Onko muilla e9x:ien omistajilla katsastuksessa moitittu huonoja iskaritestituloksia vedoten joustamattomiin renkaisiin? Omassa e91:ssä on alla 19" vanteet 225/35 ja 235/35 kumeilla. Alusta on alkuperäistä m-sporttia, jolla ajettu 183tkm. Paineet renkaissa jotain 3,3 bar. Katsuri meinasi, että "iskarit on varmaan ihan kunnossa, mutta tulokset ovat luokkaa 40, kun rengas ei jousta ollenkaan". Konttorilla oli tietokoneet polvillaan, joten en saanut toistaiseksi mitään kättä pidempää lapulla, mutta leima tuli siis kuitenkin.
Mikäs olisi sopiva jarruneste tuohon kärryyni? Pitäisi jarrunesteet vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä niin ajattelin että tulisi varmaankin halvemmaksi jos veisin jarrunesteetkin mukanani. :think
Kertokaas nyt tuota N57 mottia koskien että onko siinä se jakopää sellainen että ei tarvitse ikinä vaihtaa? N47 oli ilmeisesti jotain koneistusongelmaa hammasrattaissa, onko N57 sama juttu alkupään malleissa? Onko joku todistetusti ajanut mitään suurempia kilometrejä sillä?
Ja jos alkaakin rallattamaan niin onko se korjauksen hinta miten tähtitieteellinen? Ainakin takana on se jakopää että taitaa aika hinnoissaan olla
Kannattaako turbo-dieseliä tyhjäkäyttää ennen sammuttamista. Mitä hyötyä tästä on ja kuinka kauan? Onko muita hyviä käytäntöjä?
Näin maalaisjärjellä ajatellen kannattaa tyhjäkäyttää.
Jos turbo ensin ajettu punahehkuun ja sammuttaa auton,ei jäähdytystä enää tapahdu.
Voi melkoinen lämpöpiikki iskeä.
Ammattilaiset kertokoot aika suosituksia.
Itse ajelen rauhallisemmin viime kilometrit ja tyhjäkäynti aika tallin oven avausaika ja talliin valuttelu.
Etujarrupalojen vaihtoaika olisi tietokoneen mukaan mutta paloja on vaikka kuinka paljon, ja en saa tuota nollattua. eli onko ainut vaihtoehto vaihtaa palojen anturit vai myös palat, että saan nollattua tuon tietokoneen?
Oem anturit marmorilta vai tarvikkeet? :think
Auto 325i lci -09.
Maksaa niin vähän että vaihda samalla. Ei se turhaan niistä ilmoittele. Oletko varma ettei se takapala ole kulunut. Just vaihdoin omaani, ja takapuolenpala oli aivan finaalissa, vaikka etuosanpala oli kohtuu hyvällä pinnalla.
Moro, aattelin uusia n54 335:seen noi alipaine letkut mitkä menee turboille kun eilen kattelin ja huomasin että osassa on ainakin
päät ihan rispaantunu ja muutenkin näyttää tosi huonokuntosilta..
Mistä porukka hommaillu noita letkuja jos ootte vaihellu?
Marmorilta nyt saa varmasti oem letkui mut ainaki jenkkifoorumeil luki et ei kannattais laittaa noita kangaspäällysteisiä
ku ei kestä kovin hyvin, onko tässä mitään perää?
Tota 3.5mm sisähalkasialla ei tunnu löytyvän kovin helposti suomesta mitä koitin netistä kattoa..
Moro, aattelin uusia n54 335:seen noi alipaine letkut mitkä menee turboille kun eilen kattelin ja huomasin että osassa on ainakin
päät ihan rispaantunu ja muutenkin näyttää tosi huonokuntosilta..
Mistä porukka hommaillu noita letkuja jos ootte vaihellu?
Marmorilta nyt saa varmasti oem letkui mut ainaki jenkkifoorumeil luki et ei kannattais laittaa noita kangaspäällysteisiä
ku ei kestä kovin hyvin, onko tässä mitään perää?
Tota 3.5mm sisähalkasialla ei tunnu löytyvän kovin helposti suomesta mitä koitin netistä kattoa..
Etujarrupalojen vaihtoaika olisi tietokoneen mukaan mutta paloja on vaikka kuinka paljon, ja en saa tuota nollattua. eli onko ainut vaihtoehto vaihtaa palojen anturit vai myös palat, että saan nollattua tuon tietokoneen?
Joo pitää laittaa iskarit alle ja käydä suuntauksessa. Jos ei jeesaa niin tukivarsia kattelemaan. Auto vetää enimmäkseen vasemmalle ja etuvasemmasta tolpasta tullu nesteet pihalle.
Ja Jarppahan on tehnyt loistavat ohjeet tähän itsekin samalla reseptillä tein huoltotoimenpiteet katolle.
Ja tämä homma on muuten huomenna edessä.
Tuli hankittua autoglymin rubber care mömmöö ja nahoille on kolmea eri myrkkyä, tai siis ei myrkkyä. + le chat saippuaa millä pitäs könytä koko sisusta läpi. Ja etupuskinta irti ja kaikkien jäähdyttimien pesu ja välijäähyn pesu.. Hoh, on se kiva kun kesä tulee.
Leave a comment: