Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • soundeffect
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Katu-uskottavuutta tulee ainakin.

    Helpoin tapa saada varmasti hyvää osaa on ottaa puhelin käteen ja soittaa KL-Varaosille. Taisi sieltä jonkun memberialennuksenkin saada(mikäli jäsenmaksut maksettu).

    Levyt nyt kaiketi yleensä on aika suoraa tavaraa, jarrupaloissa huomaat sitten, että onko vanteet mustana kahden päivän jälkeen ja kitiseekö jarruttaessa, että korvat sulaa.
    Pistin tonne saksanmaalle kyselyä noista kahdesta zimmermannin setistä. Onko noissa muuten 2x levyt, molemmille palat ja yksi kulumisanturi. Sekottaa toi ku lukee, että pakkauksessa 2x levyt(?) ja sen jälkeen 1x palat(?) ja 1x anturi. eikä google translate, muutakuin sekoita päätä.

    Tohon kyssäriin ei tullut vastausta, mutta kyselivät VIN numeroa ja antoivat sen perusteella tälläisen Textarin setin. Textarin jarruista mielipiteitä?

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Kellään mitään mukavia pikku juttuja mitä saa koodattua sigun autoon?
    Tänään käytetään piuhan päässä niin samalla voisi ruksia jtn pientä kivaa.

    Leave a comment:


  • AK-87
    replied
    Originally posted by Kojontti View Post
    Käsi pystyssä virheen merkiksi jo valmiina mutta ei jaksa, osaa tai älyä käyttää hakua...

    Mielessä olisi E9 toukka kutosdieselillä ja nelivedolla, mitä heikkouksia näissä on ollut?
    Huomiota kannattaa kiinnittää ainakin turboon, DPF:ään ja termostaatteihin.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by soundeffect View Post
    Onko järkeä maksaa 50e extraa tälläisistä? Onko noissa reijitetyissä levyissä järkeä, jäähdytys nyt voipi olla parempi. Huomaako tai onko hyötyä/tai jopa haittaa?
    Katu-uskottavuutta tulee ainakin.

    Helpoin tapa saada varmasti hyvää osaa on ottaa puhelin käteen ja soittaa KL-Varaosille. Taisi sieltä jonkun memberialennuksenkin saada(mikäli jäsenmaksut maksettu).

    Levyt nyt kaiketi yleensä on aika suoraa tavaraa, jarrupaloissa huomaat sitten, että onko vanteet mustana kahden päivän jälkeen ja kitiseekö jarruttaessa, että korvat sulaa.

    Leave a comment:


  • soundeffect
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Jos zimmermanit kelpaa niin yksi vaihtoehto WS-AUTOTEILE. Tavara tulee viikossa, jos on hyllyssä oleva tuote. Lähetyskulut 16,95€
    Onko järkeä maksaa 50e extraa tälläisistä? Onko noissa reijitetyissä levyissä järkeä, jäähdytys nyt voipi olla parempi. Huomaako tai onko hyötyä/tai jopa haittaa?

    Leave a comment:


  • Kojontti
    replied
    Käsi pystyssä virheen merkiksi jo valmiina mutta ei jaksa, osaa tai älyä käyttää hakua...

    Mielessä olisi E9 toukka kutosdieselillä ja nelivedolla, mitä heikkouksia näissä on ollut?

    Tuo tilapäiskäyttis 46 on ollut kyllä uskomattoman mieleinen tuohon lähes 400tkm ajomäärään nähden. Mutta teknik sano ryssä kun saranan näki, eihän tuossa nelikutosessa montaa rikkoutuvaa osaa edes ole...

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by soundeffect View Post
    Vielä yksi kyssäri tähän hätään. Mistä porukka suosii tilata takajarrulevyt + palat. Onko merkkiä mitä kannattaa välttää? ulkomailta vai suomesta? Ei vielä ole kiire mutta syksyllä menee vaihtoon, niin voisi tilailla ajoissa. Ei olis toimitusaikojen kans niin kiire..
    Jos zimmermanit kelpaa niin yksi vaihtoehto WS-AUTOTEILE. Tavara tulee viikossa, jos on hyllyssä oleva tuote. Lähetyskulut 16,95€

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    Originally posted by Nikke- View Post
    Tämä yleinen riesa.. Umpion kosteus ongelma. Onko mitään muuta ratkasua kun vaihtaa koko umpio? Olen siis ostamassa e90 liikkeestä ja kuskinpuolen umpio kerää kosteutta. Kannattaako yrittää tinkiä kauppaan että umpio laitetaan kuntoon? Vai saako vain tylyn vastauksen, uusia autoja saa kaupasta Xenonit kyseessä ja uusi umpio, se maksaa.. Jos tuo jää omaks murheeks niin halvempi ratkasu vaihtaa varmaan pelkkä linssi? Ne on muutenki jo sumeat, kilometrejä takana kuitenkin 245tkm. Vai onko ne erikseen vaihdettavissa? E46 ainakin on, ja saa alle satasella parin linssejä
    On vaihdettavissa joo, mutta pirullinen homma on ymmärtääkseni. Ei vissiin ihan perus uunicase ole. Itse puin samaa tuossa talvella. Kannattanee toki koittaa saada virman piikkiin se, uusi kun ei halpa ole.

    Toisaalta voi olla, että esim vain polttimon luukku on jäänyt auki tai jokin tiiviste paskana ja kerää siksi kosteutta. Omassani oli pleksi halki, korjasin sitten silarilla ja hyvin on tähän asti kosteudet pysynyt ulkopuolella. Linssitkin voi sitten hiotuttaa ja lakata uudestaan niin ovat suht uudehkon näköset ja kirkkaat taas

    Leave a comment:


  • soundeffect
    replied
    semmoset ja ebaysta tilasin polttimot.
    Vielä yksi kyssäri tähän hätään. Mistä porukka suosii tilata takajarrulevyt + palat. Onko merkkiä mitä kannattaa välttää? ulkomailta vai suomesta? Ei vielä ole kiire mutta syksyllä menee vaihtoon, niin voisi tilailla ajoissa. Ei olis toimitusaikojen kans niin kiire..

    Leave a comment:


  • Nikke-
    replied
    Tämä yleinen riesa.. Umpion kosteus ongelma. Onko mitään muuta ratkasua kun vaihtaa koko umpio? Olen siis ostamassa e90 liikkeestä ja kuskinpuolen umpio kerää kosteutta. Kannattaako yrittää tinkiä kauppaan että umpio laitetaan kuntoon? Vai saako vain tylyn vastauksen, uusia autoja saa kaupasta Xenonit kyseessä ja uusi umpio, se maksaa.. Jos tuo jää omaks murheeks niin halvempi ratkasu vaihtaa varmaan pelkkä linssi? Ne on muutenki jo sumeat, kilometrejä takana kuitenkin 245tkm. Vai onko ne erikseen vaihdettavissa? E46 ainakin on, ja saa alle satasella parin linssejä

    Leave a comment:


  • siksta
    replied
    Onkohan kellekään sattunut tällaista ennen, että menee takatukivarsi poikki?
    Varressa on näin jälkeenpäin tarkasteltuna pitkään ollut pieniä hiushalkeamia.
    Kyseessä oem-varsi.


    Leave a comment:


  • joni_t
    replied
    Originally posted by soundeffect View Post
    Selvähän se, täytyy tota ohjelmointia katella jossain välissä. Onko jotain suosittua/tunnettua paikkaa, jossa homma onnistuu hienosti?
    Kilvenvaloista meinaatko tätä sarjaa?
    Alustasta sen verran, että taidan päätyä eibachin tai H&R jousisarjaan, joka sekin saanut hyvää palautetta.
    Rekisterikilven LED valo - sopii O- tai V-puoli - 63267193293, 63 26 7 193 293, 7193293, 63-26-7-193-293 - Sopii malleihin: E90

    Leave a comment:


  • Nmeri
    replied
    335d antaa kuvissa olevia vikakoodeja. Inpalla katsottu, että railipaine nousee pyydettyyn, mutta laskee samantien ja sitten tulee vikakoodit. Polttoainesuodatin vaihdettu, mutta ei ollu vaikutusta. Mistähän voisi vikaa alkaa etsimään?


    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Motorbitillä Tuusulassa onnistuu myös ohjelmointi, jos ei innosta Seinäjoelle asti ajella :think

    Leave a comment:


  • soundeffect
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Kysyt täältä melkeinpä keneltä tahansa niin vastaus on AJ-Tech, ja voin itsekin paikkaa suositella. Mitä kestävyyteen tulee niin sigun autoon laitettiin 270tkm kohdilla AJ-Techillä perussofta, 200hv/400nm. 305-310tkm kohdilla kiristettiin vielä ja otettiin se mitä väsyneellä vakioturbolla lähtee, n. 200/470. Nyt mittarissa 329tkm eikä ole ollut ongelmia.
    Joo tuo AJ-Tech on tullut foorumilla vastaan parikin kertaa, hieman kaukana vaan. Pitää silti pitää mielessä, jos viettäisi sitten tampereella vknlopun niin ei tarvitsisi koko päivää ajella. Näin ohimennen, mistähän olet tilannut nuo 359 replicat, yrittänyt ite katella vastaavia huonolla menestyksellä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎