Originally posted by johnny99
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by johnny99 View PostKoodit luettu ja P0016 tuli tulokseksi eli
Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation
Anturivikako? Miten kannattaa nyt edetä?
Leave a comment:
-
-
Kampiakselin tai nokka-akselin asentotunnistin vaihtoon, jännä että se ilmottaa molemmista. Viisaammat kertokoot kumpi tos nyt kaput
Leave a comment:
-
-
Originally posted by johnny99 View PostE92 320i -08 on lähtenyt tänään iltapäivästä lähtien joka kerta vasta toisella yrittämällä käyntiin. Sahaa kyllä normaalisti ekallakin kerralla. Lisäksi ruutuun ilmestyy Engine fault, Reduced Power -teksti. Kaupunkiajossa kuitenkin käynnistymisen jälkeen toimi mielestäni normaalisti, mutta taas startatessa vasta toisella käyntiin.
Olisiko ehdotuksia, missä vika lienee, ja voiko autolla ajelua jatkaa vian korjaamseen asti?
Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation
Anturivikako? Miten kannattaa nyt edetä?
Edit: Välillä siis toimii kuten pitääkin. Joskus vikailmoitus tulee joka käynnistyksen yhteydessä, välillä menee päiviä ettei ole ongelmia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostKäykö sedanin ja touringin takapuskurit toisiinsa? Tuli lytättyä puskurin nurkka niin uusi ois hakusessa
Ja löytyykö tuolta muka e91:een varusteluettelo? Mulla kun ei ilmeisesti sitä vin loppuosaa tunnista jostain syystä. Pitäisi kai ylös tulla joku options ylös mutta ei tule...--> http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.html
Tuon avulla on autoni osat katsonut. Korimallin ja moottorin lisäksi riittää vuosimalli ja valmistuskuukausi.
löytyi nämä tiedot:
E91
ja
E90
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostKäykö sedanin ja touringin takapuskurit toisiinsa? Tuli lytättyä puskurin nurkka niin uusi ois hakusessa
Ja löytyykö tuolta muka e91:een varusteluettelo? Mulla kun ei ilmeisesti sitä vin loppuosaa tunnista jostain syystä. Pitäisi kai ylös tulla joku options ylös mutta ei tule...--> http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.html
Leave a comment:
-
-
Käykö sedanin ja touringin takapuskurit toisiinsa? Tuli lytättyä puskurin nurkka niin uusi ois hakusessa
Ja löytyykö tuolta muka e91:een varusteluettelo? Mulla kun ei ilmeisesti sitä vin loppuosaa tunnista jostain syystä. Pitäisi kai ylös tulla joku options ylös mutta ei tule...--> http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.htmlLast edited by _Sylin_teri_; 29-12-2014, 16:06.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NiKo-79 View PostMikähän moottorin öljytason näyttöön tuli kun lukee vain INACTIVE?
Ei merkitystä onko auto parkissa vai vauhdissa.. aikaisemmin on pyöriny kellonkuva, jos on liian kylmänä yrittäny tarkastaa öljyntasoa, tosin nyt oli jo reipas 100km matkaa takana kun tämä tuli.. eikä anna vikakoodia..
edit: ulkona -25c että oiskohan pakkasen oireita vain..
e90 325ix -06
Leave a comment:
-
-
Mikähän moottorin öljytason näyttöön tuli kun lukee vain INACTIVE?
Ei merkitystä onko auto parkissa vai vauhdissa.. aikaisemmin on pyöriny kellonkuva, jos on liian kylmänä yrittäny tarkastaa öljyntasoa, tosin nyt oli jo reipas 100km matkaa takana kun tämä tuli.. eikä anna vikakoodia..
edit: ulkona -25c että oiskohan pakkasen oireita vain..
e90 325ix -06Last edited by NiKo-79; 28-12-2014, 21:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MonacoBlueE90 View PostKyllä uskoisin et se sillä käyntiin lähtee, mut jos akku on huono niin uudestaanhan se voi tapahtua, jos edes akusta johtuu. Mulla mittailtiin purkuvirtaakin, mut ei mitään erikoista. Sopeutus maksoi n. 150€+ työt ja siihen päälle uusi akku ja akun vaihto. Nyt on sitte AGM 90Ah 900A. Hinaus meni vakuutuksista. Ei vaikuttanut bonuksiin tms.se onki erijuttu että mihin ton hinautan. Kouvolassa bavariassa huollettu ja hinauksenhan saa lähimpään merkkihuoltoon eli tässä tapauksessa Kotkan autosalpa. No täytyypi huomen selvitellä. Onneks on toi compacti joka ei petä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tourister View Postjoo virtaa kyllä on mutta rattilukko on ja pysyy.Eli eipä kai tässä muutakun hinurin soittoon huomenna. Ei tosiaan hotsita käydä itse purkamaan/korjaamaan jotain mistä oon merkkiliikkeeseen kesällä maksannu. Luulis jonkunmoinen takuu olevan. Eli soitan huomenna sinne bavariaan ja kysyn mitä tehdään. Jos tosta selviäis ihan sillä sopeutuksella.
Last edited by MonacoBlueE90; 28-12-2014, 15:49.
Leave a comment:
-
-
tehot katosi
318d vm.2007 ajettuu 248tkm.Kesken ajon tehot katosi ja moottorista alkoi kuulua rallattavaa\sirittävää ääntä.(edestä katsottuna vasemmalta puolelta) auton alus kuiva, ei vikavaloja.olisikohan turbo sanonu sopimuksensa irti?
Leave a comment:
-
-
joo virtaa kyllä on mutta rattilukko on ja pysyy.Eli eipä kai tässä muutakun hinurin soittoon huomenna. Ei tosiaan hotsita käydä itse purkamaan/korjaamaan jotain mistä oon merkkiliikkeeseen kesällä maksannu. Luulis jonkunmoinen takuu olevan. Eli soitan huomenna sinne bavariaan ja kysyn mitä tehdään. Jos tosta selviäis ihan sillä sopeutuksella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tourister View PostIhan keltanen vaan. Saman teki kesällä jolloin mikään ei auttanu ja auto hinautettiin deltabavariaan ja rattiakseli+moduli vaihdettiin. Ja kyllä tota jo vääntelin ja kääntelin ja pidin avaimia virtalukossa. No katotaan mitä sanoo ku saan akun ladattua. Jos ei niin sit ei muutako soitto deltabavariaan ja kyselee et miten toimitaan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Deadbeat111 View PostMulla oli punainen ratti kuva ja selvisin osien vaihdosta. Ei vaatinut kuin softan uudelleen asennuksen Bavarialla. Aikaa meni joku 3-4h ja hintaa oli reilu 200€. Heikko akun varaus oli itselläkin silloin myös ajankohtainen.
Merkkiliikkeen vehkeillä ei vaan voi tehä päivityksiä ku kaikki purkit kerrallaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: