Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pro_tinnitus View PostJoo tuo gongi aina kun 3c tai alle on kieltämättä vähän ärsyttävää. Joten kyllä siitä cold climate versiosta on hyötyä.
Edit: Taitaakin ilmoitella kun lämpötila laskee alle -3. Ei tule pakkasessa startattua, koska talli, niin en tiedä muistuttaako silloin..Last edited by Banned; 28-01-2015, 07:07.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostNo vähänks ihq daa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostTsekkailin tuossa huvikseen vinkoodilla autoni varustelistaa ja huomasin maininnan " Cold Climate Version". Osaako joku avata tarkemmin, mitä tuo käytänössä tarkoittaa? Onko mun bemussa kultaiset liittimet, reidenpaksuiset laturin piuhat sekä 600Kw starttimoottori ja ydinvoimala akun tilalla? :think.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostEikö tää oo nyt sit se kun on ne "eristetyt huohotin putket ja vastus"?
Kuitenki muistelisin että liittyy tohon huohotukseen kun on ollut jäätymis ongelmaa.
Joku korjaa jos oon väärässä....
cold = kylmä toisin ku gold = kulta
Ei siis oo kultaisia liittimiä.
Joo, osaan lontoota sen verran, että erotan kylmän ja kullan toisistaan
Nää on vaa näitä " legendoja" autokauppiaiden suusta, kun puhutaan "suomi-autosta" ja " tuonti-autoista" ja niiden eroista
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostTsekkailin tuossa huvikseen vinkoodilla autoni varustelistaa ja huomasin maininnan " Cold Climate Version". Osaako joku avata tarkemmin, mitä tuo käytänössä tarkoittaa? Onko mun bemussa kultaiset liittimet, reidenpaksuiset laturin piuhat sekä 600Kw starttimoottori ja ydinvoimala akun tilalla? :think
Kuitenki muistelisin että liittyy huohotukseen kun on ollut jäätymis ongelmaa.
Joku korjaa jos oon väärässä....
cold = kylmä toisin ku gold = kulta
Ei siis oo kultaisia liittimiä.Last edited by Benzi87; 27-01-2015, 17:49.
Leave a comment:
-
-
Tsekkailin tuossa huvikseen vinkoodilla autoni varustelistaa ja huomasin maininnan " Cold Climate Version". Osaako joku avata tarkemmin, mitä tuo käytänössä tarkoittaa? Onko mun bemussa kultaiset liittimet, reidenpaksuiset laturin piuhat sekä 600Kw starttimoottori ja ydinvoimala akun tilalla? :think
Leave a comment:
-
-
Nyt äkkiä joku hakemaan ennen viikonloppua kun muuten lähtee roskiin!!!
Leave a comment:
-
-
Kymysys
Mistä vois johtua "vinkuna" kiihdyttäessä?( samantyylinen kun kaiuttimet ottais häiriötä), ja ääni kuuluu kyllä konetilasta. Ilmeni sen jälkeen kun vaihdoin öljyt, öljynsuodattimen ja ilmansuodattimen. Öljy on ylärajassa. Voiko vaikuttaa kun vanha suodatin oli mallia paskanen?
Leave a comment:
-
-
Tulppien ja moottorin ilmansuodattimen vaihto kuuluu joka kolmanteen öljynvaihtoon eli max. 6 vuotta tai 90 tkm on niitten vaihtoväli. Asiantuntemattomilta huoltajilta ne voi jäädä vaihtamatta koska niille ei ole huoltomuistutusta auton puolesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Holotti View PostMoi, mun 325i coupeen oli jo 90tkm tulppien vaihto. Eikös tässä luulis sama olevan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by emper0r View Post120tkm huolto lähestyy 325iA lci bemariin, osaako porukka yhtään sanoo mitä kyseinen huolto pitää sisällänsä? autoo ne tutkii varmaan taas suurennuslasin avulla ympäriinsä mutta esim onko tulppien vaihto kun niistä ei mitään inffoo näy ajotietokoneen kautta? Ja oletteko käyttäny merkkihuollossa vaiko ajaako samanasian käyttää jossain muualla "iso huollot"?
Leave a comment:
-
Leave a comment: