Tällanen olis haaveena tälle päivälle. Aattelin nyt vielä kysäistä onko kilometrit ongelma? Itsellä ollut 320 -01 ja oli huolettomia kilometrejä pikkasen reilu 200t. Näistä neloskoneista ei oo kokemusta, mutta olettaisin että vielä tällasella ajais jonku verran. Aattelin jos viisaammat heittäisi kommenttia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tällanen olis haaveena tälle päivälle. Aattelin nyt vielä kysäistä onko kilometrit ongelma? Itsellä ollut 320 -01 ja oli huolettomia kilometrejä pikkasen reilu 200t. Näistä neloskoneista ei oo kokemusta, mutta olettaisin että vielä tällasella ajais jonku verran. Aattelin jos viisaammat heittäisi kommenttia.sigpic
-
-
330xd touring -01
Moro pitkästä aikaa!
Enpä ole aikoihin foorumeilla pyörinyt ja nyt pitkästä aikaa aloin miettiä, että täällähän ihmiset saattaisi tietää. Vähän kaikenlaisia vikoja on esiintynyt.
Suurin ongelmista lienee hienoinen tyhjäkäynnin humppaus kylmällä koneella. N. 50-100rpm. Kun kone on ajettu lämpimäksi tyhjäkäynnin kierrokset pysyvät siinä alemmassa kierrosluvussa ja humppaus häviää. Humppaaminen on tasaisesti toistuvaa(4 sekuntia alhaalla, 4 sekuntia ylhäällä). Huomasin myös mielenkiintoisen seikan sisätilan lämmön suhteen. Kun sisätilanlämppäri on ollut päällä siihen asti, että sisätila tuntuu lämpimältä on auton tyhjäkäyntikierrokset riippumatta koneen lämmöstä aina tasaiset. Siis vaikka kylmän koneen laittaisi käyntiin.
Toiseksi tärkein ongelma liittyy kosmiseen puoleen. Autossa on navigaattori ja 4:3 näyttö. Aikoinaan näytölle piirtyneet grafiikat olivat hieman hienommat, mutta nyt grafiikat piirtyy ilmeisesti tv-moduulin kautta ja ovatkin erittäin karkeareunaiset eikä navigaattorivaihtoehtoa ole enää valikoissa.. tai on mutta se on tummennettu. Navin sulake on katsottu, mutta se on kunnossa. Onko navigaattoriboksi pimahtanut kokonaan vai olisiko tähän jotain erityistä tiedossaolevaa syytä tai etsinnän kohdetta?
Kolmanneksi. Mittariston nappien pohjat ovat katkenneet ja ne eivät siis toimi. Marmoritiskiltä kävin kysymässä asiaa eikä heillä ole tarjota ehjiä nappeja ja kehottivatkin kyselemään purkuautoista. Saako näitä nappeja jostain? Google ei ole auttanut mahdollisesti avutonta.
4. Vasemman puoleisen viiksen BC-nappi ei toimi. Löytyykö tähän mahdollista korjausta vai onko viiksen osto edessä? En ole vielä aloittanut viiksen purkamista.
Siinäpäs ne. Auto on 330xd touring -01
Comment
-
-
Originally posted by fex View Post4. Vasemman puoleisen viiksen BC-nappi ei toimi. Löytyykö tähän mahdollista korjausta vai onko viiksen osto edessä? En ole vielä aloittanut viiksen purkamista.
Edit: uusi viiksikään ei muistaaksei hinnan kiroissa ollut :thinkJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostNyt oli sen verran asialliset ohjeet Danilta, että eikös noita voisi arkoista FAQ korjausohjeisiin, jos kirjoittajalle sopii? Modet? Adminit?
Comment
-
-
Elikkäs. Paikallistin vihdoin imuvuodon joka on vaivannut autoa. Kyseessä siis 318i 02 n42b20 moottorilla. Tässä kuvassa osa numero 1. vasemmassa päässä ylöspäin sojottava liitin ei pysy paikallaan. Kysymys kuuluu: Näyttääkö liitin ehjältä ja onko tästä liitinyhdistelmästä mahdollista korjata tai vaihtaa jokin rikkinäinen osa?
Comment
-
-
Missä mahtaa olla vika, kun n. 1500 - 2000 kierroksen kohdalla, jostain etupäästä/ratin ja moottorin välistä kuuluu sellasta pientä/melkein äänetöntä surinaa. Kuullostaa enemmänkin elektroniselta, kuin joltain hankaukselta.Vika tuli, kun pesin auton. Voiko olla jossain abs anturissa vika, ihan kuin olisin lukenu joskus semmosesta surinasta ennenkin... Ja sitten n. 70 - 100km/h vauhdissa, kun irrottaa kädet ratista niin huomaa että ratti tärisee vähän.
Kaikki alkoi kun pesin auton.Last edited by 5/5; 04-03-2014, 20:24.
Comment
-
-
Tuli touringista poistettua kattokaiteet viime syksynä ja nyt tietenkin pitäisi saada telineet katolle.
Käykö niihin katon kiinnityspisteisiin samat telineet, kuin mitä käy sedaniin? Vai onko peräti niin, että jotkut merkit käy ja jotkin ei.-14 F34 320d GT xDrive M-Sport
ex: -05 E46 320d Touring Edition 33
ex: -05 E87 120d
Comment
-
-
Originally posted by tsero1 View PostElikkäs. Paikallistin vihdoin imuvuodon joka on vaivannut autoa. Kyseessä siis 318i 02 n42b20 moottorilla. Tässä kuvassa osa numero 1. vasemmassa päässä ylöspäin sojottava liitin ei pysy paikallaan. Kysymys kuuluu: Näyttääkö liitin ehjältä ja onko tästä liitinyhdistelmästä mahdollista korjata tai vaihtaa jokin rikkinäinen osa?Last edited by Benzi87; 05-03-2014, 14:27.
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View PostMissä mahtaa olla vika, kun n. 1500 - 2000 kierroksen kohdalla, jostain etupäästä/ratin ja moottorin välistä kuuluu sellasta pientä/melkein äänetöntä surinaa. Kuullostaa enemmänkin elektroniselta, kuin joltain hankaukselta.Vika tuli, kun pesin auton. Voiko olla jossain abs anturissa vika, ihan kuin olisin lukenu joskus semmosesta surinasta ennenkin... Ja sitten n. 70 - 100km/h vauhdissa, kun irrottaa kädet ratista niin huomaa että ratti tärisee vähän.
Kaikki alkoi kun pesin auton.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkipoika View PostOnko muilla ollu vastaavaa vikaa, eli antaa vikakoodia ilmastoinnin flektistä. Kuuluuko flektin pyöriä ihan käsin kun auto on sammuksissa? Voiko olla maavika vai koko flekti paskana? Saako niitä korjattua vai pitääkö ostaa uus? 330d -04
ja kyllä se mulla ainakin pyörii käsin.
itse ostasin suosiolla uuden tai uuden käytetyn jos itse flektissä vika.
Comment
-
Comment