Originally posted by GeeTee
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
E46 320d manuaali 100kw, auto täristää/humisee nelosella ja vitosella kierroksien ollessa noin 2000rpm, tasainen veto päälllä kaikkein pahin ääni. Vedon kun pudottaa kokonaan pois niin ääni lakkaa heti. Ääni on sellanen pahasti korviin ottava. Paikoillaan ollessa vaihteen laittaa silmään niin voimansiirrosta kuuluu semmonen kolaus, rättinivel? Samanlailla kolahtaa esim kiihdyttäessä ja kun on vetoa päällä vähän ja laittaa kytkimen pohjaan niin kolahtaa. Ei nyt pääse auton alle tutkimaan mutta tuo viimonen vika varmaan löytynee tuosta rättinivelestä? Voiko tuo jurraus johtua myös siitä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Olpppae View PostÄsken laitettiin INPA kiinni 330d -01 m57 ja rail paineet näytti 330 niin paljon sen kuuluisi olla? INPA sanoo että p-paineet ei riitä auton startatessa niin olisiko näin että korkeapainepumppu olisi hajoamassa, kun auto ei meinaa millään lähteä käyntiin jos sen sammuttaa. Sammutuksen jälkee odottaa n15min niin yleensä lähtenyt käyntiin. Auto käy hienosti mutta sitten kun käy ajamassa ja alkaa ahtamaan niin alkaa nykiminen että ei saisi kunnolla soppaa ja auto ei kierrä 3800rpm enempää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostNo niin etuiskareiden vaihto alkoi mukavalla tavalla. Nasahti pultti numero 4. ekalla väännöllä kannan tyvestä poikkihttp://bmwfans.info/parts/catalog/E4...hock_absorber/
Onko tuossa vastakappaleesa kierre niissä molemmissa kiristävissä "käpälissä" johon tuo iskari upotetaan. Toisin sanoen pystyykö autolla nyt ajamaan ilman että iskari tipahtaa matkan varrelle?
Originally posted by betsku View Post[ATTACH]114236[/ATTACH]
Mikä osa tämä mahtaa olla?
Rupesin vaan kuuntelemaan moottoria niin tuolta kuului sellainen ''naknaknak'' joten jotain sieltä on hajonnut..
Näin ainakin kuulin että voi tapahtua
Eli osa nro: 7 on rikki --> http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...nifold_system/
Edit: Tuosta linkki mistä saa korjausosat http://www.i6automotive.co.uk/mw-dis...-kit-3-0-only/Last edited by Saleen; 08-09-2013, 19:59.
Leave a comment:
-
-
-
Äsken laitettiin INPA kiinni 330d -01 m57 ja rail paineet näytti 330 niin paljon sen kuuluisi olla? INPA sanoo että p-paineet ei riitä auton startatessa niin olisiko näin että korkeapainepumppu olisi hajoamassa, kun auto ei meinaa millään lähteä käyntiin jos sen sammuttaa. Sammutuksen jälkee odottaa n15min niin yleensä lähtenyt käyntiin. Auto käy hienosti mutta sitten kun käy ajamassa ja alkaa ahtamaan niin alkaa nykiminen että ei saisi kunnolla soppaa ja auto ei kierrä 3800rpm enempää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tohmassi View PostEi 400nm riitä nyt 1500 - 1700mm varrella väännetty ja työkaluvaunun voimahylsyt hajoavat! on lämmitetty, jäädytetty, koputeltu pulttia ja vaikka mitä muuta kivaa.
Leave a comment:
-
-
Ei oikein searcella oikein löytyny ongelmaani ratkaisua. Eli m57d30 kyse. Osia vaihdeltu hieman summassa mutta onkohan mikä pielessä kun määränsäätimelle tulevaan liittimeen tulee toiseen johtoon 12v ja toiseen8.8v no mutta virtojen ollessa noin 30s päällä pamahtaa molemmat 12v eilä toivoakaan käynnistymisestä. Neuvoja?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostPitennä vartta. Se on TIUKALLA!!!!! olikohan joku 400nm +-20
Edit. Normi vasenkätiset kierteet
Ei 400nm riitä nyt 1500 - 1700mm varrella väännetty ja työkaluvaunun voimahylsyt hajoavat! on lämmitetty, jäädytetty, koputeltu pulttia ja vaikka mitä muuta kivaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by GeeTee View PostAuto on 99vm ja professional radiolla ja HiFi speaker systemillä mietin vaan tässä että kuuluuko tuohon kajari systeemin joku vahvari mikä nyt ei saa herätettä? Nythän ton uuden soittimen kanssa jää laittamatta tuo pieni liitin mikä tossa takapaneelin keskellä on ja sitten tuo pienipinninen sarjaliitin. Mitä ne on?
Edit, eli valkoiseen uuden soittimen remote out pitäs mennä??
Last edited by Kissvesala; 07-09-2013, 20:08.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View PostMinkä ikänen auto? Noi adapterithan muuttu 01-> muistaakseni. Tsekkaa kytkentäkaaviot että on oikeat johdot oikeilla paikoilla. Muuten varmaan sitte mankan säädöissä/mankassa vikaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by GeeTee View PostMikäs on vikana kun vaihdoin ton alkuperäsen kasettisoittimen tilalle JVC din1 soittimen ja hain motonetistä tuohon bmw-91-> adapterin tohon mikä kävi siihen. Noh soitin kyllä lähtee päälle ja muuten kaikki ok mutta kaijuttimista ei kuulu mitään. Tarviiko tuohon vielä jonkun lisä adapterin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tohmassi View PostMillä lähtee e46 320d m47d20 koneesta kampiakselin hihnapyörän pultti pois? Onko oikea vai vasenkätiset kierteet?
Tein työkalun jolla hihnapyrä pysyy paikallaan ja metrin varrella väänsin auki mutta ei lähde mmissä vika?Aina on noilla irronnut heti.
Leave a comment:
-
-
No niin etuiskareiden vaihto alkoi mukavalla tavalla. Nasahti pultti numero 4. ekalla väännöllä kannan tyvestä poikkihttp://bmwfans.info/parts/catalog/E4...hock_absorber/
Onko tuossa vastakappaleesa kierre niissä molemmissa kiristävissä "käpälissä" johon tuo iskari upotetaan. Toisin sanoen pystyykö autolla nyt ajamaan ilman että iskari tipahtaa matkan varrelle?
Leave a comment:
-
Leave a comment: