Mietin huoltoja talven varalle ja alkoi mietityttään diesel suodattimen vaihto.
Tuo ilmeisesti sijaitsee auton alla, mutta kuinka usein ja minkä huollon yhteydessä tuo pitäisi vaihtaa?
Ja muutenkin kiinnostaa, jos jostain löytyy taulukot mitä vehicle checkiin yms. kuuluu. Autona tuo sigun coupe ja mittarissa 215tkm, eikä tietoa onko tuota vielä vaihdettu.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Madduli View PostMoi,
Ei vasemman puolen ajovalo tottele korkeudensäätöä (manuaalista), toinen puoli toimii normaalisti. Itse en autoa ole vielä päässyt tsekkaamaan, mutta ens vklp pitäisi mennä. Mitä kaikkea kannattaa kattoa?Last edited by pro_tinnitus; 25-10-2015, 12:12.
Leave a comment:
-
-
Moi,
Ei vasemman puolen ajovalo tottele korkeudensäätöä (manuaalista), toinen puoli toimii normaalisti. Itse en autoa ole vielä päässyt tsekkaamaan, mutta ens vklp pitäisi mennä. Mitä kaikkea kannattaa kattoa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostKyllä nyt tähän melkeen pystyy sanoo näkemättäkin että seon narinahela mikä sulla on väljänä. Eli tuon tukivarren mihin iskarin alapää tulee kiinni niin sen ulkopäässä olevaa helaa on inssi tarkotti. Parhaiten sen tuntee ku vääntövarrella vääntelee.
Ei olis ensimmäinen eikä viimene e9x mistä narinahela väljänäLast edited by pro_tinnitus; 25-10-2015, 09:29.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by keppana2 View Post
Leimalla siis hylkäsivät kun oli kuulema "Oikea/vasen alatukiv ulkohela väljä" ja laitoin nyt uuden puslan paikoilleen eikä muuttunut mikskään jos vertaa toiselle puolelle. En siis viitsinyt ruveta edes toiselle puolelle vaihtamaan. Kovasti koitin jokaista muuta puslaa/niveltä väännellä mutta en kyllä mistään väljää löytänyt. Onkohan inssi sitten tarkottanut jotain muuta kuin tuota puslaa minkä juuri vaihoin? Maanantaina vien samalle konttorille tarkistettavaks ja kyselen vähä että teinkö aivan turhaa työtä puslan vaihoin kanssa.
Ei olis ensimmäinen eikä viimene e9x mistä narinahela väljänä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by keppana2 View PostLeimalla siis hylkäsivät kun oli kuulema "Oikea/vasen alatukiv ulkohela väljä" ja laitoin nyt uuden puslan paikoilleen eikä muuttunut mikskään jos vertaa toiselle puolelle. En siis viitsinyt ruveta edes toiselle puolelle vaihtamaan. Kovasti koitin jokaista muuta puslaa/niveltä väännellä mutta en kyllä mistään väljää löytänyt. Onkohan inssi sitten tarkottanut jotain muuta kuin tuota puslaa minkä juuri vaihoin? Maanantaina vien samalle konttorille tarkistettavaks ja kyselen vähä että teinkö aivan turhaa työtä puslan vaihoin kanssa.
Leave a comment:
-
-
kerkeiskö joku mittaamaan e91 pre-lci:n takapuskurista mitan takaluukun aukolle, ns umpioiden välistä.Ihan puskurin yläreunasta ja ulkoreunasta runkoon nähden.kiitos(:
Olin puskuria tilaamassa ja käskivät varmistaa vielä koska on ollut epäselvyyksiä ainoastaan tuon kohdan sopivuuden kanssa pre-lci msport puskuri--->lci hin. Alkuperänen varaosanumero kuitenkin molemmissa sama.:think
116cm on kyseinen mitta faceliftissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostMikäs tuohon pre lci pro navin I-drive ohjainrullaan tuli kun pyörittää esim radiokanavien välillä niin pyörähtelee itsestään vähän. Ja äsken sammutin auton ja kokeilin pyöräyttää sitä niin jäi perkele pyörimään helvetin kovaa vajaaks 10 sekunniks
Leave a comment:
-
-
Mikäs tuohon pre lci pro navin I-drive ohjainrullaan tuli kun pyörittää esim radiokanavien välillä niin pyörähtelee itsestään vähän. Ja äsken sammutin auton ja kokeilin pyöräyttää sitä niin jäi perkele pyörimään helvetin kovaa vajaaks 10 sekunniks
Leave a comment:
-
-
Sain tänään puslan paikoilleen kiitokset kaikille vastanneille! Eli tosiaan meni suht helposti kun laittoi reilusti vaseliinia ja putkiklemmarilla painoi puslan kasaan ja pinnapultti viritelmällä pikkuhiljaa vedätti puslaa sisäänpäin ja siirti klemmaria aina taaksepäin.
Leimalla siis hylkäsivät kun oli kuulema "Oikea/vasen alatukiv ulkohela väljä" ja laitoin nyt uuden puslan paikoilleen eikä muuttunut mikskään jos vertaa toiselle puolelle. En siis viitsinyt ruveta edes toiselle puolelle vaihtamaan. Kovasti koitin jokaista muuta puslaa/niveltä väännellä mutta en kyllä mistään väljää löytänyt. Onkohan inssi sitten tarkottanut jotain muuta kuin tuota puslaa minkä juuri vaihoin? Maanantaina vien samalle konttorille tarkistettavaks ja kyselen vähä että teinkö aivan turhaa työtä puslan vaihoin kanssa.
Leave a comment:
-
-
Onko joku vaihtanut apulaitehihnaa 330d? Miten tuo ohjaustehostimen hihna pitäisi irrottaa kun ei siinä ole kiristintä?
Leave a comment:
-
-
Rikoin kanssa yhden puslan.
Seuraava menipakoputkiklemmarin avulla paikoilleen
Leave a comment:
-
-
Toi alumiinin muodonmuutos on vähän hankala, se pitäisi saada jotenkin hallintaan... Ehkä puslaa kannattaa painaa ulkokehältä kumista aivan alumiinin vierestä halkaisijaltaan pienemmällä holkilla.
- Puslan reiän pintojen puhdistus hiekkapaperilla navan puolelta ja voitelu asennustahnalla. Ns. virsikirjalaikka porakoneeseen....?
- Puslan kasaan puristaminen esim. em. putkiklemmarilla
-Sisään puristus kierretanko, iso prikka, mutterit ja sopiva holkki yhdistelmällä
Jos tämä asetelma alkaa vetämään, niin en tiedä mitä tapahtuu kun klemmareita alkaa avaamaan ja pusla ottaa kovemmin kiinni napaan... Toivottavasti, jos pusla menee hetken matkaa navan sisään, se alkaa kulkemaan kohtisuoraan reikään nähden ja puristimen voima työntää puslaa reikään kääntämisen sijaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: