Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • amisqo
    replied
    Originally posted by arben View Post
    Onko jollain ollut vikaa että kojelaudan sisällä "helisee" joku? 90km/h yli vauhtia niin idrive näytön takaa kuulostaisi että helinä tulisi.
    mulla ainaki ilmastoinni paneli rämisee nii perhanasti, ja kyllä kaikki muukin ku on nii jämäkkä ja pilattu

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Onko jollain ollut vikaa että kojelaudan sisällä "helisee" joku? 90km/h yli vauhtia niin idrive näytön takaa kuulostaisi että helinä tulisi.

    Leave a comment:


  • huupi
    replied
    Onko muilla e9x:ien omistajilla katsastuksessa moitittu huonoja iskaritestituloksia vedoten joustamattomiin renkaisiin? Omassa e91:ssä on alla 19" vanteet 225/35 ja 235/35 kumeilla. Alusta on alkuperäistä m-sporttia, jolla ajettu 183tkm. Paineet renkaissa jotain 3,3 bar. Katsuri meinasi, että "iskarit on varmaan ihan kunnossa, mutta tulokset ovat luokkaa 40, kun rengas ei jousta ollenkaan". Konttorilla oli tietokoneet polvillaan, joten en saanut toistaiseksi mitään kättä pidempää lapulla, mutta leima tuli siis kuitenkin.

    Leave a comment:


  • Romppis
    replied
    Mikäs olisi sopiva jarruneste tuohon kärryyni? Pitäisi jarrunesteet vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä niin ajattelin että tulisi varmaankin halvemmaksi jos veisin jarrunesteetkin mukanani. :think

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Kertokaas nyt tuota N57 mottia koskien että onko siinä se jakopää sellainen että ei tarvitse ikinä vaihtaa? N47 oli ilmeisesti jotain koneistusongelmaa hammasrattaissa, onko N57 sama juttu alkupään malleissa? Onko joku todistetusti ajanut mitään suurempia kilometrejä sillä?

    Ja jos alkaakin rallattamaan niin onko se korjauksen hinta miten tähtitieteellinen? Ainakin takana on se jakopää että taitaa aika hinnoissaan olla

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Kannattaako turbo-dieseliä tyhjäkäyttää ennen sammuttamista. Mitä hyötyä tästä on ja kuinka kauan? Onko muita hyviä käytäntöjä?
    Näin maalaisjärjellä ajatellen kannattaa tyhjäkäyttää.
    Jos turbo ensin ajettu punahehkuun ja sammuttaa auton,ei jäähdytystä enää tapahdu.
    Voi melkoinen lämpöpiikki iskeä.
    Ammattilaiset kertokoot aika suosituksia.
    Itse ajelen rauhallisemmin viime kilometrit ja tyhjäkäynti aika tallin oven avausaika ja talliin valuttelu.

    Leave a comment:


  • mikkod
    replied
    Originally posted by olli90~ View Post
    Etujarrupalojen vaihtoaika olisi tietokoneen mukaan mutta paloja on vaikka kuinka paljon, ja en saa tuota nollattua. eli onko ainut vaihtoehto vaihtaa palojen anturit vai myös palat, että saan nollattua tuon tietokoneen?

    Oem anturit marmorilta vai tarvikkeet? :think

    Auto 325i lci -09.
    Maksaa niin vähän että vaihda samalla. Ei se turhaan niistä ilmoittele. Oletko varma ettei se takapala ole kulunut. Just vaihdoin omaani, ja takapuolenpala oli aivan finaalissa, vaikka etuosanpala oli kohtuu hyvällä pinnalla.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Kannattaako turbo-dieseliä tyhjäkäyttää ennen sammuttamista. Mitä hyötyä tästä on ja kuinka kauan? Onko muita hyviä käytäntöjä?

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Markojs View Post
    Moro, aattelin uusia n54 335:seen noi alipaine letkut mitkä menee turboille kun eilen kattelin ja huomasin että osassa on ainakin
    päät ihan rispaantunu ja muutenkin näyttää tosi huonokuntosilta..

    Mistä porukka hommaillu noita letkuja jos ootte vaihellu?
    Marmorilta nyt saa varmasti oem letkui mut ainaki jenkkifoorumeil luki et ei kannattais laittaa noita kangaspäällysteisiä
    ku ei kestä kovin hyvin, onko tässä mitään perää?
    Tota 3.5mm sisähalkasialla ei tunnu löytyvän kovin helposti suomesta mitä koitin netistä kattoa..
    Ite hommasin Etralta 4mm paksuseinäistä silikoniletkua.

    Leave a comment:


  • Markojs
    replied
    Moro, aattelin uusia n54 335:seen noi alipaine letkut mitkä menee turboille kun eilen kattelin ja huomasin että osassa on ainakin
    päät ihan rispaantunu ja muutenkin näyttää tosi huonokuntosilta..

    Mistä porukka hommaillu noita letkuja jos ootte vaihellu?
    Marmorilta nyt saa varmasti oem letkui mut ainaki jenkkifoorumeil luki et ei kannattais laittaa noita kangaspäällysteisiä
    ku ei kestä kovin hyvin, onko tässä mitään perää?
    Tota 3.5mm sisähalkasialla ei tunnu löytyvän kovin helposti suomesta mitä koitin netistä kattoa..

    Leave a comment:


  • olli90~
    replied
    Etujarrupalojen vaihtoaika olisi tietokoneen mukaan mutta paloja on vaikka kuinka paljon, ja en saa tuota nollattua. eli onko ainut vaihtoehto vaihtaa palojen anturit vai myös palat, että saan nollattua tuon tietokoneen?

    Oem anturit marmorilta vai tarvikkeet? :think

    Auto 325i lci -09.

    Leave a comment:


  • Niilopi
    replied
    Joo pitää laittaa iskarit alle ja käydä suuntauksessa. Jos ei jeesaa niin tukivarsia kattelemaan. Auto vetää enimmäkseen vasemmalle ja etuvasemmasta tolpasta tullu nesteet pihalle.

    Leave a comment:


  • Winx
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Tallille ei pääse, joten minkä kokonen keskimerkki style95 vanteissa? 64,5mm?
    Koko lätkä 68mm. Tuo sama taitaa olla useimmissa originaaleissa.

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Tallille ei pääse, joten minkä kokonen keskimerkki style95 vanteissa? 64,5mm?

    Leave a comment:


  • poteroa
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Ja Jarppahan on tehnyt loistavat ohjeet tähän itsekin samalla reseptillä tein huoltotoimenpiteet katolle.
    Ja tämä homma on muuten huomenna edessä.

    Tuli hankittua autoglymin rubber care mömmöö ja nahoille on kolmea eri myrkkyä, tai siis ei myrkkyä. + le chat saippuaa millä pitäs könytä koko sisusta läpi. Ja etupuskinta irti ja kaikkien jäähdyttimien pesu ja välijäähyn pesu.. Hoh, on se kiva kun kesä tulee.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎