmistajan tarjontaa, ja olen törmännyt jatkuvasti samaan ongelmaan.
Autona toimii e46 Coupe, kaikki madallusjouset juuri Coupeen madaltavat autoa noin -20mm vähemmän kuin samaiset sarjat esim. e46 sedaniin/toukkaan.
Aluksi ajattelin, että kyseisissä laskelmissa on otettu mukaan Coupessa vakiona oleva -20 mm madaltava sport alusta, kuitenkin tiedustellessani asiaa vastauksena on tullut: "Jos käytössä on autonvalmistajan madallussarja, Eibachin madalluksen määrä pienenee vastaavalla määrällä." Sama esimerkiksi h&r sarjojen kanssa. Onko jollain kokemuksia, madaltavatko esim Eibach Sportlinet Coupessa tuon Toukassa/Sedanissakin luvatun 50mm/25mm Coupen 30mm/15mm sijaan?
Jos ei, niin kuinka hyvin Sedanin/Toukan jouset sopivat Coupeen?
Kestääkö 100 tkm ajetut vakio sport iskarit laittaa 45mm madaltavia jousia kuinka hyvin eteeen?
Jos jollain on kokemuksia samasta ongelmasta tai ratkaisusta olisi hienoa kuulla.
Itsellä oli ihan samoja juttuja mielessä mitä itse kirjoitit... Mielestäni tämä oli "turvallisin" ratkaisu ja olen tyytyväinen! Talvivanteilla ja nastoilla ei tunnu olevan juuri mitään eroa alkuperäisiin sport jousiin. Ehkä hieman jämäkämpi kun vauhtia on enempi. Saa nähdä miltä tuntuu sitten 19" kesävanteilla ja kumeilla (225/35/19 ja 255/30/19 Hankook).BMW i4M50
Comment
-
Comment