E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saako nuo peilien sähköisen kääntö ominaisuuden jotenkin pois kytkettyä kokonaan? Nimimerkillä kädellä pitää pysäyttää oikeaan kohtaan.
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostEi mullakaan bensa-automaatti ylämäkeen ryömi. Käsittääkseni näissä on joku mäkilähtötoiminto, niin ei sen kuulukaan ryömiä.Last edited by Tome; 03-05-2016, 08:53.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tome View PostKuinka ärhäkästi teillä ryömii nuo dieselautomaatit kun jalan nostaa jarrulta? Oon tuota 325d:tä hieman ihmetelly kuin laiskasti tuo ryömii. Ei tarvii olla kun pieni kaltevuus niin ei liiku ilman kaasua. Tuohon verrattuna bensasteppi suorastaan hyökkää liikkeelle kun jarrun nostaa. Tunnostas ettei ois laatikossa tarpeeks painetta tjsp.
Leave a comment:
-
-
Kuinka ärhäkästi teillä ryömii nuo dieselautomaatit kun jalan nostaa jarrulta? Oon tuota 325d:tä hieman ihmetelly kuin laiskasti tuo ryömii. Ei tarvii olla kun pieni kaltevuus niin ei liiku ilman kaasua. Tuohon verrattuna bensasteppi suorastaan hyökkää liikkeelle kun jarrun nostaa. Tunnostas ettei ois laatikossa tarpeeks painetta tjsp.
Leave a comment:
-
-
Riippuu vähän että millä palikoilla nykyiset tehot on otettu. Jos softa ei tue E85:ttä, ei sitä normaalisti kannata sitten tankatakaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jt78 View PostEli onko siis parempi ajella E85/E98 seoksella kuin esim. pelkällä V-Powerilla?
Oon ollu siinä käsityksessä et V-Power ois hyvä tehokkaampiin autoihin..
Toki samalla kaikkia ihme murheita kans - mutta tunnetusti viinaan jää koukkuun
Leave a comment:
-
-
Eli onko siis parempi ajella E85/E98 seoksella kuin esim. pelkällä V-Powerilla?
Oon ollu siinä käsityksessä et V-Power ois hyvä tehokkaampiin autoihin..
Leave a comment:
-
-
Menee läpi, jos katit kunnossa ja auto. Jos vielä viinaa tankissa, niin ehkä helpottaa.
Tuskin huomaat eroa, muuta kuin äänessä että onko keskikatit vai ei. Eli ei suurta "kuristusta" niistä ole, vielä näillä tehoilla. Varmaan kun pannaan sata-pari lisää kaakkeja peliin, niin sitten jo parempi ilman. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNo haluatko ajaa ilman katteja ja leimalle jumpata katit kiinni, vai laittaa katit pysyvästi?
Jos jälkimmäinen, niin silloin kannattaisi laittaa vaikka ns SS keskikatit, tai jotkin muut "race"-katit niihin suoriin keskiputkiin. Tosin päästöistä läpi pääsy voi olla haastavaa pelkillä race keskikateilla, yksilöstä kiinni.
Jos eka vaihtoehto ja haluaa jumpata leimalle, niin samalla työllähän ne orkkikset sinne menee kuin supersprintin omatkin, tosin joudut katkaisemaan orkkisputken siitä kattien takaa (siinä liitos SS-putkessa, pitäis sopia vakioputkeen).
Jos pelkästään leimakäyttöön haluat katit, niin koko vakiojöötin vaihtaminen on nopein tie ja sitten takaisin SS putki, edellyttää kyllä nosturia(vittumainen sen painavan putken kanssa teluta auton alla...).
Meneekö leimasta, jos edessä ei katteja ja takana orkkikset?
Ei houkuttais "race"-kattien osto kun on orkkikset saatavilla..
Kuinka iso vaikutus tehoihin, jos kuristaa ilman liikkumista niillä orkkiskateilla?
Ei varmaankaan kovin radikaali muutos käytännössä, jos autossa karvan yli 400hp ja 550Nm, vai..?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostRiippuu mitä haluat USB-portilla tehdä? Käytännön hyöty CCC:n USB-portista on melkeinpä nolla, joten retrofittauksena järjetön operaatio. Kallis mutta ainioa järkevä päivitys on CIC sen CCC:n tilalle. Siihen taitaa touhutonni mennä.
Tuossa vielä tuo 6FL varusteen retrofit jolla ei paljoa saavuteta:
http://www.zen104526.zen.co.uk/320d/...trofit%201.pdf
CIC:n tai NBT:n tulen todennäköisesti myöhemmin retrofittaamaan, mutta ajattelin tätä väliaikaisena budjettiratkaisuna kun on akuutimpia rahareikiä tukittavana ennen navi/hifi päivityksiä.
Tämä oli siis tarkoitus laittaa kiinni:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MPu- View PostMitä kaikkia hiluja pitää laittaa tilaukseen, että saan pelkän AUX-in 3,5mm liitännän kaveriksi vielä USB-portin? Varustelistalta löytyy seuraavat:
6AA BMW TELESERVICES
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
Tuossa vielä tuo 6FL varusteen retrofit jolla ei paljoa saavuteta:
Last edited by Supra^; 02-05-2016, 15:47.
Leave a comment:
-
-
Mitä kaikkia hiluja pitää laittaa tilaukseen, että saan pelkän AUX-in 3,5mm liitännän kaveriksi vielä USB-portin? Varustelistalta löytyy seuraavat:
6AA BMW TELESERVICES
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
Leave a comment:
-
-
2005 professional mankka
Onko totta että tommosee vm2005 e90 ei mahdollisuutta lisätä jälkikätee usbi liitäntää? Ebayssä ois halvalla mutta lueskelin tuolta eri sivuilta että alle 2007 malleihin ei saa toimimaan ollenkaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jt78 View PostEi etukattejakaan.
Jos jälkimmäinen, niin silloin kannattaisi laittaa vaikka ns SS keskikatit, tai jotkin muut "race"-katit niihin suoriin keskiputkiin. Tosin päästöistä läpi pääsy voi olla haastavaa pelkillä race keskikateilla, yksilöstä kiinni.
Jos eka vaihtoehto ja haluaa jumpata leimalle, niin samalla työllähän ne orkkikset sinne menee kuin supersprintin omatkin, tosin joudut katkaisemaan orkkisputken siitä kattien takaa (siinä liitos SS-putkessa, pitäis sopia vakioputkeen).
Jos pelkästään leimakäyttöön haluat katit, niin koko vakiojöötin vaihtaminen on nopein tie ja sitten takaisin SS putki, edellyttää kyllä nosturia(vittumainen sen painavan putken kanssa teluta auton alla...).
Leave a comment:
-
Leave a comment: