memebuy23buy

E46 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tonninseteli
    replied
    Onko e46 perässä minkäänlaista huohotus reikää, meinaan lens peräöljy komeesti paineella ulos ku avas ropun, ei vissiin normaalia?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by tohmassi View Post
    Millä lähtee e46 320d m47d20 koneesta kampiakselin hihnapyörän pultti pois? Onko oikea vai vasenkätiset kierteet?
    Tein työkalun jolla hihnapyrä pysyy paikallaan ja metrin varrella väänsin auki mutta ei lähde mmissä vika?
    Pitennä vartta. Se on TIUKALLA!!!!! olikohan joku 400nm +-20

    Edit. Normi vasenkätiset kierteet

    Leave a comment:


  • tohmassi
    replied
    Millä lähtee e46 320d m47d20 koneesta kampiakselin hihnapyörän pultti pois? Onko oikea vai vasenkätiset kierteet?
    Tein työkalun jolla hihnapyrä pysyy paikallaan ja metrin varrella väänsin auki mutta ei lähde mmissä vika?

    Leave a comment:


  • GeeTee
    replied
    Mikäs on vikana kun vaihdoin ton alkuperäsen kasettisoittimen tilalle JVC din1 soittimen ja hain motonetistä tuohon bmw-91-> adapterin tohon mikä kävi siihen. Noh soitin kyllä lähtee päälle ja muuten kaikki ok mutta kaijuttimista ei kuulu mitään. Tarviiko tuohon vielä jonkun lisä adapterin?

    Leave a comment:


  • Garash
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Kuuluisa vesiventtiili tukossa tai kuitenkin ilmatasku jossakin?
    Varmaan tuo vesiventtiili sit on tukossa, kun pitää 32 asteessa niin tulee koko ajan lämmintä, mutta välimaastossa vaihtelee.

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Originally posted by Garash View Post
    Johtuuko jäähdytyjärjestelmän ilmauksesta vai mistä kun esim. pitää lämpötilaa näytön mukaan 25astetta, välillä tulee kuumaa, välillä kylmää jne..Moottorin kierroksilla ei vaikutusta. Vai onko näissä joku anturi mahdollisesti joka mittaa sisäilman lämpötilaa? :think
    Kuuluisa vesiventtiili tukossa tai kuitenkin ilmatasku jossakin?

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by Garash View Post
    Johtuuko jäähdytyjärjestelmän ilmauksesta vai mistä kun esim. pitää lämpötilaa näytön mukaan 25astetta, välillä tulee kuumaa, välillä kylmää jne..Moottorin kierroksilla ei vaikutusta. Vai onko näissä joku anturi mahdollisesti joka mittaa sisäilman lämpötilaa? :think
    Joku anturihan siellä on, tai ainakin näin duunikaveri sano mulle ku lähettiin töistäja alko tekee samaa ja ihmettelin sitä ääneen. Eikö autom.ilm. aina jotain antureita sisälle tarvii =D

    Leave a comment:


  • Garash
    replied
    Johtuuko jäähdytyjärjestelmän ilmauksesta vai mistä kun esim. pitää lämpötilaa näytön mukaan 25astetta, välillä tulee kuumaa, välillä kylmää jne..Moottorin kierroksilla ei vaikutusta. Vai onko näissä joku anturi mahdollisesti joka mittaa sisäilman lämpötilaa? :think

    Leave a comment:


  • tuningki
    replied
    thanks

    Leave a comment:


  • Jormuli
    replied
    Mitenkäs tämmöset 330dA:t (M57,184hp/390Nm ) kestää lastutuksen? Lähinnä tuo tomaatti vaihteisto mietityttää. Autolla ajettu 195000.

    Lisäpotku kelpais, tietty maltillisella tavalla. Ei varmaan pitäisi olla ongelmia?

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by tuningki View Post
    mites nuo veisliftin umpiot saako sitä muovii pois miten? pitääkö puskuri ottaa?? tai koko umpion jos ottaa käteen?

    Leave a comment:


  • riippis
    replied
    Irtoaako sigun autosta etupuskuri ilman väkivaltaa? Ettei vaan tarvis liikoja rueta purkamaan ja rehkimään..

    Leave a comment:


  • _Kalervo_
    replied
    320i e46 napsahdus perästä

    Ongelma on seuraavanlainen: Auton takapäästä kuuluu pientä napsumista, kun lähtee liikkeelle. Joskus hitaissa nopeuksissa kaasun nostaminen ja heti perään painaminen saattaa aiheuttaa myös vastaavanlaisen napsauksen. Autoa on tutkittu, eikä väljää löytynyt mistään. Perämurikan iso poikittainen pusla on vaihdettu keväällä ja samalla myös takakallistuksenvakaajan koiranluut. Apurungon puslistakaan ei löytynyt väljää eikä repeämiäkään ollut. Myös takaiskareiden yläpäät on tuoreet ja renkaiden kiinnitykset on tarkastettu. Auto on vuosimallia 2000. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa?

    Leave a comment:


  • tuningki
    replied
    mites nuo veisliftin umpiot saako sitä muovii pois miten? pitääkö puskuri ottaa?? tai koko umpion jos ottaa käteen?
    Last edited by tuningki; 05-09-2013, 21:04.

    Leave a comment:


  • Toppi
    replied
    Originally posted by JTMD View Post
    Ehkä ne herkistyy sitten ajan kuluessa Jos ei CRC ja hienosäätö auta niin olkoon sitten. Tää on vain eka mun autoista missä on näin jäpäkät ovet.
    Lukkopesästä lähtee "kieli" oven kahvaan. Kieltä säätämällä saat herkisteltyä ovet. Oven päässä on kumitutin alla reikä josta saat kuusiokolopultin löysättyä ja pienellä meisselillä säädettyä kielen asennon.

    Ennen pultin löysäystä kannattaa laittaa meisseli valmiiksi kielen taakse, jotta löysättäessä se ei valaha ääriasentoon, jolloin ei enää meisselillä saa sitä kohalleen -> ovipahvien purku.

    Oven toimiminen on sitten tosi herkkä kielen asennosta, pienikin liike vaikuttaa toimintaan, joten vähän voi olla hakemista sen kanssa, että saat mieleisen.

    Leave a comment:

Working...
X