Originally posted by brainsurgery
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Moo! Nyt 20tkm toimineena se alkoi taas, eli moottorin vikavaloa ja chekissä increased emissions. Koodit meen kattelemaan huomenna, mutta senverta voin jo sanoa, että egr puhdas.
Jostain oon kuullut vähän villiä huhua että osa nro 7 (onko toi nyt sitten joku imusarjan painesensori tms), karstaantuu helposti ja vois tämmöstä aiheuttaa... Onko kellään kokemuksia? Vedot on hyvin tallella ja auto toimii normaalisti. Aikoinaan tuo hävisi omia aikojaan ja toimikin sen 20tkm, mutta nyt taas tänään alko oireilemaan, että vois kai sen kuntoon pistää
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_3877
e: jaja silloin kun aikasemmin tätä tuli, läppäri herjas egr:rää, lisäksi livedatalla katteltiin niin jonkun anturin arvo oli väärä normiarvoon nähden, olisiko kyseessä ollut just sit tää imusarjan paineanturi?
e2: Ja nyt se sit sammu. Pari kovaa vetoo ja 100km myöhemmi. =D Kaippa sen egr vois vielä availla ja putsaa ja tsekkaa alipaineletkujen kondikseLast edited by amisqo; 01-05-2016, 13:57.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ragnar View PostMoroo! Osaako joku ammattilainen sanoa, onko 325d vm2007 samat suuttimet kuin 325d vm 2009? Olin jo 330d moottoria vaihtamassa autoon mutta ei käynyt koska siinä oli piezo suuttimet ja jotain muuta mikä ei käynyt. Ja onko noissa 325d mitään eroa vuosimallien 2007-2009 välillä, moottorissa siis? Valaiskaahan tietämätöntä.. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jt78 View PostKertokaahan viisammat mielipiteitä, mitä kannattaa tehdä, jos bensa 335:ssa on katiton Supersprintin putkisto tuplaulostuloilla ja orkkis putki on tallessa, niin kumpi on järkevämpi ratkaisu, laittaa ne ilmaiset orkkis katit siihen väliin, vai ostaa supersprintin katit?
Kyseessä siis takakatit. Onko työ sama vai onko orkkiksissa enemmän työtä?
Eihän se ilman katteja mee päästöistä läpi..? Ja ne tuplaulostulot pitäs jäädä..
Osanumeroita tai tarkempia speksejä ei oo antaa.
Leave a comment:
-
-
Kertokaahan viisammat mielipiteitä, mitä kannattaa tehdä, jos bensa 335:ssa on katiton Supersprintin putkisto tuplaulostuloilla ja orkkis putki on tallessa, niin kumpi on järkevämpi ratkaisu, laittaa ne ilmaiset orkkis katit siihen väliin, vai ostaa supersprintin katit?
Kyseessä siis takakatit. Onko työ sama vai onko orkkiksissa enemmän työtä?
Eihän se ilman katteja mee päästöistä läpi..? Ja ne tuplaulostulot pitäs jäädä..
Osanumeroita tai tarkempia speksejä ei oo antaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 530daa View PostNo joo auto sitten hyytyy täyskaasu kiihdytyksessä edelleen, alkaa käymään vajailla ja suuttimet sekoaa ,arvot heittelee varsinkin 1, 4 ja 6pytyssä tasaantuu kun antaa käydä ni aika pian ja puolilämpöisenä pahin ei niinkään kun kone täysin lämmin. Tein DELPHILLÄ ilman poiston ja sen jälkeen antoi koodin 42E2 VAIHTOVENTTIILI YHDYSPUTKEN PAINEEN SÄÄTÖ ,KATKONAINEN
Onko nyt sitten kumman päädyn säädin kun on etu ja takapäässä tukissa semmoset? auto 335d
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ragnar View PostMoroo! Osaako joku ammattilainen sanoa, onko 325d vm2007 samat suuttimet kuin 325d vm 2009? Olin jo 330d moottoria vaihtamassa autoon mutta ei käynyt koska siinä oli piezo suuttimet ja jotain muuta mikä ei käynyt. Ja onko noissa 325d mitään eroa vuosimallien 2007-2009 välillä, moottorissa siis? Valaiskaahan tietämätöntä.. :think
Mulla prefacelift 325d ja on m57n2 motilla, ilmeisesti sama kun sulla. En muista kummat suuttimet vaikka oon yhden jo vaihtanukki.
Leave a comment:
-
-
Moroo! Osaako joku ammattilainen sanoa, onko 325d vm2007 samat suuttimet kuin 325d vm 2009? Olin jo 330d moottoria vaihtamassa autoon mutta ei käynyt koska siinä oli piezo suuttimet ja jotain muuta mikä ei käynyt. Ja onko noissa 325d mitään eroa vuosimallien 2007-2009 välillä, moottorissa siis? Valaiskaahan tietämätöntä.. :think
Leave a comment:
-
-
No joo auto sitten hyytyy täyskaasu kiihdytyksessä edelleen, alkaa käymään vajailla ja suuttimet sekoaa ,arvot heittelee varsinkin 1, 4 ja 6pytyssä tasaantuu kun antaa käydä ni aika pian ja puolilämpöisenä pahin ei niinkään kun kone täysin lämmin. Tein DELPHILLÄ ilman poiston ja sen jälkeen antoi koodin 42E2 VAIHTOVENTTIILI YHDYSPUTKEN PAINEEN SÄÄTÖ ,KATKONAINEN
Onko nyt sitten kumman päädyn säädin kun on etu ja takapäässä tukissa semmoset? auto 335d
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: