Originally posted by McBeast
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
-
-
Mitä maksaa e46 323 uusi moottorin ohjaus?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Minkälainen on e46:sen pissapojan suuttimen rakenne? Onko niissä joku takaiskuventtiili, mikä voi jumittaa? Ongelmana on toisinaan heikohko suihku kuskin puolella. Välillä toimii aivan normaalisti ja välillä tulee vettä heikosti. Olen koittanut puhdistaa suutinta paineilmalla ja neulalla, mutta tällä ei ole ollut vaikutusta.f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostMinkälainen on e46:sen pissapojan suuttimen rakenne? Onko niissä joku takaiskuventtiili, mikä voi jumittaa? Ongelmana on toisinaan heikohko suihku kuskin puolella. Välillä toimii aivan normaalisti ja välillä tulee vettä heikosti. Olen koittanut puhdistaa suutinta paineilmalla ja neulalla, mutta tällä ei ole ollut vaikutusta.
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostMinkälainen on e46:sen pissapojan suuttimen rakenne? Onko niissä joku takaiskuventtiili, mikä voi jumittaa? Ongelmana on toisinaan heikohko suihku kuskin puolella. Välillä toimii aivan normaalisti ja välillä tulee vettä heikosti. Olen koittanut puhdistaa suutinta paineilmalla ja neulalla, mutta tällä ei ole ollut vaikutusta.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E4..._lamp_cleaning
Tossa suutin osa 7 ja teleskooppi osa 6Last edited by Anz0r; 16-12-2013, 20:53.BMW E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Anz0r View PostPuhutaankos nyt ihan siitä suutinosasta vai teleskoopista? Siinä itse suuttimessa tuskin on ainakaan mitään ihmeellisempää teknologiaa, mutta se teleskooppi onkin sitten toinen juttu... Ootkos varma ettei vuoda mihinkään, ite oon huomannu että mulla kun pissapojanneste on vähissä niin teleskoopit alkaa vähän vuotaa (jotkut tiivisteet kuivaa?) ja sitten kun nestettä lisää niin loppuu ajan kanssa...
http://bmwfans.info/parts-catalog/E4..._lamp_cleaning
Tossa suutin osa 7 ja teleskooppi osa 6f22 220i
Comment
-
-
Kuuluuko ohjaustehostimen nesteet tarkistaa kuumana vai kylmänä? Vai onko ihan se ja sama? Ohjekirja ei kerro tätä seikkaa. Tsekkasin kylmänä samalla kun syylärinnesteet ja lisäsin sitten nestettä hiukan, kun oli alakantissa.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
e46 m3
kysymys mitä tuo sport nappi joka on luistoneston vieressä tekee?kyseessä vm 2003 e46 m3 manuaalivaihteistolla..F06 650ix 2014sigpic
ex:
F16 x6
F11 530xd
E91 320d
E70 x5
E53 x5
2009 e60 530i xdrive
2006 e53 x5 3.0d
2003 e46 m3
2007 lci e61 525 dat
1995 e36 m3
2005 e63 645cia
e90 330i sedan "racing red"
e46 325ci 2000
e36 328 1996
e36 316 1996
compact 1994
e30 316 1989
Comment
-
-
Originally posted by Madduli View Postjep, pikkulenkki ja jos ei muutu käytös johto irti niin vika imm:ssa, tosin toi kuullostaa kyllä siltä, että se ois kunnossa. Moottorihan hakee jotkut vikatilasäädöt tolle ilmamassamittarille kun sen johdon irrottaa ja siksi se hakee niitä kierroksia johdon irrotuksen jälkeen.
Itsellä tulee myös ihan imuvuoto mieleen, mistähän/miten sellsista kannattaa lähteä etsimään?
Sitten toinen kysymys. Ratti täristää, tai oikeastaan heiluu oikealta vasemmalle kun jarruttaa kevyesti kovemmassa vauhdissa, eli yli 80kmh. Kovassa jarrutuksesss vähenee. Myös tietynlaisessa töyssyssä kaupunkinopeuksissa heilauttaa rattia vastaavasti. Mitään kolinoita ei kuulu. Mitähän tuonne etupäähän kannattaa vaihtaa levyjen ja palojen lisäksi, ettei ole kohta taas samanlaiset?
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostKuuluuko ohjaustehostimen nesteet tarkistaa kuumana vai kylmänä? Vai onko ihan se ja sama? Ohjekirja ei kerro tätä seikkaa. Tsekkasin kylmänä samalla kun syylärinnesteet ja lisäsin sitten nestettä hiukan, kun oli alakantissa.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
<P>Originally posted by Magemo View PostHeitin pienen lenkin toi imm liitin irti. Alaväännöt tippuivat paljon ja kaasun vastaavuus huononi, ja auto tuntui tukehtuvan pienillä kierroksilla. Tuo liikkelle lähdön järistyskin paheni, mutta luultavasti siksi koska väännötkin katosi. Toisaalta taas tuntui että olisi yli 2000rpm kiihtynyt paremmin. Koitan tänään uudestaan. Täytyy tänään kysyä uuden imm hintaa kun haen uuden öljyntasoanturin. Luultavasti on kallis. </P><P> </P><P>Itsellä tulee myös ihan imuvuoto mieleen, mistähän/miten sellsista kannattaa lähteä etsimään?</P><P> </P><P>Sitten toinen kysymys. Ratti täristää, tai oikeastaan heiluu oikealta vasemmalle kun jarruttaa kevyesti kovemmassa vauhdissa, eli yli 80kmh. Kovassa jarrutuksesss vähenee. Myös tietynlaisessa töyssyssä kaupunkinopeuksissa heilauttaa rattia vastaavasti. Mitään kolinoita ei kuulu. Mitähän tuonne etupäähän kannattaa vaihtaa levyjen ja palojen lisäksi, ettei ole kohta taas samanlaiset?E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostVastaan itse itselleni, että kokolailla aivan sama. Pinta kuumana on n. 1-2mm korkeammalla kuin kylmänä.E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Comment
-
-
Originally posted by riuska View PostNo vaadit sitä missä vaihdatit tuulilasin niin ottamaan selvää ja korjaamaan vian.
Kerta sen tuulilasin vaihdon jälkeen on bagin valo ruvennut palamaan.mutta nyt vissii ottaa maihin apukuskin puolelta jokin, ilmoitti vikakoodi, kun välis palaa aina sillon ku istuu penkillä. eiku vaan penkkiä piru vie irti. hoh hoh aina jotai ilmenee ku yhen vian saa korjattua.. musta tuntuu et mun auto ei tykkää talvesta ku kesäsin toimii ku unelma
E46 325i Touring Facelift '02
Comment
-
-
Originally posted by Magemo View PostSitten toinen kysymys. Ratti täristää, tai oikeastaan heiluu oikealta vasemmalle kun jarruttaa kevyesti kovemmassa vauhdissa, eli yli 80kmh. Kovassa jarrutuksesss vähenee. Myös tietynlaisessa töyssyssä kaupunkinopeuksissa heilauttaa rattia vastaavasti. Mitään kolinoita ei kuulu. Mitähän tuonne etupäähän kannattaa vaihtaa levyjen ja palojen lisäksi, ettei ole kohta taas samanlaiset?
Ensin korjataan vika ja sitten oire. Jarrusatula irti, paikat putsiin ja mahdollisesti vaihdetaan mäntä jos on ruostunut. Helpoimmalla pääsee vaihtamalla satulat uuteen, jos ei innosta ropaaminen. Uudet männän suojakumit, kenties liukutapit jos ovat kovin montulla, liukutappien kumit ja anti-rattle jousi. Vain ATEn osia tai orkkiksia. Uudet palat ja levyt tietty. Levyn vaihdossa tulee puhdistaa napa kunnolla. Levyiksi kelpuuttaisin Zimmermannit tai ATEt.
Comment
-
Comment