No niin tankki on ajettu mömmöstä tyhjäksi ja jo toinen tankillinen puolessa välissä. Venttiilit on puhdistettu, tosin liquid molyn valve cleaner tuotteella en jaksanut irroittaa kantta. Tulos.... auto käy tasaisemmin ja vastaa kaasuun ihan erilailla ja onneksi hyvällä tavalla
mutta kaasu pohjassa kiihdyttäessä vaikkapa 2000rpm ni lähtee todella hyvin, mutta kun kierrokset yltää 3000-4000 tulee yhäkin ns tyhjä/hyytynyt alue
ei niin paha kuin ennen mut kuitenkin sit jos vaikka polkaisee kaasua vähän tai ees 1/2 tai melkein pohjaan 3/4 niin auto lähtee kuin naton ohjus, ja auto jatkaa hyvää tasaista kiihtyvyyttään. Mikä helvetti tätä koslaa vaivaa?! 3000-4000 hyytyminen tuntuu ihan siltä kuin turbo autosta lähtis turbo pois pelistä ja sit kun kierrokset on lähellä 4000 ni taas palaakin turbo peliin
sit välillä tätä ei tapahdu ees. Ihan uskomattoman omituinen ongelma ja jymy ylläri vikakoodia ei yhäkään tule, vaikka obd 2:lla kuinka tutkisi. Mut tuli vaan mieleen et minkälaisella ohjelmalla voisi tutkia auton tietoja pintaa syvemmältä? Ehkä perus vikakoodi laite ei osaa lukea niin deepisti? Auttakee ny himpura soikoon oikean merkkisen auton kuljettajaa vai pitääkö sitä palata ajassa taaksepäin ja hankkia kunnon e36-e46!?



Comment