memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • samuxd
    replied
    Saako nuo peilien sähköisen kääntö ominaisuuden jotenkin pois kytkettyä kokonaan? Nimimerkillä kädellä pitää pysäyttää oikeaan kohtaan.

    Leave a comment:


  • Tome
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Ei mullakaan bensa-automaatti ylämäkeen ryömi. Käsittääkseni näissä on joku mäkilähtötoiminto, niin ei sen kuulukaan ryömiä.
    no joo tuo oma bensasteppivertaus on e39sin 5hp18 lootaan. Ja ei tosiaan tarvii kun olla vaikka rengas pienen pienessä kuopassa niin siihen jää ilman kaasua, eli käytännössä tuo ryömii hissukseen vain aivan tasaisella alustalla. Jos on normaalia niin fine, eipä tuo haittaa..
    Last edited by Tome; 03-05-2016, 08:53.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Tome View Post
    Kuinka ärhäkästi teillä ryömii nuo dieselautomaatit kun jalan nostaa jarrulta? Oon tuota 325d:tä hieman ihmetelly kuin laiskasti tuo ryömii. Ei tarvii olla kun pieni kaltevuus niin ei liiku ilman kaasua. Tuohon verrattuna bensasteppi suorastaan hyökkää liikkeelle kun jarrun nostaa. Tunnostas ettei ois laatikossa tarpeeks painetta tjsp.
    Ei mullakaan bensa-automaatti ylämäkeen ryömi. Käsittääkseni näissä on joku mäkilähtötoiminto, niin ei sen kuulukaan ryömiä.

    Leave a comment:


  • Tome
    replied
    Kuinka ärhäkästi teillä ryömii nuo dieselautomaatit kun jalan nostaa jarrulta? Oon tuota 325d:tä hieman ihmetelly kuin laiskasti tuo ryömii. Ei tarvii olla kun pieni kaltevuus niin ei liiku ilman kaasua. Tuohon verrattuna bensasteppi suorastaan hyökkää liikkeelle kun jarrun nostaa. Tunnostas ettei ois laatikossa tarpeeks painetta tjsp.

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Oliko SUOMIauto vm. 2006 320d hiukkassuodatin VAKIONA? Linkki?

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Riippuu vähän että millä palikoilla nykyiset tehot on otettu. Jos softa ei tue E85:ttä, ei sitä normaalisti kannata sitten tankatakaan.

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by jt78 View Post
    Eli onko siis parempi ajella E85/E98 seoksella kuin esim. pelkällä V-Powerilla?
    Oon ollu siinä käsityksessä et V-Power ois hyvä tehokkaampiin autoihin..
    Paremmasta tiedä mutta E85/E98-seoksella tehoja saa selvästi enemmän.
    Toki samalla kaikkia ihme murheita kans - mutta tunnetusti viinaan jää koukkuun

    Leave a comment:


  • jt78
    replied
    Eli onko siis parempi ajella E85/E98 seoksella kuin esim. pelkällä V-Powerilla?
    Oon ollu siinä käsityksessä et V-Power ois hyvä tehokkaampiin autoihin..

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Menee läpi, jos katit kunnossa ja auto. Jos vielä viinaa tankissa, niin ehkä helpottaa.

    Tuskin huomaat eroa, muuta kuin äänessä että onko keskikatit vai ei. Eli ei suurta "kuristusta" niistä ole, vielä näillä tehoilla. Varmaan kun pannaan sata-pari lisää kaakkeja peliin, niin sitten jo parempi ilman. :think

    Leave a comment:


  • jt78
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    No haluatko ajaa ilman katteja ja leimalle jumpata katit kiinni, vai laittaa katit pysyvästi?
    Jos jälkimmäinen, niin silloin kannattaisi laittaa vaikka ns SS keskikatit, tai jotkin muut "race"-katit niihin suoriin keskiputkiin. Tosin päästöistä läpi pääsy voi olla haastavaa pelkillä race keskikateilla, yksilöstä kiinni.

    Jos eka vaihtoehto ja haluaa jumpata leimalle, niin samalla työllähän ne orkkikset sinne menee kuin supersprintin omatkin, tosin joudut katkaisemaan orkkisputken siitä kattien takaa (siinä liitos SS-putkessa, pitäis sopia vakioputkeen).

    Jos pelkästään leimakäyttöön haluat katit, niin koko vakiojöötin vaihtaminen on nopein tie ja sitten takaisin SS putki, edellyttää kyllä nosturia(vittumainen sen painavan putken kanssa teluta auton alla...).
    Katit ois pysyvä ratkaisu, ja nimenomaan taakse, eteen jäis suorat putket.
    Meneekö leimasta, jos edessä ei katteja ja takana orkkikset?
    Ei houkuttais "race"-kattien osto kun on orkkikset saatavilla..

    Kuinka iso vaikutus tehoihin, jos kuristaa ilman liikkumista niillä orkkiskateilla?
    Ei varmaankaan kovin radikaali muutos käytännössä, jos autossa karvan yli 400hp ja 550Nm, vai..?

    Leave a comment:


  • MPu-
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Riippuu mitä haluat USB-portilla tehdä? Käytännön hyöty CCC:n USB-portista on melkeinpä nolla, joten retrofittauksena järjetön operaatio. Kallis mutta ainioa järkevä päivitys on CIC sen CCC:n tilalle. Siihen taitaa touhutonni mennä.

    Tuossa vielä tuo 6FL varusteen retrofit jolla ei paljoa saavuteta:
    http://www.zen104526.zen.co.uk/320d/...trofit%201.pdf
    Tarkoituksena oli käyttää USB/AUX-in yhdistelmän kautta Viseeon Tune2Air palikkaa musiikin toistoon Bluetoothin yli. Toimi ainakin navittomassa E60:ssa heittämällä, joka oli tosin LCI mallia.

    CIC:n tai NBT:n tulen todennäköisesti myöhemmin retrofittaamaan, mutta ajattelin tätä väliaikaisena budjettiratkaisuna kun on akuutimpia rahareikiä tukittavana ennen navi/hifi päivityksiä.

    Tämä oli siis tarkoitus laittaa kiinni:

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by MPu- View Post
    Mitä kaikkia hiluja pitää laittaa tilaukseen, että saan pelkän AUX-in 3,5mm liitännän kaveriksi vielä USB-portin? Varustelistalta löytyy seuraavat:

    6AA BMW TELESERVICES
    609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
    612 BMW ASSIST
    620 VOICE INPUT SYSTEM
    633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
    Riippuu mitä haluat USB-portilla tehdä? Käytännön hyöty CCC:n USB-portista on melkeinpä nolla, joten retrofittauksena järjetön operaatio. Kallis mutta ainioa järkevä päivitys on CIC sen CCC:n tilalle. Siihen taitaa touhutonni mennä.

    Tuossa vielä tuo 6FL varusteen retrofit jolla ei paljoa saavuteta:
    Last edited by Supra^; 02-05-2016, 15:47.

    Leave a comment:


  • MPu-
    replied
    Mitä kaikkia hiluja pitää laittaa tilaukseen, että saan pelkän AUX-in 3,5mm liitännän kaveriksi vielä USB-portin? Varustelistalta löytyy seuraavat:

    6AA BMW TELESERVICES
    609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
    612 BMW ASSIST
    620 VOICE INPUT SYSTEM
    633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

    Leave a comment:


  • juvee_
    replied
    2005 professional mankka

    Onko totta että tommosee vm2005 e90 ei mahdollisuutta lisätä jälkikätee usbi liitäntää? Ebayssä ois halvalla mutta lueskelin tuolta eri sivuilta että alle 2007 malleihin ei saa toimimaan ollenkaan

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Originally posted by jt78 View Post
    Ei etukattejakaan.
    No haluatko ajaa ilman katteja ja leimalle jumpata katit kiinni, vai laittaa katit pysyvästi?
    Jos jälkimmäinen, niin silloin kannattaisi laittaa vaikka ns SS keskikatit, tai jotkin muut "race"-katit niihin suoriin keskiputkiin. Tosin päästöistä läpi pääsy voi olla haastavaa pelkillä race keskikateilla, yksilöstä kiinni.

    Jos eka vaihtoehto ja haluaa jumpata leimalle, niin samalla työllähän ne orkkikset sinne menee kuin supersprintin omatkin, tosin joudut katkaisemaan orkkisputken siitä kattien takaa (siinä liitos SS-putkessa, pitäis sopia vakioputkeen).

    Jos pelkästään leimakäyttöön haluat katit, niin koko vakiojöötin vaihtaminen on nopein tie ja sitten takaisin SS putki, edellyttää kyllä nosturia(vittumainen sen painavan putken kanssa teluta auton alla...).

    Leave a comment:

Working...
X