Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brainsurgery
    replied
    Kyllä se jo plussan puolella ilmoittelee.

Leave a comment:

• Banned
    replied
    Originally posted by pro_tinnitus View Post
    Joo tuo gongi aina kun 3c tai alle on kieltämättä vähän ärsyttävää. Joten kyllä siitä cold climate versiosta on hyötyä.
    Kyllä minulla tuo kongi säikäyttelee sonnat housuun vaikka onkin cold climate.

Edit: Taitaakin ilmoitella kun lämpötila laskee alle -3. Ei tule pakkasessa startattua, koska talli, niin en tiedä muistuttaako silloin..
    Last edited by Banned; 28-01-2015, 07:07.

Leave a comment:

• böntti
    replied
    Originally posted by pro_tinnitus View Post
    Joo tuo gongi aina kun 3c tai alle on kieltämättä vähän ärsyttävää. Joten kyllä siitä cold climate versiosta on hyötyä.
    Senhän saa toki koodattua jälkikäteenkin cold climate -tyyppiseksi.

Leave a comment:

• pro_tinnitus
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    No vähänks ihq daa

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Sun autossa on lämmitetty huohotin, lisäksi mittaristo on koodattu silleen että auto ei muistuta pakkasesta jokaisen startin yhteydessä.
    No vähänks ihq daa

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Sun autossa on lämmitetty huohotin, lisäksi mittaristo on koodattu silleen että auto ei muistuta pakkasesta jokaisen startin yhteydessä.
    Muistin sit oikein.

Leave a comment:

• böntti
    replied
    Tsekkailin tuossa huvikseen vinkoodilla autoni varustelistaa ja huomasin maininnan " Cold Climate Version". Osaako joku avata tarkemmin, mitä tuo käytänössä tarkoittaa? Onko mun bemussa kultaiset liittimet, reidenpaksuiset laturin piuhat sekä 600Kw starttimoottori ja ydinvoimala akun tilalla? :think

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by Benzi87 View Post
    Eikö tää oo nyt sit se kun on ne "eristetyt huohotin putket ja vastus"?
    Kuitenki muistelisin että liittyy tohon huohotukseen kun on ollut jäätymis ongelmaa.
    Joku korjaa jos oon väärässä....

cold = kylmä toisin ku gold = kulta
    Ei siis oo kultaisia liittimiä.

Joo, osaan lontoota sen verran, että erotan kylmän ja kullan toisistaan
    Nää on vaa näitä " legendoja" autokauppiaiden suusta, kun puhutaan "suomi-autosta" ja " tuonti-autoista" ja niiden eroista

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Tsekkailin tuossa huvikseen vinkoodilla autoni varustelistaa ja huomasin maininnan " Cold Climate Version". Osaako joku avata tarkemmin, mitä tuo käytänössä tarkoittaa? Onko mun bemussa kultaiset liittimet, reidenpaksuiset laturin piuhat sekä 600Kw starttimoottori ja ydinvoimala akun tilalla? :think
    Eikö tää oo nyt sit se kun on ne "eristetyt huohotin putket ja vastus"?
    Kuitenki muistelisin että liittyy huohotukseen kun on ollut jäätymis ongelmaa.
    Joku korjaa jos oon väärässä....

cold = kylmä toisin ku gold = kulta
    Ei siis oo kultaisia liittimiä.
    Last edited by Benzi87; 27-01-2015, 17:49.

Leave a comment:

• tommylee
    replied

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Nyt äkkiä joku hakemaan ennen viikonloppua kun muuten lähtee roskiin!!!

Leave a comment:

• Sipuli
    replied
    Kymysys

Mistä vois johtua "vinkuna" kiihdyttäessä?( samantyylinen kun kaiuttimet ottais häiriötä), ja ääni kuuluu kyllä konetilasta. Ilmeni sen jälkeen kun vaihdoin öljyt, öljynsuodattimen ja ilmansuodattimen. Öljy on ylärajassa. Voiko vaikuttaa kun vanha suodatin oli mallia paskanen?

Leave a comment:

• N54
    replied
    Tulppien ja moottorin ilmansuodattimen vaihto kuuluu joka kolmanteen öljynvaihtoon eli max. 6 vuotta tai 90 tkm on niitten vaihtoväli. Asiantuntemattomilta huoltajilta ne voi jäädä vaihtamatta koska niille ei ole huoltomuistutusta auton puolesta.

Leave a comment:

• emper0r
    replied
    Originally posted by Holotti View Post
    Moi, mun 325i coupeen oli jo 90tkm tulppien vaihto. Eikös tässä luulis sama olevan?
    Ostin auton 89tkm ajettuna eikä oo ainaka huoltokirjassa merkintää tulppien vaihdosta siihen mennessä ja tosiaan ajotietokoneessa ei ole tulpille omaa km jäljellä näyttöä kuten esim jarrupaloille tai öljyn vaihdolle.

Leave a comment:

• Holotti
    replied
    Originally posted by emper0r View Post
    120tkm huolto lähestyy 325iA lci bemariin, osaako porukka yhtään sanoo mitä kyseinen huolto pitää sisällänsä? autoo ne tutkii varmaan taas suurennuslasin avulla ympäriinsä mutta esim onko tulppien vaihto kun niistä ei mitään inffoo näy ajotietokoneen kautta? Ja oletteko käyttäny merkkihuollossa vaiko ajaako samanasian käyttää jossain muualla "iso huollot"?
    Moi, mun 325i coupeen oli jo 90tkm tulppien vaihto. Eikös tässä luulis sama olevan?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎