memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommix
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Joo tuli putsailtua liittimet pienistä hapettumista, mutta ei ollut vika niissä. Yleismittarillakin vielä mittailin ja toiselle polttimolle 12.10V ja toiselle ei tule mitään. Mistä nuo johot yleensä antautuvat? :think
    Takaluukun saranan kohdalta. Mutta noille tulee vain yksi syöttöjohto ei siis molemmille omaa vai?

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Kiitoksia vinkeistä. Joo ledejä pyöritelty kyllä molemminpäin, ei ole siitä kiinni.
    Pitää vielä putsailla paremmin noita liittimiä jos se vaikka onkin jostain huonosta kontaktista kiinni.
    Joo tuli putsailtua liittimet pienistä hapettumista, mutta ei ollut vika niissä. Yleismittarillakin vielä mittailin ja toiselle polttimolle 12.10V ja toiselle ei tule mitään. Mistä nuo johot yleensä antautuvat? :think

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by speedghost View Post
    Pelaakos e91 viiksipaketti sedanissa jos pyyhkijänviiksen vaihtaa sedanin omaan?
    cruise suunnitelmissa -06 320d:hen..
    Kaiken logiikan mukaan toimii, toisinpäin ei välttämättä.

    Leave a comment:


  • speedghost
    replied
    Pelaakos e91 viiksipaketti sedanissa jos pyyhkijänviiksen vaihtaa sedanin omaan?
    cruise suunnitelmissa -06 320d:hen..

    Leave a comment:


  • E-rotu
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Termarit on rinnan,joten jompikumpi kun vuotaa niin lämmöt tippuu.
    Eli lienee helpompi ja edullisempi vaihtaa.
    Voihan sitä letkuja koettaa puristaa kasaan ja koettaa selvittää kumpi vuotaa.
    Kannattaa nopeasti vaihtaa,että dpf pysyisi kunnossa
    Näimpä, kiitoksia! Tiedättekö vielä voiko LCI takavalot retrofitata prefaceen vain vaihtamalla kontin ja ohjelmoimalla ledit?

    No lisätään nyt tähänkin vielä että tuleeko 330d stä törkeen kuulonen jos poistais takavaimentimen? nythän ei pidä juuri ollenkaan ääntä, eikä tarviskaan kun sillon ku mennään ?
    Last edited by E-rotu; 05-12-2015, 20:12.

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by E-rotu View Post
    Termari kysymyksiä vaihteeks.. En varmaan oo ensimmäisen tuhannen joukossa joka kyselee. Mutta;

    e90 330d näyttää ajon jälkeen ja aikana hädintuskin 60astetta. Joskus jopa 64, mutta saattaa alamäessä tippua 5 alkavaan hyvinkin..

    Onko pelkästään toisen termarin vaihdosta hyötyä ja kumpikohan niistä on rikki? Jos oottaa huomioon että ei tekis mieli laittaa rahaa ehjään

    Ja vielä lisäten onko kukaan tulpannut egr rää näistä? Onko hyötyjä? Voiko egr termarinkin vain tulpata?
    Termarit on rinnan,joten jompikumpi kun vuotaa niin lämmöt tippuu.
    Eli lienee helpompi ja edullisempi vaihtaa.
    Voihan sitä letkuja koettaa puristaa kasaan ja koettaa selvittää kumpi vuotaa.
    Kannattaa nopeasti vaihtaa,että dpf pysyisi kunnossa

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Veikkaisin että ohjauskulma anturi ottanu vähän ihteensä siitä crc:stä. Ei varmaan auta kun ottaa irti ja putsailla. Aika helppo homma on ratti irroittaa Voisi tietysti vilkasta eka että mitä vikakoodia antaa jos laitteet löytyy. Käsittääkseni tuohan on optinen anturi niin saattaa vähä öljy välissä haitata

    Meikällä ois itse asiassa yks viiksipaketti ilman vakkaria jouten. Siinä ois se ohjauskulma anturi samassa.
    Originally posted by Panzerfaust View Post
    Oletko sittemmin pyörittänyt rattia (auto käynnissä) molempiin ääriasentoihin? Kääntökulman anturi saattaisi hyvällä tuurilla nollautua.
    Jeps, aamulla tuli vielä kerran herjat tauluun mutta ei enää sen jälkeen. Täytyy toivoa että pysyy poissa. Varmaan crc:t haihtunu sen verran, vittu että meinas jo alkaa sylettää.

    Leave a comment:


  • E-rotu
    replied
    Termari kysymyksiä vaihteeks.. En varmaan oo ensimmäisen tuhannen joukossa joka kyselee. Mutta;

    e90 330d näyttää ajon jälkeen ja aikana hädintuskin 60astetta. Joskus jopa 64, mutta saattaa alamäessä tippua 5 alkavaan hyvinkin..

    Onko pelkästään toisen termarin vaihdosta hyötyä ja kumpikohan niistä on rikki? Jos oottaa huomioon että ei tekis mieli laittaa rahaa ehjään

    Ja vielä lisäten onko kukaan tulpannut egr rää näistä? Onko hyötyjä? Voiko egr termarinkin vain tulpata?
    Last edited by E-rotu; 05-12-2015, 18:25.

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Kiitoksia vinkeistä. Joo ledejä pyöritelty kyllä molemminpäin, ei ole siitä kiinni.
    Pitää vielä putsailla paremmin noita liittimiä jos se vaikka onkin jostain huonosta kontaktista kiinni.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Joudun pyörtämään puheitani:

    Rheingoldin mukaan ei mene kuin yksi johto rekkarinvaloille joten jos toinen toimii niin johto ok.

    Saattaa olla hapettumaa, mutta...mainitsit vaihtaneesi ledin (hoks!), hehkulankapolttimo siellä pitäisi olla jos auto on sigun mukainen (vm -06).

    Jos olet jonkun "ebay"-ledin laittanut vakiopolttimon tilalle niin käännä polttimo toisin päin (navat ympäri). Ledi ei toimi kuin yksin päin.

    Leave a comment:


  • pro_tinnitus
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    Oisko takaluukun johtosarjassa vikaa :think
    Tämä varmaankin kyseessä, jos ei hapettumien poisto auttanut. Itselläni oli sama homma sedanissa, mutta pikkuisen hapettuman putsailua niin taas pelittää. Kumma kottero kun yhtään polttimoa ei ole palanut, paitsi xenonit.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Pikku murheen poikasta pukkaa, toinen kilvenvalo pimeänä. Vaihdoin uuden ledin tilalle, mutta ei syttynyt viekäkään, toinen palaa normaalisti.
    Mistä kannattaa etsiä vikaa?
    Oisko takaluukun johtosarjassa vikaa :think

    Leave a comment:


  • huupi
    replied
    Tutkailin 318d lci:n (N47N) ruiskutussuuttimien tyyppiä, ja siellä oli paikoillaan osanumerolla 13537798446 olevat. RealOEM:n mukaan tuolla tyypillä pitäisi olla vasta 10/2013 jälkeen, jos oikein ymmärrän, mutta autoni on valmistunut 12/2010. Tarkoittaako tuo, että suuttimet on vaihdettu esim. jonkin kampanjan vuoksi, vai voiko olla, että ne ovat olleet siellä jo valmistuslinjalta lähtiessään? Eipä sillä sinänsä mitään merkitystä ole, paitsi olisihan ne paljon vähemmän ajetut, jos ovat vaihdettu reipas pari vuotta sitten.

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Pikku murheen poikasta pukkaa, toinen kilvenvalo pimeänä. Vaihdoin uuden ledin tilalle, mutta ei syttynyt viekäkään, toinen palaa normaalisti.
    Mistä kannattaa etsiä vikaa?
    Oot varmaan varmistanut, että liittimet ei oo liian hapettunu ja maadotus ok?

    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Ilmeisesti sit tuon LCI navin myötä lähtenyt.

    Tuossa kun sisätilanhaaraa asentelin ja irroitin kuskin jälkatilasta sen ylämuovin niin siinä oli kiinni pieni pyöreä kajari?? Mitä ääniä siitä pitäisi tulla? Kahdessa aikasemmassa ei oo ollu tuota:think Eikä muute ollu sisätilanhaaralle sitä viimestä läpivientiä konetilaan tuossa -07 mallissa
    Nelikutosessa siitä tuli parkkitutkan äänet ja varoitusäänet, valot jäänyt päälle yms, en tiedä miten näissä o.O

    Leave a comment:


  • Panzerfaust
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Mitähän ratin keskiöstä hajosi, piti vikinää käännellessä niin otin auton nosturille, pyörittelin rattia ja suihkin sinne väliin CRC:tä. Nyt herjaa että neliveto ja DSC pois pelistä, eikä palauta vilkkua kääntäessä.
    Oletko sittemmin pyörittänyt rattia (auto käynnissä) molempiin ääriasentoihin? Kääntökulman anturi saattaisi hyvällä tuurilla nollautua.

    Leave a comment:

Working...
X