Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tuoasm
    replied
    Kokeiltu -08 preface 325da:ssa, ei ainakaan mulla huomaa mitään eroa entiseen

    Leave a comment:


  • awd-69
    replied
    Tämä kiinnostaa minuakin...

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...5&postcount=17

    Yhdessä ketjussa kysyminen riittää.
    Juu, tiedän !! Oli vaan sopiva topic tuo toinen... mutta kun siihen ei vastausta alkanut kuulua niin ajattelin kysyä täältä kun täällä on enempi E9x - käyttäjiä...

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Toimiiko myös E9x - malleissa automaattilaatikon "nollaus" samalla tavalla kuin E6x - malleissa?? Eli avain reikään, napista virrat päälle jonka jälkeen kaasu täysin pohjassa n. 30sek. ja sitten virrat pois...


    Yhdessä ketjussa kysyminen riittää.

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Toimiiko myös E9x - malleissa automaattilaatikon "nollaus" samalla tavalla kuin E6x - malleissa?? Eli avain reikään, napista virrat päälle jonka jälkeen kaasu täysin pohjassa n. 30sek. ja sitten virrat pois...

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by TorQuel View Post
    Sigun kampe täristää miedosti 6 vaihteella kiihdyttäessä alakierroksilla, jossain 1500-2300 alueella.. Ei muilla vaihteilla eikä kutosen muilla kierrosalueilla :think

    Tuskinpa tuossa nyt mikään kovin nopeasti eskaloituva oikku on kyseessä vaikkakin itsellä tulee monenlaisia uhkakuvia mieleen.. Mutta heittäkääpäs tietäjätkin omat diagnoosinne!

    http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=182

    Tuossa se "vika" voisi mahdollisesti olla, ei tykkää vanhat osat lisääntyneestä väännöstä... Kardaanista molempien päiden limput ja keskitukilaakeri vaihtoon, niin luulisi rauhoittuvan. Toki siitä softasta olisi voinut myös rajoittaa kutosvaihteen vääntöä mutta kyllä kunnossa olevan voimansiirron pitäisi vielä oikuttelematta kestää sen mitä vakio N47 antaa ulos.

    Leave a comment:


  • epv
    replied
    Originally posted by samlei View Post
    Ei näyttöön ainakaan. Roikan nokassa ei ole käytetty.
    Roikka kiinni. Onko comfort-vilkku päällä ajotietokoneesta?

    Leave a comment:


  • TorQuel
    replied
    Sigun kampe täristää miedosti 6 vaihteella kiihdyttäessä alakierroksilla, jossain 1500-2300 alueella.. Ei muilla vaihteilla eikä kutosen muilla kierrosalueilla :think

    Tuskinpa tuossa nyt mikään kovin nopeasti eskaloituva oikku on kyseessä vaikkakin itsellä tulee monenlaisia uhkakuvia mieleen.. Mutta heittäkääpäs tietäjätkin omat diagnoosinne!
    Last edited by TorQuel; 18-06-2016, 13:05.

    Leave a comment:


  • samlei
    replied
    Originally posted by epv View Post
    Tuleeko vikakoodeja? :think
    Ei näyttöön ainakaan. Roikan nokassa ei ole käytetty.

    Leave a comment:


  • Tonich
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    Ei tuo nyt ihan noin mene, ainakaan jos on dpf paikallaan. Tuo LL04 on vähätuhkainen ja on nimenomaan tarkoitettu dpf:llä varustettuihin autoihin. Ns. tavallisella öljyllä lyhenee dpf:n käyttöikä mukavasti

    Noh, toisaalta, jokainen tekee autolleen mitä lystää...
    Shellin Helix ultra 5w-30 laitoin eilen. LL-04 merkintä löytyy. Dpf on tosin poistettu, mutta mielellään sitä tuon hintaluokan autoon laittaa kunnon öljyt. N. 15tkm välein vaihdella öljyt jatkossa

    Leave a comment:


  • epv
    replied
    Originally posted by epv View Post
    Tarvitseeko pre-lci E91 jarrujen ilmaukseen testeriä?

    Vaihdoin vasemman takajarruletkun (ja sen lyhyen putken) eikä ilmausruuvista tule kuin ilmaa. Nestettä on kyllä säiliössä ja ilmaustyökalu toimii kyllä. Eli toisin sanoen järjestelmässä on ilmaa ja poljin on löysä
    Onko tähän kenelläkään ideaa?

    Nyt polkimeen tulee jo vähän tuntumaa eikä varoitusvalo enää pala, mutta ilmaa on järjestelmässä vieläkin.

    Leave a comment:


  • epv
    replied
    Originally posted by samlei View Post
    E90 320 -09 sähkö ongelmaa.
    Akun irtikäytön jälkeen comfort vilkku-toiminto ei toimi eikä kuskin ovi enää aukea kaukosäätimestä.
    Mistä lähtä vikaa etsimään?
    Tuleeko vikakoodeja? :think

    Leave a comment:


  • samlei
    replied
    E90 320 -09 sähkö ongelmaa.
    Akun irtikäytön jälkeen comfort vilkku-toiminto ei toimi eikä kuskin ovi enää aukea kaukosäätimestä.
    Mistä lähtä vikaa etsimään?

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Ihan huoletta voit laittaa ilman LL merkintöjä olevaa öljyä, eikä tarvitse olla castrolliakaan. Paljon tärkeämpää olis että vaihdat öljyt huomattavasti tiheämmin kuin BMW suosittelee(siis kilometrien osalta).
    Ei tuo nyt ihan noin mene, ainakaan jos on dpf paikallaan. Tuo LL04 on vähätuhkainen ja on nimenomaan tarkoitettu dpf:llä varustettuihin autoihin. Ns. tavallisella öljyllä lyhenee dpf:n käyttöikä mukavasti

    Noh, toisaalta, jokainen tekee autolleen mitä lystää...

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Joo tosiaan elä edes mieti tarvikeantureita. Mulla kokeiltiin 3 eri tarvikeanturia mutta vasta alkuperäisellä alko toimia.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎