Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puistis
    replied
    Originally posted by Kepa View Post
    Mitäs olette mieltä N43-B20A -koneesta?
    Luotettavasti toimi noin 30tkm omassa käytössä. Ei mikään raketti(170hv), mutta kohtuu ripeä kuitenkin. Pääsee tarvittaessa pienellä kulutuksella. Jakopääongelmia noissakin on, mutta ilmeisesti vähemmän kuin edellisessä moottorimallissa.

    Leave a comment:


  • Kepa
    replied
    Mitäs olette mieltä N43-B20A -koneesta?

    Leave a comment:


  • Smistik
    replied
    Mitkäs aiheuttaa herkimmin pre-lci:ssä kolinoita edessä? Jotenkin tuntuu, että jotain on pientä siellä on vaikka katsastaja ei mitään löytänyt. Alustalla menty nyt ainakin 295tkm ja siitä 155tkm minun omistuksessa enkä ole mitään puslia vaihdattanut.

    Leave a comment:


  • Bmw92
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    On siinä ilmausruuvi säiliön korkin vieressä. Avaa ilmausruuvi ja täytä niin paljon että tulee ilmausruuvista nestettä pihalle, sitten ilmausruuvi ja paisarin korkki kiinni ja pumppu ilmaamaan.
    Itse en ainakaan rupeis ilman kunnollista auton alle pääsyä tekemään tuota hommaa, mutta voihan sitä kokeilla.
    Eli ainoa mahdollisuus on purkaa pohjan kautta se pumppu pois? Täytynee miettiä sitten jos veis johonkin.

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Bmw92 View Post
    Monttua tai nosturia ei oo, pukkeja ainoastaan. Eli ennen tuota ilmausoperaatiota säiliö ylärajaan asti jäähdytysnestettä ja korkki kiinni? Ei tarvitse mitään ilmausruuveja aukoa mistään, liekkö siellä sellaisia edes on tyhmän on pakko kysyä..
    On siinä ilmausruuvi säiliön korkin vieressä. Avaa ilmausruuvi ja täytä niin paljon että tulee ilmausruuvista nestettä pihalle, sitten ilmausruuvi ja paisarin korkki kiinni ja pumppu ilmaamaan.
    Itse en ainakaan rupeis ilman kunnollista auton alle pääsyä tekemään tuota hommaa, mutta voihan sitä kokeilla.

    Leave a comment:


  • Bmw92
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Eipä siinä mitään ihmeempiä ole, vähän ahtaat paikat on, eli monttu tai nosturi pitää olla. katsoo vaan että ne sokkalukitteiset letkut menee kunnolla pohjaan kasatessa (osa letkuista on ihan normi klemmarilla).

    ..... Viimeksi noin kuukausi sitten olen kirjottanu
    Ohjeet:

    1. Laita auto akkulaturiin (ei pakollinen)

    2. Virrat kakkosasentoon (älä paina kytkintä/jarrua)

    3. Lämmöt paneelista kuumimmalle ja puhallin ykköselle

    4. Pidä kaasupoljinta n. 10 sekuntia pohjassa

    5. sitten pitäis alkaa kuulumaan veden solinaa, kun pumppu aktivoitui

    Ilmaus kestää noin 12 minuuttia, siksi akkulaturi on hyvä olla.
    Monttua tai nosturia ei oo, pukkeja ainoastaan. Eli ennen tuota ilmausoperaatiota säiliö ylärajaan asti jäähdytysnestettä ja korkki kiinni? Ei tarvitse mitään ilmausruuveja aukoa mistään, liekkö siellä sellaisia edes on tyhmän on pakko kysyä..

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Bmw92 View Post
    Terve. En löytänyt kyseiseen moottorimalliin ohjeita vesipumpun ja termarin vaihdosta ja ilmauksesta. Lähinnä mietityttää ilmaaminen, onnistuuko kuinka helposti ja osaisiko joku antaa siihen ohjeita? Tai jotain mitä täytyy osien vaihdossa erityisesti huomioida?

    Auto E92 325i -06
    Eipä siinä mitään ihmeempiä ole, vähän ahtaat paikat on, eli monttu tai nosturi pitää olla. katsoo vaan että ne sokkalukitteiset letkut menee kunnolla pohjaan kasatessa (osa letkuista on ihan normi klemmarilla).

    ..... Viimeksi noin kuukausi sitten olen kirjottanu
    Ohjeet:

    1. Laita auto akkulaturiin (ei pakollinen)

    2. Virrat kakkosasentoon (älä paina kytkintä/jarrua)

    3. Lämmöt paneelista kuumimmalle ja puhallin ykköselle

    4. Pidä kaasupoljinta n. 10 sekuntia pohjassa

    5. sitten pitäis alkaa kuulumaan veden solinaa, kun pumppu aktivoitui

    Ilmaus kestää noin 12 minuuttia, siksi akkulaturi on hyvä olla.

    Leave a comment:


  • Bmw92
    replied
    Bmw vesipumpun + termarin vaihto ja ilmaus.

    Terve. En löytänyt kyseiseen moottorimalliin ohjeita vesipumpun ja termarin vaihdosta ja ilmauksesta. Lähinnä mietityttää ilmaaminen, onnistuuko kuinka helposti ja osaisiko joku antaa siihen ohjeita? Tai jotain mitä täytyy osien vaihdossa erityisesti huomioida?

    Auto E92 325i -06

    Leave a comment:


  • Lunza
    replied
    Originally posted by von View Post
    Yritin etsiskellä oikeeta keskusteluu mut ei oikeen löytynyt nii kysästään täällä. Millaisia arvoja porukka laittanut pyöränsuuntauksissa. Minun auto e91 ja siinä ois 19 vanteet. Konehhan tiety antaa joitakin arvoja mut ois hyvä saada kerrasta hyvät.
    Käytin oman autoni perjantaina 4-pyöräsuuntauksessa. Lappu on, mutta siitä ei taida olla apuja, kun mulla on kyseessä sedani, sporttialusta ja 18" vanteilla?

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Ajat vaan menemään. Kyllä se siitä sitten oppii, että hei tää jantteri painaa pelkkää kaasua eikä jarrua koskaan, lisätääs ennusteeseen vähän kilometrejä..
    Selvä homma, nyt saattaa jo unikin tulla

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Mitä meni pieleen? Uudet levyt, palat + kuluneisuusanturi vaihdettu, sitten huoltoilmaisimen nollaus= 16000km ajotietokoneen mukaan kilsoja edessä :think
    Ajat vaan menemään. Kyllä se siitä sitten oppii, että hei tää jantteri painaa pelkkää kaasua eikä jarrua koskaan, lisätääs ennusteeseen vähän kilometrejä..

    Leave a comment:


  • von
    replied
    Yritin etsiskellä oikeeta keskusteluu mut ei oikeen löytynyt nii kysästään täällä. Millaisia arvoja porukka laittanut pyöränsuuntauksissa. Minun auto e91 ja siinä ois 19 vanteet. Konehhan tiety antaa joitakin arvoja mut ois hyvä saada kerrasta hyvät.

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Mitä meni pieleen? Uudet levyt, palat + kuluneisuusanturi vaihdettu, sitten huoltoilmaisimen nollaus= 16000km ajotietokoneen mukaan kilsoja edessä :think

    Leave a comment:


  • 530daa
    replied
    Originally posted by arben View Post
    Mulla oli samat oireet kun vanne oli vino,normiajossa ei mitään mutta heti kun tuli torguee niin ravisti/täristi kuin kardaanissa oisi heittoa..alkuun vaihdoinkin kumilimput sinne,sun tapauksessa kattoisin tosiaan kardaanin kumilimput/keskilaakerin.

    Jep tossa aamusta tasapainotin vanteet ja renkaissa on pieni heitto mutta tasapainoituksella loppui melkein kokonaan tai niin pieni enää että ei haittaa enää, mutta kyllä luulin että jossain muussa vika sen verran kyllä ravisti

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Originally posted by 530daa View Post
    No nyt iski ihme tärinä kiihdytyksessä, ja vain kun täydet tehot käytössä. ja autohan on ohjelmoitu ja mahtuu vähän luisuakin kuivalla tähän mennessä, ja esiintyy vaan +100kmh kun käskee täysillä.

    335d
    Mulla oli samat oireet kun vanne oli vino,normiajossa ei mitään mutta heti kun tuli torguee niin ravisti/täristi kuin kardaanissa oisi heittoa..alkuun vaihdoinkin kumilimput sinne,sun tapauksessa kattoisin tosiaan kardaanin kumilimput/keskilaakerin.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎