Originally posted by TorQuel
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Taas olisi tällanen nippelitiedon nappula epäselvien listalla! Eli sigun ysikakkosen (en tiedä miten muissa E9x:ssä) parkkitutka aktivoituu aina kun lyö pakin päälle ja näinhän sen kuuluukin mennä, mutta saako tuota mistään halutessaan pois päältä pakittaessa kun erillistä nappia tuossa ei ainakaan meikäläisellä missään ole :think ärsyttävää meinaan näin talvella kun puskuri on sopivalla kelillä pöllylumen peitossa ja saa sitä jatkuvaa huutoa kuunnella pakittaessa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by natuski View PostOnko kellään tullu vastaan samanlaisia öljyvuotoja?
En sitten tiedä miten diisselissä on tuo jalka toteutettu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rahu View Postalkava vika, alkaa tahmaamaan eli jumittaa hieman. Tuota ei välttämättä vakio softassa huomaa, virisoftassa jo saattaa tuntua.
Koitin tuolta bmwfans sivulta etsiä osanumeroa tuolle, mutta ei osu silmään, olisko jollakulla antaa osanumero, oman auton VIN koodin loppu numerot: KZ00632
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by viksu View PostTekeekö noilla Motonetin tai Schmiedmannin tarvike-termareilla mitään? Pitäis 330d:hen vaihtaa, kun lämmöt ei nouse juuri yli 70C. Ja jos ei tee, niin mistä kannattaisi tilata alkuperäisiä?
Ilmeisesti liian alhaisesta lämmöstä johtuen DPF:n poltto käynnistyy tosi usein, ehkä kerran sadassa kilometrissä. Pitäiskö tuon DPF:n toiminnan normalisoitua, kun vaihtaa termarit ja saa lämmöt riittävän korkealle?
Alkuperäisiäkin menee ilmeisesti kuin leipää.
70(75)-astetta taisi olla se maaginen lämpötila, jonka alapuolella auto ei edes tee DPF-polttoa ja tukkii sitten pöntön.
Vastapainettahan siellä pöntössä on ja sitä se koettaa poltella pois.
Yleensä on tainnut avautua kun lämmöt kohdallaan ja pakkopolttoa ajettu päälle.
Leave a comment:
-
-
Tekeekö noilla Motonetin tai Schmiedmannin tarvike-termareilla mitään? Pitäis 330d:hen vaihtaa, kun lämmöt ei nouse juuri yli 70C. Ja jos ei tee, niin mistä kannattaisi tilata alkuperäisiä?
Ilmeisesti liian alhaisesta lämmöstä johtuen DPF:n poltto käynnistyy tosi usein, ehkä kerran sadassa kilometrissä. Pitäiskö tuon DPF:n toiminnan normalisoitua, kun vaihtaa termarit ja saa lämmöt riittävän korkealle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostAinakin noissa molemmissa omissa autoissa DPF polton jälkeen tulee lievä kumiin vivahtava haju. Mitään ääntä en ole kyllä kuullut. - tai huomannut mistään kierroslukumittaristakaan. Ajaako vaimosi vain lyhyttä pätkää? Lähinnä ikäänkuin ei ehtisi poltaa kaikkia pois tms.
Jarppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Veeksi View PostEn osaa nyt kyllä ajaa vissiin EPC:täkään enää tai sit siinä on jotain häikkää. Oon muuten tuuminut, että onko tuossa koko DPF:ää (sen olisin tarkastanut). En enää edes muistanut, että dieseleissä on sekin. Kun ei siinä koskaan pala mikään merkkivalo eikä nouse tyhjäkäynti tms. Vai onko BMW:n DPF:ä tosiaan näin huomaamaton? Vinin 7 viimeistä on KC13461.
Vois muutoin toki olla ihan normi DPF:n putsauskin mikä siinä käryää.
Jarppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostDPF:n poltossa jotain häikkää? Polttelee koko ajan?. Kun ei siinä koskaan pala mikään merkkivalo eikä nouse tyhjäkäynti tms. Vai onko BMW:n DPF:ä tosiaan näin huomaamaton? Vinin 7 viimeistä on KC13461.
Vois muutoin toki olla ihan normi DPF:n putsauskin mikä siinä käryää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Veeksi View PostAvovaimon '07 e91 325d manuaali haisee pienenkin ajon jälkeen jarruille. Mikään levy tai kenkä ei ole kuitenkaan kuuma. Hajua ei myöskään ole moottoritilassa, joten tuskin on kytkin? Kaikki tuntuu ja kuulostaa ajettaessa normaalille. Mikähän tuo vois olla? Haju tulee melkeinpä auton keskivaiheilta ennemminkin.
Leave a comment:
-
-
Avovaimon '07 e91 325d manuaali haisee pienenkin ajon jälkeen jarruille. Mikään levy tai kenkä ei ole kuitenkaan kuuma. Hajua ei myöskään ole moottoritilassa, joten tuskin on kytkin? Kaikki tuntuu ja kuulostaa ajettaessa normaalille. Mikähän tuo vois olla? Haju tulee melkeinpä auton keskivaiheilta ennemminkin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: