memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _Sylin_teri_
    replied
    Ilmeisesti sit tuon LCI navin myötä lähtenyt.

    Tuossa kun sisätilanhaaraa asentelin ja irroitin kuskin jälkatilasta sen ylämuovin niin siinä oli kiinni pieni pyöreä kajari?? Mitä ääniä siitä pitäisi tulla? Kahdessa aikasemmassa ei oo ollu tuota:think Eikä muute ollu sisätilanhaaralle sitä viimestä läpivientiä konetilaan tuossa -07 mallissa

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Minkä takia mulla ei näy I-drivessä DPF osiota? Kahessa aikasemmassa kyllä ollu se siinä huoltovalikossa
    Sitä valikkoa ei ole enää idrivessa uudemmissa bemareista.

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Minkä takia mulla ei näy I-drivessä DPF osiota? Kahessa aikasemmassa kyllä ollu se siinä huoltovalikossa

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Pikku murheen poikasta pukkaa, toinen kilvenvalo pimeänä. Vaihdoin uuden ledin tilalle, mutta ei syttynyt viekäkään, toinen palaa normaalisti.
    Mistä kannattaa etsiä vikaa?

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Veikkaisin että ohjauskulma anturi ottanu vähän ihteensä siitä crc:stä. Ei varmaan auta kun ottaa irti ja putsailla. Aika helppo homma on ratti irroittaa Voisi tietysti vilkasta eka että mitä vikakoodia antaa jos laitteet löytyy. Käsittääkseni tuohan on optinen anturi niin saattaa vähä öljy välissä haitata

    Meikällä ois itse asiassa yks viiksipaketti ilman vakkaria jouten. Siinä ois se ohjauskulma anturi samassa.
    Last edited by _Sylin_teri_; 04-12-2015, 09:39.

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Mitähän ratin keskiöstä hajosi, piti vikinää käännellessä niin otin auton nosturille, pyörittelin rattia ja suihkin sinne väliin CRC:tä. Nyt herjaa että neliveto ja DSC pois pelistä, eikä palauta vilkkua kääntäessä.

    Leave a comment:


  • Homebrew
    replied
    Originally posted by hcaape View Post
    eli auto e92 325i -09 ja ilkeä katsastusmies totesi että oikea etuiskari täysin loppu,mistäs tilaisi uudet iskarit eteen ja autossa normialusta taidan vaihtaa samalla yläpään laakerit ja suojakumit autolla ajettu 173tkm.
    Itelle tilasin tuolta:

    Sachs 311403 ja 311404 löytyy edukkaasti (67€/kpl) ja postit taisi olla joku 20€. Toimituskin tuli aika nopsaan..

    Leave a comment:


  • 530daa
    replied
    lämmönvaihdin

    Onko siis 335d vaihteiston termari? nyt vaihdoin molemmat egr ja normin termarin ja lämmöt 74c tyhjäkäynnillä ja ajossa siinä 80c , pitäisi varmaan käydä lämpöisempänä vielä näin nolla keleillä.

    Leave a comment:


  • hcaape
    replied
    eli auto e92 325i -09 ja ilkeä katsastusmies totesi että oikea etuiskari täysin loppu,mistäs tilaisi uudet iskarit eteen ja autossa normialusta taidan vaihtaa samalla yläpään laakerit ja suojakumit autolla ajettu 173tkm.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by E-rotu View Post
    Moro! Sellanen pikku vika e91ssäni on että parkkitutkat ei toimi. Kun laittaa automaatin R lle auto piippaa ja ajotietokoneeseen tulee joku parkkitutka kuva. Auto ei kuitenkaan piippaa vaikka ajaisi seinää päin, mitään hajua mistä vika johtuu?
    Vikakoodit pitää lukea, sillä syy selviää. Arvauksia voi heittää että anturi/anturit rikki, johto poikki, moduuli rikki ym.

    Leave a comment:


  • E-rotu
    replied
    Moro! Sellanen pikku vika e91ssäni on että parkkitutkat ei toimi. Kun laittaa automaatin R lle auto piippaa ja ajotietokoneeseen tulee joku parkkitutka kuva. Auto ei kuitenkaan piippaa vaikka ajaisi seinää päin, mitään hajua mistä vika johtuu?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Stombe View Post
    Ei tullut ehken nuin löysälle
    Tuleekohan tuossa momentissa edes ne holkit vastaamaan ollenkaan?
    Tiedän vaan että kaveri veti pultit liian tiukalle ja uusiksi meni. Öljyt tihkui tulpanreikään.

    Leave a comment:


  • Stombe
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Mihin momenttiin vedit pultit? Vähänkin kun vetää liian kireälle niin vuotaa. Tuo momentti oli joku naurettava Torque specs: 7-7.4 lbs
    Ei tullut ehken nuin löysälle
    Tuleekohan tuossa momentissa edes ne holkit vastaamaan ollenkaan?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Stombe View Post
    Venttiilinkopan tiivisteestä näytti että vuotaa öljyä. Vaihdoin uuden tiivisteen vanhan kovettuneen koppuran tilalle ja edelleenkin vuotaa, pahimmoilleen pakosarjan suojapellille josta valuu katin päälle ja arvata saattaa että käryäähän se!
    Onko näissä 318i vehkeissä tyypillistä tällanen oireilu? Onko siihen jottain kikka kolmosta olemassa?
    Vai pitäiskö vain käydä suosiolla jotain tiivistesilikoonia vielä ostamassa ja laittaa sitä kaveriksi..
    Mihin momenttiin vedit pultit? Vähänkin kun vetää liian kireälle niin vuotaa. Tuo momentti oli joku naurettava Torque specs: 7-7.4 lbs

    Leave a comment:


  • Stombe
    replied
    Venttiilinkopan tiivisteestä näytti että vuotaa öljyä. Vaihdoin uuden tiivisteen vanhan kovettuneen koppuran tilalle ja edelleenkin vuotaa, pahimmoilleen pakosarjan suojapellille josta valuu katin päälle ja arvata saattaa että käryäähän se!
    Onko näissä 318i vehkeissä tyypillistä tällanen oireilu? Onko siihen jottain kikka kolmosta olemassa?
    Vai pitäiskö vain käydä suosiolla jotain tiivistesilikoonia vielä ostamassa ja laittaa sitä kaveriksi..
    Last edited by Stombe; 29-11-2015, 07:50.

    Leave a comment:

Working...
X