memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JTP
    replied
    Originally posted by mawred View Post
    Pre LCI:ssä H7:t syttyy vakiona pitkien avuksi. LCI:ssä H7:t ei syty pitkien kanssa, ovat vakiona vain väläyttelyä varten. Koodaamalla saa palamaan, kuten pre LCI:ssä.
    LCI:ssä ei ole sisimmissä umpioissa muuta kuin päiväajovalojen 35W H8 -polttimo, ei siellä mitään kaukovalojen polttimoa ole..
    Kurvivaloissa on sisimmässä umpiossa lisäksi H3 -polttimo.
    Last edited by JTP; 06-11-2015, 11:08.

Leave a comment:

• mawred
    replied
    Originally posted by _Pietu_ View Post
    Ja mulla bi-xenon niin syttyy ne sisemmätkin kun pitkät laittaa päälle ja silloin kun väläyttää niin käy ne sisemmät päällä.
    Pre LCI:ssä H7:t syttyy vakiona pitkien avuksi. LCI:ssä H7:t ei syty pitkien kanssa, ovat vakiona vain väläyttelyä varten. Koodaamalla saa palamaan, kuten pre LCI:ssä.

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by Joni_R View Post
    Suomalaisen ihmisen kuuluu syksyisin masentua, murjottaa ja syrjäytyä. Ja se pitää saada tehdä rauhassa. Ja sitten sama uusiksi seuraavana vuodenaikana.
    True,True.

Leave a comment:

• Joni_R
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Hiljeneekö täällä keskustelut aina syksyisin? Tuntuu, et on aika vähän keskustelijoita.
    Suomalaisen ihmisen kuuluu syksyisin masentua, murjottaa ja syrjäytyä. Ja se pitää saada tehdä rauhassa. Ja sitten sama uusiksi seuraavana vuodenaikana.

Leave a comment:

• _Pietu_
    replied
    Originally posted by 530daa View Post
    No jos noin kuuluu toimia niin mistähän vikaa sitten kattelis :think:think

Ja mitkä on bi xenonie polttimoiden tyyppi?
    D1S ja toki koodaamalla ne varmaan saa toimimaan sullakin:think

Leave a comment:

• 530daa
    replied
    Ja mulla bi-xenon niin syttyy ne sisemmätkin kun pitkät laittaa päälle ja silloin kun väläyttää niin käy ne sisemmät päällä.
    No jos noin kuuluu toimia niin mistähän vikaa sitten kattelis :think:think

Ja mitkä on bi xenonie polttimoiden tyyppi?

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Hiljeneekö täällä keskustelut aina syksyisin? Tuntuu, et on aika vähän keskustelijoita.

Leave a comment:

• Banned
    replied
    Sama. Noin kai sen kuuluukin toimia.

Leave a comment:

• _Pietu_
    replied
    Miten kuuluu bi xenonien toimia? mulla ei syty sisemmät lamput vaikka pitkät laittaa päälle, ainoastaan ulommaiset xenonit kirkastuu, vetämällä sytyy kyllä keskimmäisetkin oliko lie h7

Leave a comment:

• 530daa
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    Noin kuuluukin toimia, sisemmät on vaan pitkien väläyttämistä varten.

Pystyy koodaamaan päälle pitkien kanssa.

Mulla autocom ja inpa,saako jommalla kummalla?

Leave a comment:

• JP-76
    replied
    Miten kuuluu bi xenonien toimia? mulla ei syty sisemmät lamput vaikka pitkät laittaa päälle, ainoastaan ulommaiset xenonit kirkastuu, vetämällä sytyy kyllä keskimmäisetkin oliko lie h7
    Noin kuuluukin toimia, sisemmät on vaan pitkien väläyttämistä varten.

Pystyy koodaamaan päälle pitkien kanssa.

Leave a comment:

• 530daa
    replied
    bmw e91 xenon

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    EDIT: Siis eihän siellä nyt mitään sellaista ominaisuutta ole.
    Näin se on. Mutta putkessa oleva läppä ei aukea ellei sinne vie metalliesinettä. Esim. muovikanisterista kun tankkaa, läppä ei aukea. Ruuvimeisseli tuonne ja johan aukeaa ja kannusta tankkaus onnistuu...

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by Sape81 View Post
    Jatketaan polttoainepuolen asioilla. Onko kukaan perehtynyt tankin korkin alla olevaan metalliseen läppään ja sen toimintaan? Tankkaus ei onnistu jos range näyttää päälle 300km lukemia.. Saako tän ominaisuuden koodattua pois?
    EDIT: Siis eihän siellä nyt mitään sellaista ominaisuutta ole.
    Last edited by Supra^; 04-11-2015, 08:58.

Leave a comment:

• Sape81
    replied
    Jatketaan polttoainepuolen asioilla. Onko kukaan perehtynyt tankin korkin alla olevaan metalliseen läppään ja sen toimintaan? Tankkaus ei onnistu jos range näyttää päälle 300km lukemia.. Saako tän ominaisuuden koodattua pois?

Leave a comment:

Working...
X