Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • riuska
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Piuhan päähän auto, kun vika on päällä

    Toimiiko nopeusmittari normaalistki kun valot palaa?
    Kyllä nopeusmittari toimii normaalisti... tehnyt jo viime syksynä saamaa... vois vaikka koittaa sit putsaa absien anturit.

    Leave a comment:


  • Garash
    replied
    Originally posted by Garash View Post
    Mistäs johtuu kun sisävalot ei toimi napista? Samoin meikkipeilin valot ovat pimeinä, toimii ainoastaan jos ovet auki, kuten sisävalotkin :think
    Onko ollut vastaavaa vikaa kenelläkään? Ei ole vielä ratkaisua löytyny.

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by riuska View Post
    Ihmettelen tässä kun aina syksyisin ku tulee kosteaa niin mittaristossa palaa välillä abs, jarrujen varotusvalo sekä luistonestoa ei saa päälle...
    Vikakoodeja ei löydy, mutta silloin ei myöskään kyseiset varoitusvalot palaneet.
    Missähän vois olla vika kun joka syksy ja talvi tekee välillä tätä? kesällä ei tee.
    ABS anturi ainakin tekee tätä, jos menee nopeusmittarikin niin kyse on kuskinpuolen taka-anturista.

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by riuska View Post
    Ihmettelen tässä kun aina syksyisin ku tulee kosteaa niin mittaristossa palaa välillä abs, jarrujen varotusvalo sekä luistonestoa ei saa päälle...
    Vikakoodeja ei löydy, mutta silloin ei myöskään kyseiset varoitusvalot palaneet.
    Missähän vois olla vika kun joka syksy ja talvi tekee välillä tätä? kesällä ei tee.
    Piuhan päähän auto, kun vika on päällä

    Toimiiko nopeusmittari normaalistki kun valot palaa?

    Leave a comment:


  • riuska
    replied
    Ihmettelen tässä kun aina syksyisin ku tulee kosteaa niin mittaristossa palaa välillä abs, jarrujen varotusvalo sekä luistonestoa ei saa päälle...
    Vikakoodeja ei löydy, mutta silloin ei myöskään kyseiset varoitusvalot palaneet.
    Missähän vois olla vika kun joka syksy ja talvi tekee välillä tätä? kesällä ei tee.

    Leave a comment:


  • AAhola
    replied
    En löytänyt haulla järkeviä vastauksia, joten täytyy täällä kysellä. Mistä lukkoperä -99 328i touringiin? Quaife tiedossa, kauheen kallis, saako mistään toisesta bemarista, jos käytetyn hommais? M3 perä ei taida sopia ainakaan ihan suoraan?

    Leave a comment:


  • Ravermeister
    replied
    Originally posted by Jukzu View Post
    Saisiko asialliseen kysymykseen asiallisen vastauksen?
    Tuskimpa kenenkään kannattaa alkaa sinua neuvomaan tuossa asiassa... http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...8&postcount=60

    Leave a comment:


  • riippis
    replied
    Minkälainen peli olisi tuollainen e46 318i -00, ajettu ~270tkm. Kaverilla hankissa ja tiedusteli. Kertokaas hieman faktaa tuosta koneesta ym.

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    eipä mitn

    Leave a comment:


  • Jukzu
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Laita matto kuntoon!! Turvalaitteiden kanssa ei kannata leikkiä
    Saisiko asialliseen kysymykseen asiallisen vastauksen?

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by Jukzu View Post
    Palaa tos omas e46:ssa airbagin valo. Mistä sais sellasen palikan tonne repsikan penkin alle, joka ilmeisesti jotenkin huijaa tuota järjestelmää?

    Alkaa katsastus kolkuttelemaan uhkaavasti ovelle.

    edit. Tunnistinmatto siis sökönä.
    Laita matto kuntoon!! Turvalaitteiden kanssa ei kannata leikkiä

    Leave a comment:


  • Jukzu
    replied
    Palaa tos omas e46:ssa airbagin valo. Mistä sais sellasen palikan tonne repsikan penkin alle, joka ilmeisesti jotenkin huijaa tuota järjestelmää?

    Alkaa katsastus kolkuttelemaan uhkaavasti ovelle.

    edit. Tunnistinmatto siis sökönä.

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by kani View Post
    Eikö se Behr ole alkuperäinen?? Saa motonetistä edullisemmin kuin marmorilta.
    Voin katsoa kun pääsen kotiin, pitäisi olla hintakin tallessa.

    edit. Valmistajaa ei termarissa lue, löytyy Made in Austria ja kotelon sisäpuolelta logo UT.
    Last edited by NokiLeka; 23-09-2013, 07:19.

    Leave a comment:


  • kani
    replied
    Originally posted by NokiLeka View Post
    Toinen ääni marmorille! Vaihdoin viime kesänä termarin harakiriin ja tänä kesänä sitten uudestaan alkuperäiseen.. Eli hae suosista se alkuperäinen.
    Eikö se Behr ole alkuperäinen?? Saa motonetistä edullisemmin kuin marmorilta.

    Leave a comment:


  • Marttyyri
    replied
    Originally posted by Soiled View Post
    Lainasin yhtä topikkia jo kysymykseen, mutta näkyvyys ilmeisen huono ja asialla vähän jopa kiire. Joten diesel guruilta kaivataan neuvoa.

    Kyseessä 320d -03 eli uudemmalla motilla. Seuraavanlainen ongelma.
    Moottorista oli vaihdettu kansipahvi ja lyöty nippuun kaikilla uusilla tiivisteillä. Nyt, kun autoa startataan niin pyörähtää käyntiin, mutta sammuu välittömästi. Kierrokset ehtii mennä johonkin 1000rpm ja sitten sammuu kuin avaimesta kääntäisi. Kun starttausta jatkaa niin lupailee hyvin ja käynnistyykin taas parin sekunnin ajaksi, mutta ei vaan pysy käynnissä. Inpalla katsottu vikakoodeja ja ei tule kuin parista hehkusta ilmoitusta. Railipaine käynnistyksessä heiluu 500 tietämillä, virrat päällä ilman käynnistystä siirtopumpun pyöriessä 0-2. Voiko joku suutin vuotaa niin paljon, että tekee kyseistä ongelmaa vai nokka-akselinanturi vaikka vikakoodia siitä ei tule? Ei vuoda mitään ulospäin ja inpalle tulee vikakoodit normaalisti jos käyttää antureiden liittimiä irti esim. nokka-akseli,raili yms.
    Mistä lähtisi etisimään vikaa?
    Itselläni teki 316 (bensakone) samaa ja syynä oli bensapumppu. Takapenkkien eturenasta kiinni ja rykäisy ylös ni lähtee penkit irti. Sitten kääntelet avaimesta virrat päälle/pois edestakas. Pitäis tankin päältä kuulua suhinaa kun pumppu lähtee käyntiin. Jossei kuulu niin kopauttelu auttaa. Pumpun vaihtoon: vasara, talttapääruuvari, lukkopihdit, 10mm lenkki/räikkä, 2kpl letkuklemmareita (pieniä) sekä klemmareiden kiristykseen työkalun. Vaihto n.10min homma ja bensakoneeseen pumpun hinta oli n.150e

    Vain siis jos kiisselissä on pumppu samassa paikassa kun bensakoneessa

    Viisaammat korjatkoon!
    -Martti
    Last edited by Marttyyri; 21-09-2013, 18:05. Reason: pumpun hinta

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎