Kytkinpoljin tärisee/pärisee
Nyt ilmaantunut kyseinen ominaisuus. Kytkin tärisee jos laittaa jalan polkimelle. Tuntuu etenkin pienillä vaihteilla kierroksilla ajaessa, ajoittain koko poljin tärisee niin, että kuuluu ääni. Jos kytkintä painaa yhtään, oire häviää, kytkin ei myöskään luista tai mitään muuta oiretta ei ole. Tarvike kaksoismassavauhtipyörä vaihdettu noin 16kk sitten, sachs jäykempi asetelma ja kytkin levyt reilu 3 vuotta sitten. OEM painelaakeri uusittu molemmilla kerroilla.
Painelaakeriko taas mennyt vai mistä alkaa syyllistä etsimään? Tuo kytkin on aika jäykkä ja tästä johtuen itse poljinkin joutuu suht kovalle rasitukselle. Esim joku kytkinpolkimen tappi on hajonnut 2 kertaa ja jäänyt poljin pohjaan. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Asia on niinkuin Clavurion totesi. Sarakkessa Qty vihjataan että tarve on 2 kpl, vastaisuuden varalle.
Leave a comment:
-
-
BMW pyöränlaakerit pääsääntöisesti FAG tai KOYO valmistamia. Service kit sisältää laakerin ja napamutterin vain yhteen napaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View Postmitä letkuja tulee paisuntasäiliöön kiinni 316 e46? Ylös tulee ylävesiletku mutta mitä alemmas? Tulee nesteitä ulos jostain pohjan lähettyviltä ku heiluttelee säiliötä vähän. Löytyiskö räjäytyskuvaa?
Leave a comment:
-
-
mitä letkuja tulee paisuntasäiliöön kiinni 316 e46? Ylös tulee ylävesiletku mutta mitä alemmas? Tulee nesteitä ulos jostain pohjan lähettyviltä ku heiluttelee säiliötä vähän. Löytyiskö räjäytyskuvaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Furior View PostMikäli samanlaiset kuin uudemmissa, niin on. Kaiteiden "sisäpuolella" 3 luukkua, jonka alla ruuvit. Noiden jälkeen pitää ruuvata itse kiinnikkeet katosta pois. http://furior.pic.fi/kuvat/E46/kattokaiteet/ tuolla muutama kuva omista kaiteista, -04 malli kyseessä.
Peitelistoja saa tiskiltä tai vaikka KL:stä, hinta taisi olla KL:ssä satasen hujakoilla kipale. http://realoem.com/bmw/showparts.do?...60&hg=51&fg=20 tuolta osa nro 4 (kiinnikkeet osa 5). Noissa listoissa on sitten luukut, että saa vielä bemarin omat kattotelineet kiinni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AAhola View PostTekis mieli ottaa -99 touringista kattokaiteet pois. Onko ihan pultattavat kaiteet? Ja saako jostain "peitelevyt" niihin reikiin mitä kaiteista jää?
Peitelistoja saa tiskiltä tai vaikka KL:stä, hinta taisi olla KL:ssä satasen hujakoilla kipale. http://realoem.com/bmw/showparts.do?...60&hg=51&fg=20 tuolta osa nro 4 (kiinnikkeet osa 5). Noissa listoissa on sitten luukut, että saa vielä bemarin omat kattotelineet kiinni.
Leave a comment:
-
-
Tekis mieli ottaa -99 touringista kattokaiteet pois. Onko ihan pultattavat kaiteet? Ja saako jostain "peitelevyt" niihin reikiin mitä kaiteista jää?
Leave a comment:
-
-
LampunPesuri..
Morot! Nyt alkaa menemään hermot ja järki lampupesureiden kanssaEli siis ne ei pelannu viime katsastuksessakaan ja nyt olisi tämän vuoden katsastus edessä. Otin pesurinmoottorin irti ja se oli korkannut jossain vaiheessa(akseli ei pyörinyt ollenkaan), noo ei muuta kun uutta moottoria paikalliselta varaosamyyjältä ja paikoilleen! mutta eeeiiiiii varret ei vieläkään tullu esille, umpiot pois ja paineilmaa järjestelmään varret nousi normaalisti ja ilma tuli läpi, paketti nippuun ja ei vaan pelaa, tai pelaa sillein että varret tulee esille mutta vettä ei tule =( Tänään sitten otin letkun molemmilta puolilta irti ja tukin ne vuorotellen, varsi tulee esiin ja vettä tulee, mutta ei silloin kun molemmat on kiinni PRKL*** Arvoisa raati, eli kummassa veikkaatte olevan vikaa, onko uuden moottorin(tarvike) tuotto liian vähäinen vai onko noi pesurin varret tulleet tiensä päähän eli ovat liian "jäykät" tullakseen molemmat esiin veden kera? Mitäpä veikkaatte.. Niin juu ja vuotoja järjestelmässä ei ole(lue vesi pysyy sisässä) Pikaisia arvauksia kiireesti kidos.. Nyt haetaan vielä toinen moottori tällä kertaa kl:stä ja koitetaan sillä! Jos ei ala pelaamaan niin käytän noita kahta moottoria eli kummallekkin lampulle oma moottori=) Silloin luulisi tuoton ainakin riittävän, heh..
Last edited by van_gils; 03-09-2013, 13:41.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View Post316i e46 vm.2000, vakiona 2bar jäähdytinnestekorkki, nyt kuitenkin uuden korkin osto edessä, ostanko 1.4bar vai 2bar? 1.4 vois vanhat letkut kestää paremmin vai onko mitään vaikutusta?
Leave a comment:
-
-
316i e46 vm.2000, vakiona 2bar jäähdytinnestekorkki, nyt kuitenkin uuden korkin osto edessä, ostanko 1.4bar vai 2bar? 1.4 vois vanhat letkut kestää paremmin vai onko mitään vaikutusta?
Leave a comment:
-
-
Mahtaako jollain olla sivustoa missä olisi ohjeistus jakoketjun vaihtoon?
Olisi varmaan kohta aika vaihdella omasta pirssistä..
Tarvinnee ilmeisesti ajoitustyökaluja..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View PostItselle tulossa nämä http://www.ebay.com/itm/271203414975...84.m1497.l2649 . Joku 2-3viikkoa kestänyt tulla, vähän himottas päästä jo asentelemaanedelliseen e46 angel eyet ostin epdm:ltä ja ne oli kyllä todella kirkkaat, hintaa tosin puolet enemmän kuin näillä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: