Kyllä miulla homman meni se pari tuntia, en tiiä kauanko menee jos toiseen kertaan tekisi. Varmaan yli tunti helposti, nyt piti kuitenkin katsoa ohjetta välillä mm. Siinä että miten valojen suojakansi kuuluu irrottaa ettei mene päreiksi.
Ja ihan oikeesti kun näitä pihalla turataan sohjossa tunkin kanssa niin ei siinä mitään ennätyksiä tehdä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt on pakko ihmetellä, omassa pre lci:ssä ainakin on tilaa vaihtaa lamput vaikka olisi minkälainen nakkisormi
Auto ylös, renkaat pois, sisälokarin palat pois, luukut auki ja lamput/parkit vaihtoon. Tuon jos puolessa tunnissa tekee niin kyllä siihen sisältyy jo kahvitaukokin
Leave a comment:
-
-
Kaikki pitäisi pystyä vaihtamaan ihan yläkautta, näin muistelen lukeneeni
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostOnkohan näissäkin eroja prelci:n ja Lci:n välillä?
Edit. Toki siis tarkoititkin tuota aiempaa e90:ppiä mikä siulla on ollut, e92 koko homma varmasti huomattavasti helpompi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E39-530A View PostMutta odotapa, kun "pääset" vaihtamaan parkit... Niiden luukut ovat kaukana puskurissa ahtaissa koteloissa, jotka on suljettu pienillä torxeilla. Samaan aikaan et mahdu katsomaan ja ruuvaamaan niitä luukkujen ruuveja.
Edit. Toki siis tarkoititkin tuota aiempaa e90:ppiä mikä siulla on ollut, e92 koko homma varmasti huomattavasti helpompi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostJoo, muuten kyllä ihan huippupeli kaikinpuolin tuo e91. Mutta ei perkele tuota polttimoiden vaihtoaEtenkin pihalla tämmösessä loskakelissä!!
Eka lamppu otti 1h10min ja toinen 45min, eniten ärsytti noiden sisälokareiden kanssa turaaminen. Aina kun luulit saaneesi sen paikalleen ja laittelit ruuveja takas, niin joku kulma tai kiinnityspiste oli vikapuolelta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JnW View PostMorjesta, Elikkä itseltäni on otsikonmukaisesta autosta alkanut perä antautumaan laakereiden osalta. Kauhean vähän tuntuu olevan tietoa saatavilla tuollaisen korjaamisesta ja siitä, että mistä saa osia noihin. Vaihtoehtoja minulla on tällä hetkellä kaksi
1. Hommaan purkuosana jostain vaihtoperän autoon. Ongelma tässä vaihtoehdossa on se, että 3,43 välityksellisiä periä tuntuu olevan todella nihkeästi saatavilla mistään tällä hetkellä. Siispä joutuisi vaihtamaan 3,15 perän tilalle, kun niitä tuntuu olevan joka purkaamo tulvillaan.
2. Jostain kun löytäisi sopivan laakerisarjan niin voisihan tuon nykyisenkin kunnostaa, mutta mistä tällaisia saa? Tässä vaihtoehdossa on ongelma sen suhteen, että autoa ei ole vara seisottaa viikonloppua kauempaa. Eli pitäisi saada tismalleen oikeat laakerit, stefat ja muut tarvittavat hilppeet hankittua ennen perän purkua.
Onko muuten kuinka yleistä ollut, että näistä menee perät 150tkm. kohdilla?
Stefat saa sarjana marmorilta tai kl varaosista. Yleismallit ei käy tännekkään.Last edited by suppari; 17-12-2014, 11:58.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostJoo pre-lci kyseessä, mutta kohta vaihtelemaanEtenkin pihalla tämmösessä loskakelissä!!
Eka lamppu otti 1h10min ja toinen 45min, eniten ärsytti noiden sisälokareiden kanssa turaaminen. Aina kun luulit saaneesi sen paikalleen ja laittelit ruuveja takas, niin joku kulma tai kiinnityspiste oli vikapuolelta
Lisäksi näky pientä mehimistä tuosta osan nro.6 tienoilta:think(Tuossa tehostajansäiliön takana)
http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=13&fg=20
Last edited by jumbo; 16-12-2014, 15:58.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by siksta View PostOot varma, että on perän laakerit mitkä huutaa? :think Ettei oo pyöränlaakeri?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JnW View PostMorjesta, Elikkä itseltäni on otsikonmukaisesta autosta alkanut perä antautumaan laakereiden osalta. Kauhean vähän tuntuu olevan tietoa saatavilla tuollaisen korjaamisesta ja siitä, että mistä saa osia noihin. Vaihtoehtoja minulla on tällä hetkellä kaksi
1. Hommaan purkuosana jostain vaihtoperän autoon. Ongelma tässä vaihtoehdossa on se, että 3,43 välityksellisiä periä tuntuu olevan todella nihkeästi saatavilla mistään tällä hetkellä. Siispä joutuisi vaihtamaan 3,15 perän tilalle, kun niitä tuntuu olevan joka purkaamo tulvillaan.
2. Jostain kun löytäisi sopivan laakerisarjan niin voisihan tuon nykyisenkin kunnostaa, mutta mistä tällaisia saa? Tässä vaihtoehdossa on ongelma sen suhteen, että autoa ei ole vara seisottaa viikonloppua kauempaa. Eli pitäisi saada tismalleen oikeat laakerit, stefat ja muut tarvittavat hilppeet hankittua ennen perän purkua.
Onko muuten kuinka yleistä ollut, että näistä menee perät 150tkm. kohdilla?
Leave a comment:
-
-
E90 320i -06 perän vaihto/korjaus
Morjesta, Elikkä itseltäni on otsikonmukaisesta autosta alkanut perä antautumaan laakereiden osalta. Kauhean vähän tuntuu olevan tietoa saatavilla tuollaisen korjaamisesta ja siitä, että mistä saa osia noihin. Vaihtoehtoja minulla on tällä hetkellä kaksi
1. Hommaan purkuosana jostain vaihtoperän autoon. Ongelma tässä vaihtoehdossa on se, että 3,43 välityksellisiä periä tuntuu olevan todella nihkeästi saatavilla mistään tällä hetkellä. Siispä joutuisi vaihtamaan 3,15 perän tilalle, kun niitä tuntuu olevan joka purkaamo tulvillaan.
2. Jostain kun löytäisi sopivan laakerisarjan niin voisihan tuon nykyisenkin kunnostaa, mutta mistä tällaisia saa? Tässä vaihtoehdossa on ongelma sen suhteen, että autoa ei ole vara seisottaa viikonloppua kauempaa. Eli pitäisi saada tismalleen oikeat laakerit, stefat ja muut tarvittavat hilppeet hankittua ennen perän purkua.
Onko muuten kuinka yleistä ollut, että näistä menee perät 150tkm. kohdilla?
Leave a comment:
-
-
Eikai ne kannet ole kuin klipseillä kiinni? Sisälokareissa toki on ruuveja. No huomenna selviää kun vaihtelen lamput.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostÄsken kattelin tuosta e91:stä jos oisin lyhkästen xenonit vaihtanu, en saanu ees niitä suojia umpioiden takaa auki
Parempi varmaan ihan suosiolla purkaa sisälokari edestä pois, sieltä luukusta koitin katella kanssa mutta ei paljoa viisammaksi tullut.
Kannet on 4:llä tai 5:llä ruuvilla kiinni.
Leave a comment:
-
Leave a comment: