Originally posted by Madduli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
osaako joku sanoa että mikähän tossa webastossa on. Kun laittaa sisältä ajastimesta päälle ilmastointi jne lähtee päälle, webastosta kuuluu pientä hyrinää ja bensa haisee, vesipumpusta kuuluu semmosta ihme naksahtelua. Antaa vikakoodia f64 välillä f54.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RasvaPatti View PostMistä tiedän onko autossani varashälytin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostItselläni teki 316 (bensakone) samaa ja syynä oli bensapumppu. Takapenkkien eturenasta kiinni ja rykäisy ylös ni lähtee penkit irti. Sitten kääntelet avaimesta virrat päälle/pois edestakas. Pitäis tankin päältä kuulua suhinaa kun pumppu lähtee käyntiin. Jossei kuulu niin kopauttelu auttaa. Pumpun vaihtoon: vasara, talttapääruuvari, lukkopihdit, 10mm lenkki/räikkä, 2kpl letkuklemmareita (pieniä) sekä klemmareiden kiristykseen työkalun. Vaihto n.10min homma ja bensakoneeseen pumpun hinta oli n.150e
Vain siis jos kiisselissä on pumppu samassa paikassa kun bensakoneessa
Viisaammat korjatkoon!
-Marttien ole vielä syytä löytänyt, vaihdan bensan suodattimen nyt vkoloppuna jollei se auta niin pumppu seuraavana listalla ja sen jälkeen maffin haitari putki tai mikä lienee ja kun yrittää uudelleen käynnistää niin lähtee aina käyntiin
autoon vaihdettu venttiili kopan tiivistet, vanoksen tiivisteet ja kyseessä siis 2002 320i toukka
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Elevator67 View PostEi oikein searcella löytyny ongelmaani ratkaisua. Eli m57d30 kyse. Osia vaihdeltu hieman summassa mutta onkohan mikä pielessä kun määränsäätimelle tulevaan liittimeen tulee toiseen johtoon 12v ja toiseen8.8v no mutta virtojen ollessa noin 30s päällä pamahtaa molemmat 12v eikä toivoakaan käynnistymisestä. Neuvoja?
Leave a comment:
-
-
Mikähän lienee kokonaismassa 2000 vuotiseen 325i tourinkiin 141kW koneella? Manuaalissa tai tomaatissa on varmaan pieni ero, molemmat kiinnostaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Olpppae View PostÄsken laitettiin INPA kiinni 330d -01 m57 ja rail paineet näytti 330 niin paljon sen kuuluisi olla? INPA sanoo että p-paineet ei riitä auton startatessa niin olisiko näin että korkeapainepumppu olisi hajoamassa, kun auto ei meinaa millään lähteä käyntiin jos sen sammuttaa. Sammutuksen jälkee odottaa n15min niin yleensä lähtenyt käyntiin. Auto käy hienosti mutta sitten kun käy ajamassa ja alkaa ahtamaan niin alkaa nykiminen että ei saisi kunnolla soppaa ja auto ei kierrä 3800rpm enempää.Originally posted by Clavurion View PostTuota luokkaa rail-paine kuuluukin olla tyhjäkäynnillä. Kurkkaa siirtopaine (pre-supply pressure). Pitäisi olla 4 bar tuntumassa, eikä ajossa koskaan saisi laskea alle 3 bar. Oliko myös matalasta siirtopaineesta vikakoodi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by riippis View PostEi saa vastausta tuolla toisella osastolla, niin kysytään täällä. Mitenkä nuo soittimet joissa tv digiviritin, niin näkyvät autossa? Eli kannattaako sellaista ostaa? Kokemuksia!? Maaseudulla ja pks..
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostKannattaa tarkistaa vielä koiranluiden kiinnitys, ne jää helposti hiukan löysälle ja aiheuttaa kolinaa. Toki jarrusatulassa voi palat helistä jne.
Takahelat harvemmin aiheuttavat kolinaa, varsinkaan jos ovat lähes pakasta vedetyt, eli ei niitä sen takia tarvitse lähteä vaihtelemaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by stts View PostMikähän toukan etupäässä voisi aiheuttaa vaimeaa kolahtelua tien montuissa ja isommissa poikkirailoissa?
Autoon on 1000km sisään vaihdettu seuraavat uusiin:
-Etualatukivarret (Lemförder)
-Alatukivarsien takahelat (Febi, muistaakseni)
-Koiranluut
-Raidetangon sisemmät ja ulommat päät (Delphi)
Sekä tämän vuoden huhtikuussa:
-Etuiskarit (Sachs)
-Iskarien yläpäät (Lemförder)
Vai onok nuo alatukivarsien takahelat se ratkaisevin tässä tapauksessa, eli olisiko pitänyt vaan vaihdattaa powerflexit tai vastaavat normaalien sijaan? Renkaanpultit olen tarkistanut.
Tarvitseeko aurauskulmia säätää uudelleen, jos noin tuoreiden helojen tilalle vaihdattaa tuollaiset polyuretaaniset?
Takahelat harvemmin aiheuttavat kolinaa, varsinkaan jos ovat lähes pakasta vedetyt, eli ei niitä sen takia tarvitse lähteä vaihtelemaan.
Leave a comment:
-
-
Onkos joku muu laittanut LED sumuvaloja autoihinne? Niissähän nuo vastukset pitäisi estää vikakoodeilta , mutta oma auto ei ainakaan sano mitään vaikka ei olisikaan vastusta.
Eli jos auto ei valita polttimoista niin ilmeisesti vastuksilla ei tee mitään? Turhaa niitä sinne laittaa muovia sulattamaankaan..:think Eikös?
Leave a comment:
-
-
Ei saa vastausta tuolla toisella osastolla, niin kysytään täällä. Mitenkä nuo soittimet joissa tv digiviritin, niin näkyvät autossa? Eli kannattaako sellaista ostaa? Kokemuksia!? Maaseudulla ja pks..
Leave a comment:
-
-
E46 etupään kolinaa
Mikähän toukan etupäässä voisi aiheuttaa vaimeaa kolahtelua tien montuissa ja isommissa poikkirailoissa?
Autoon on 1000km sisään vaihdettu seuraavat uusiin:
-Etualatukivarret (Lemförder)
-Alatukivarsien takahelat (Febi, muistaakseni)
-Koiranluut
-Raidetangon sisemmät ja ulommat päät (Delphi)
Sekä tämän vuoden huhtikuussa:
-Etuiskarit (Sachs)
-Iskarien yläpäät (Lemförder)
Vai onok nuo alatukivarsien takahelat se ratkaisevin tässä tapauksessa, eli olisiko pitänyt vaan vaihdattaa powerflexit tai vastaavat normaalien sijaan? Renkaanpultit olen tarkistanut.
Tarvitseeko aurauskulmia säätää uudelleen, jos noin tuoreiden helojen tilalle vaihdattaa tuollaiset polyuretaaniset?Last edited by stts; 24-09-2013, 20:13.
Leave a comment:
-
Leave a comment: