Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pademus
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Pakosarja revennyt.
    Onko kovin yleistä 320d m47 moottorissa? Täällä kanssa kuumalla koneella valoissa rupee haisemaan sisälle pakokaasut. Altapäin näytti että pakosarjan alta noessa moottori. Täytyy imusarjan läpät heivata menemään niin samalla varmaan selviää tuokin.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Tartteeko muuta kuin koodauksen kun vaihtaa lci mallin takakontin/valot vanhemman malliseen ?

    Valomodulia tai jtn? Valojen liittimet?


    Oma auto on 2008 vuoden alusta..
    Eikös marmoriltanlöydy retrofittinä johto/liitinsarja tuohon + koodaus päälle ettei herjaa polttimoista?

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Tartteeko muuta kuin koodauksen kun vaihtaa lci mallin takakontin/valot vanhemman malliseen ?

    Valomodulia tai jtn? Valojen liittimet?


    Oma auto on 2008 vuoden alusta..

    Leave a comment:


  • jyrbba69
    replied
    Pari kyssäriä kans itellä kun fiksaan noi pikkuviat farkusta ennenkuin tyrkkään myyntiin.

    Eli vika 1:

    Kylmässä tyhjäkäynnillä auto hikottelee. Auto tärähtää ihan, kierrokset ei nouse kuitenkaan. Vaikea kuvailla muuta kuin hikaksi kun ei mitään tajua

    Myös kylmällä ennenkuin kone lämpiää tuntuu välillä ettei ole ahtoja yhtään. Saa painaa kaasun pohjaan eikä mitään tapahdu. Auto vaan ryömii eteenpäin, kunnes sitten lämpiää ja turbokin tulee mukaan.

    Vika 2:

    Alusta, joka a) kolisee etupäästä kun ajelee about minkä vain ylitse. B) Heittelee ihan hervottomasti motarinopeuksilla, ikinä ei ole yhtä pelottavaa reissua tehnyt ikeaan kuin tossa 1kk sitten. Talvirenkaat on ihan pehmeät vielä ja sisältävät nastat (2v ajetut). +100 nopeuksissa vilkkuu kokoajan luistonestovalot ja tuntee kuinka perä on irti vähän väliä. Todella jännää yrittää ohittaa ketään näissä nopeuksissa

    Uudet tolpat ja jouset tilasin (ei paikallaan), mutta en käynyt vielä puslia tilaamaan vaan kyselen eka ehdotukset täältä.

    Kiitti! :X

    Leave a comment:


  • aaty
    replied
    kiitos vastauksista. aika yksilökohtaisia nuo taitaa tosiaan olla:think
    Kyseisessä autossa täydellinen merkkikohtainen huoltokirja. täytyypä plärätä läpi josko sieltä löytyis mainintaa aiheesta

    Leave a comment:


  • claude
    replied
    Originally posted by michoi View Post
    Itellä oli ihan sam kun termarin vaihdoin ja syyksi oli juurikin että egr pultit oli jäänyt löysälle. Kannattaa sieltä lähtee vikaa metsästämää.

    Mulla oli tossa 325d sama juttu.

    Leave a comment:


  • michoi
    replied
    Originally posted by Mrjussi View Post
    no seuraava vika. mistä voisi vuotaa pakokaasut sisälle'? vaihoin just termarin ku ei lämmöt noussut, ja nyt ku motti lämpenee niin haisee hytässä muukin ku kuskinsta tuleva paskanhaju. EGR?
    Itellä oli ihan sam kun termarin vaihdoin ja syyksi oli juurikin että egr pultit oli jäänyt löysälle. Kannattaa sieltä lähtee vikaa metsästämää.

    Leave a comment:


  • Routa
    replied
    Originally posted by aaty View Post
    oon tässä hankkimassa tollasta farkku dieseliä.

    onko kenellä kokemusta noista koneista onko turboja menny tai muut vastaavaa?

    joitakin kirjoituksia nähnyt turbojen hajoamisesta 200tkm kohdalla, mutta melkein kaikissa ollut ohjelma. miten sit nuo vakiot kestää?
    Omalla autolla on ajettu nyt 260tkm ja todennäköisesti on alkuperäinen turbo paikalla. On ohjelmoitu lisää hönkää ja ohjelman kanssa on ajettu noin 80tkm. Aina tulee ennen ajoa lämmitettyä paikallaan ja ajon jälkeen jälkikäyttö, varmaan vaikuttaa positiivisesti kestoon.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Mrjussi View Post
    Heh.

    Turbon laakerit menee paljon aikaisemmin, 200tkm kaks kertaa korjattu. ei sole sen kummenpaa ku öljynvaihto.

    no seuraava vika. mistä voisi vuotaa pakokaasut sisälle'? vaihoin just termarin ku ei lämmöt noussut, ja nyt ku motti lämpenee niin haisee hytässä muukin ku kuskinsta tuleva paskanhaju. EGR?
    Pakosarja revennyt.

    Leave a comment:


  • Mrjussi
    replied
    Originally posted by aaty View Post
    oon tässä hankkimassa tollasta farkku dieseliä.

    onko kenellä kokemusta noista koneista onko turboja menny tai muut vastaavaa?

    joitakin kirjoituksia nähnyt turbojen hajoamisesta 200tkm kohdalla, mutta melkein kaikissa ollut ohjelma. miten sit nuo vakiot kestää?
    Heh.

    Turbon laakerit menee paljon aikaisemmin, 200tkm kaks kertaa korjattu. ei sole sen kummenpaa ku öljynvaihto.

    no seuraava vika. mistä voisi vuotaa pakokaasut sisälle'? vaihoin just termarin ku ei lämmöt noussut, ja nyt ku motti lämpenee niin haisee hytässä muukin ku kuskinsta tuleva paskanhaju. EGR?

    Leave a comment:


  • Tourister
    replied
    Originally posted by aaty View Post
    oon tässä hankkimassa tollasta farkku dieseliä.

    onko kenellä kokemusta noista koneista onko turboja menny tai muut vastaavaa?

    joitakin kirjoituksia nähnyt turbojen hajoamisesta 200tkm kohdalla, mutta melkein kaikissa ollut ohjelma. miten sit nuo vakiot kestää?
    Omassa turbo vaihdettu jo 100tkm kohdalla ja käsittääkseni vaihdettu muihinkin noilla kilsoilla.. Mutta kaipa tuokin on taas aika yksilöllistä.

    Originally posted by Ulterior View Post
    Missähän määrin huono akku voi vaikuttaa auton suorituskykyyn.
    Tänään pimahti akku ja vaihdoin sen sitte uuteen. Nyt tuntuis melkein kuin ajais eri autolla
    Vääntää tasasemmin ja alempaa kuin ennen :think
    Kyllä mitä kuulostellu ni aika erikoisia oireita auheuttaa kömö akku ni ei mikää ihme vaikka tehotkin kasvais

    Leave a comment:


  • Ulterior
    replied
    Missähän määrin huono akku voi vaikuttaa auton suorituskykyyn.
    Tänään pimahti akku ja vaihdoin sen sitte uuteen. Nyt tuntuis melkein kuin ajais eri autolla
    Vääntää tasasemmin ja alempaa kuin ennen :think

    Leave a comment:


  • aaty
    replied
    e91 318 D turboja menny?

    oon tässä hankkimassa tollasta farkku dieseliä.

    onko kenellä kokemusta noista koneista onko turboja menny tai muut vastaavaa?

    joitakin kirjoituksia nähnyt turbojen hajoamisesta 200tkm kohdalla, mutta melkein kaikissa ollut ohjelma. miten sit nuo vakiot kestää?

    Leave a comment:


  • Raadon
    replied
    Originally posted by Rankka Ankka View Post
    Onko hyviä vinkkejä mistä tilata uudet pakoputken päät, 325d. Vanhojen kiillottaminen ei enää tunnu onnistuvan. Tuntuu olevan hyvissä hinnoissa.
    Ei ainakaan hinnalla pilattuja.http://www.dx.com/c/car-accessories-...t-mufflers-770

    Leave a comment:


  • Rankka Ankka
    replied
    Onko hyviä vinkkejä mistä tilata uudet pakoputken päät, 325d. Vanhojen kiillottaminen ei enää tunnu onnistuvan. Tuntuu olevan hyvissä hinnoissa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎