Originally posted by Jartza 528
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
onko takapyörän abs-antureissa vuosimalleittain jotain eroja kun näyttää ainakin motonetin luettelossa olevan -01 ja 02- eri anturit :think auto 320d facelift 11/01 ja asc luistonestolla.e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostJarrulevyt pitäs jossain vaiheessa laittaa uusiks. Mietin et jos päivittäis suoraan 330 jarrut, mitä muutoksia vaatii jos laitan isommat levyt. :think
Nykyiset levyt:
286x22MM
276x19MM
Tulevat:
325x25MM
320x22MM
Joten mikäli et halua ilman käsijarrua ajella, tarvitset 330i takakynkät, jotta saat 330i käsijarruhilut sopimaan. Itse en tuohon hommaan jaksunut lähteä, vaan teetätin holkitetut 330i takalevyt alkuperäiselle käsijarrulle.
Jarrukilvet voi edessä vaihdella ongelmitta 330i vastaaviksi. Takana 330i jarrukilvet ei sovi ilman 330i takakynkkiä. Itse sain takakilvet ihan asiallisiksi leikkaa ja liimaa ratkaisulla.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostJarrulevyt pitäs jossain vaiheessa laittaa uusiks. Mietin et jos päivittäis suoraan 330 jarrut, mitä muutoksia vaatii jos laitan isommat levyt. :think
Nykyiset levyt:
286x22MM
276x19MM
Tulevat:
325x25MM
320x22MMBMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by SaGGaS View PostBemaristahan todettiin että hehkutulpat ja kampiakselin asentotunnistin on viallisia.. Noh auto nyt kuitenkin on sen jälkeen toiminut plussa keleillä mutta jos menee pari astettakin pakkasen puolelle niin ei käynnisty
Joten aikasemminhan linkattiin ebaylle hehkutulppa sarja + ohjain yksikkö mutta sivulla lukee 150kw koneelle ja itselläni M57, 135 kw joten taitaa olla eroja ettei samat sovi ? Onko järkevää hehkutulppien kanssa vaihtaa myös se rele / ohjainyksikkö ?
Nyt katsoin että schmiedmann:ilta sais 6 hehkua 14e /kpl mutta siellä ei lue minkä merkkisiä ovat vai onko sillä väliä.. Ja sitten onko eroa jos tilaa hehkutulppien releen vaiko hehkutulppien rele / ohjainyksikkö..
Taas tietämättömällä paljon kysymyksiä mutta tarvis saada tilattua koska rupee ilmat olemaa poikkeuksetta pakkasen puolella ni jos sais enne kevättä vaihdettua
12212246919? Muistelen että relettä ei tarvitse vaihtaa mutta jos se on PWM-ohjain niin se on syytä aina vaihtaa samalla.
Osanumeroa kehiin ja etsimään ebay.de:stä. Hakusanat 6x glühkerzen 12212246919 tai 2246919. Sakemannit tykkää käyttää vimppaa 7 numeroa vain. Prinz Autoteilesta löytyy 10,72€ kappalehintaan + postikulut Berun GN024:ää.
Vain OEM, Beru tai ehkä hätätilassa Bosch. Muita ei kannata edes harkita.
Comment
-
-
Originally posted by Juso View PostOnkos porukka tilaillut ebaysta noita tarvike parkkitutkia? Millaisia kannattaisi katsoa sigun autoon?
Comment
-
-
Originally posted by walde View PostEteen menee ihan pulttaamalla kiinni 330i satuloilla. Takanakin sinänsä sama homma, ainoaksi ongelmaksi muodostuu käsijarrurumpu, joka on 330i levyissä suurempi.
Joten mikäli et halua ilman käsijarrua ajella, tarvitset 330i takakynkät, jotta saat 330i käsijarruhilut sopimaan. Itse en tuohon hommaan jaksunut lähteä, vaan teetätin holkitetut 330i takalevyt alkuperäiselle käsijarrulle.
Jarrukilvet voi edessä vaihdella ongelmitta 330i vastaaviksi. Takana 330i jarrukilvet ei sovi ilman 330i takakynkkiä. Itse sain takakilvet ihan asiallisiksi leikkaa ja liimaa ratkaisulla.
Originally posted by JMTN View PostOlethan tietoinen, että 16" vannetta on sitten ihan turha yrittää noilla jarruilla alle laittaa.now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Imuvuotoako?
Aamulla sitten teki sen, mitä on jo tässä koko pakkasten ajan pelännyt...ei nimittäin kone lähtenyt käymään. Starttasi kyllä ja niin kuin olisi käynnistynyt, mutta sammui samalla sekunnilla... pari kertaa kokeilin ja totesin että auto jää pihaan. Pakkasta oli ollut yöllä varmaan se -20 ja aamulla startatessa n. -16. Kaks tuntia oli piuhassa ja sisälämppärikin oli tunnin verran. Aiemmin olen saanut käyntiin -14 pakkasellakin, mutta on melko kauan kuitenkin startannut ennen kuin kone syttynyt tulille...
Imuvuotomittauksesta pitänee lähteä liikkeelle...akusta tuo tuskin on kiinni...BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostJos autossa ei vielä tutkaa lainkaan niin pelkillä oem antureilla ei pitkälle pötkitä.E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Comment
-
-
Originally posted by huppu View PostAamulla sitten teki sen, mitä on jo tässä koko pakkasten ajan pelännyt...ei nimittäin kone lähtenyt käymään. Starttasi kyllä ja niin kuin olisi käynnistynyt, mutta sammui samalla sekunnilla... pari kertaa kokeilin ja totesin että auto jää pihaan. Pakkasta oli ollut yöllä varmaan se -20 ja aamulla startatessa n. -16. Kaks tuntia oli piuhassa ja sisälämppärikin oli tunnin verran. Aiemmin olen saanut käyntiin -14 pakkasellakin, mutta on melko kauan kuitenkin startannut ennen kuin kone syttynyt tulille...
Imuvuotomittauksesta pitänee lähteä liikkeelle...akusta tuo tuskin on kiinni...Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View PostVeikkaukseks menee, mut vois olla hehkutkin finaalissa? koodien luvulla selviää ettei siellä oo vikaaBMW E46 318d 10/04
Comment
-
Comment