Originally posted by arben
View Post
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Akkua veikkaisin.. Ajeletko paljon lyhyttä matkaa ja starttailet autoa usein, onko webastoa käytössä tai muuta sellasta? Pukkaa kyseistä koodia nimittäin yhtenä syynä matalasta jännitteestä.. Kokeile ensin latailla akku täyteen ja jos alkaa sitten lyhyen ajan päästä valitella uuestaan niin taitaa olla akku vähitellen vaihtokunnossa :think
-
Oma 330d käytetty AJ-techillä ja pyörätehot lapulla 268hv ja 594nm. DPF poistettu samalla. Ohjelma suunniteltu vielä niillä perustein että vääntö tulee vasta lähempänä 2000rpm, joten ei kuormittaisi kytkintä niin paljon. Hyvin kerkeää.
Leave a comment:
-
Bmw 330d xd lastutus
Hei! kellään kokemuksia 330d xd -07 lastutuksesta? Lukemalla selvinnyt, että aj-techiä kannatetaan kovasti, millaisia tehoja on saatu? DPF ilmeisesti kannattaa poistattaa samalla =) kiitos!
Leave a comment:
-
Moi,Originally posted by Madduli View PostBMW e91 kyseessä, pystyykö valojen korkeudensäädön vaihtamaan itse? Merkkihuolto sano että koko umpio pitäisi uusia?
Hyllyyn on jäänyt uusi korkeudensäätömoottori! Laita privaa jos tarvetta niin keksitään sopuhinta.
Halogeeniumpiossa ainakin vaihto on erittäin simppeli. Juuri Pre-lci E91 autoon tuli umpiot vaihdettua.
-Joni
Leave a comment:
-
Ex-Meganessa oli huonosti asennettu letkulämmitin. Vastukseen tuleva alavesiletku oli kirjaimellisesti nyrhitty puukolla poikki, pää epätasainen joka aiheutti vuotavan liitoksen. Tämä liitos tihkui vähän, mutta moottorin käydessä jatkuvasti. Merkkihuolto eikä myöskään Renault-paja huomannut tätä, nesteen taso aleni niin paljon että vastus paloi poikki kun siihen ei yltänyt jäähdytysnestettä.Originally posted by viksu View Post330d hävittää vähän nestettä johonkin. Onko näissä jotakin vakipaikkaa, vesipumppu tms? Onneksi on autoliikkeestä kuukausi sitten ostettu ja on muutenkin menossa termarien vaihtoon liikkeen piikkiin, niin saavat vähän tutkia.
Ainakaan ei kerää töhnää öljykorkkiin/tikkuun, enkä muutenkaan kansivikaan jaksaisi uskoa, kun ajettu vasta 227tkm.
Tämä on lähinnä yksi kauhuesimerkki, voi olla toki muutakin.
Leave a comment:
-
Ei kyllä mielestäni tule, en ole ainakaan kiinnittänyt huomiota. Mutta kiitos vinkistä, pitää tutkia asiaa.
Leave a comment:
-
EGR -lauhdutin vuotaa ja nesteet pakosarjaan? Tuleeko putkesta höyryä normaalia enemmän?Originally posted by viksu View Post330d hävittää vähän nestettä johonkin. Onko näissä jotakin vakipaikkaa, vesipumppu tms? Onneksi on autoliikkeestä kuukausi sitten ostettu ja on muutenkin menossa termarien vaihtoon liikkeen piikkiin, niin saavat vähän tutkia.
Ainakaan ei kerää töhnää öljykorkkiin/tikkuun, enkä muutenkaan kansivikaan jaksaisi uskoa, kun ajettu vasta 227tkm.
Leave a comment:
-
330d hävittää vähän nestettä johonkin. Onko näissä jotakin vakipaikkaa, vesipumppu tms? Onneksi on autoliikkeestä kuukausi sitten ostettu ja on muutenkin menossa termarien vaihtoon liikkeen piikkiin, niin saavat vähän tutkia.
Ainakaan ei kerää töhnää öljykorkkiin/tikkuun, enkä muutenkaan kansivikaan jaksaisi uskoa, kun ajettu vasta 227tkm.
Leave a comment:
-
power management closed circuit current violation
Onkos jollain havaintoa mikä tuon aiheuttaa?akku?ibs kaapeli?
Leave a comment:
-
Originally posted by Supra^ View PostVoi tehdä tiukkaa. Omaan vaihdettiin irroittamalla koko napa/tukivarsi autosta, ja prässillä vanha pois ja uusi takaisin. Ei olisi käsipelillä+autossa kiinni ollessa ainakaan helppoa ollut.
joo, ei kannata yrittää jollei ole prässiä käytössä,omaani vaihdoin syksyllä laakerit(4kpl) ja vaik oli prässi käytössä nii eivät mitenkää löysäs olleet.
navat mukana menin kaverin tykö ja joku tovi siin suunniteltiin työkaluja,minkä päällä puristetaan pois ja millä takasin:think. eli napa vaa irti ni säästät hermoja
Leave a comment:
-
Voi tehdä tiukkaa. Omaan vaihdettiin irroittamalla koko napa/tukivarsi autosta, ja prässillä vanha pois ja uusi takaisin. Ei olisi käsipelillä+autossa kiinni ollessa ainakaan helppoa ollut.Originally posted by _Sylin_teri_ View PostOnko takapyörän laakerin vaihdossa mitään eritystä huomioon otettavaa? Ajattelin tuossa autotallissa vaihtaa niin kai se onnistuu
Lähteekö laakerit irti ilman mitään lämmittelyjä kierretangolla? Aika jytkyn olosia olivat...
Leave a comment:
-
Onko takapyörän laakerin vaihdossa mitään eritystä huomioon otettavaa? Ajattelin tuossa autotallissa vaihtaa niin kai se onnistuu
Lähteekö laakerit irti ilman mitään lämmittelyjä kierretangolla? Aika jytkyn olosia olivat...
Leave a comment:
-
Jep! Mut jotenki särähti sekin kun hinausautokuski sano että kokeilee buusteria jos lähtis sillä käyntii. Kysyin että onko ihan tervettä antaa tälläselle autolle ni sano et niin ne antaa korjaamoillakin :thinkOriginally posted by MonacoBlueE90 View PostNo hyvä että tiesivät mitä etsiä. Minulle silloin sanoivat, et jos käynnistys ongelmat jatkuu uudella akulla niin sitten eivät osaa sanoa mikä vialla. Minun autossa ei ole tuota comfort järjestelmää. Kerrottiin myös, että vähä virtaisena starttailut voi hajottaa vaikka mitä elektroniikka boxeja.
Nii ja olihan tosta puhaltimenmoottotikin sökähtäny
mut sai herkistelyllä pelaamaan. Rupee ihan tosissaa hajoamaa käsiin tää auto
tietyst 175tkm mittaris ni eihän noi ikuisuuksia kestä
Leave a comment:
Leave a comment: