Logia MAP6 ja 27 PSI pyynti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Ei taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..
http://datazap.me/u/vam0s/log-150569...6-21-22&solo=5
Comment
-
-
Originally posted by vam0s View PostEi taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..
http://datazap.me/u/vam0s/log-150569...6-21-22&solo=5E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Mxa View PostOmassa autossa pitäisi tehdä korkeapainepumpun ohjelmointi aktio, niin pystyykö tuon tekemään vaikka jb4 asennettuna vai pitääkö repiä kikkare irti siksi aikaa?
Sen tarkemmin tietämättä mistä aktiosta on kyse, niin jos auto on USA-malli ja siihen on tehty koodauksia esim. valoille ja radiolle, niin varmaan helpommalla pääsee, kun jättää tekemättä. Ei tarvitse sitten uudestaan koodailla tai ihmetellä, kun auto on palautunut "tehdaskoodauksiin".
Comment
-
-
Taas olis logia viisaammille. Nyt autossa siis jäähdytin, downpipet, JB4+Backend Race Flash ja ~30% e85
Eikös tuo näytä ihan ok? Tulpa menee vaihtoon nyt seuraavaksi. Näillä ajettu nyt ~30tkm eli mitkäs nyt kannattaa laittaa? OEM vaiko ngk?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostTaas olis logia viisaammille. Nyt autossa siis jäähdytin, downpipet, JB4+Backend Race Flash ja ~30% e85
Eikös tuo näytä ihan ok? Tulpa menee vaihtoon nyt seuraavaksi. Näillä ajettu nyt ~30tkm eli mitkäs nyt kannattaa laittaa? OEM vaiko ngk?Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostIhan ok:lta näyttää. Tulpat NGK 95770 ja kärkiväliksi 0,60
Last edited by reekoon; 21-09-2017, 08:48.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Vähän ajoitukset laahaa eikä ahdot pääse nousemaan. Vaihda ne tulpat ensin ja sitten pidempää logia
Vähän voi laittaa myös lisää E85:ttä. Trimmit ja matalapainepumppu ei ole vielä rajoillaLast edited by brainsurgery; 09-09-2021, 13:00.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostVähän ajoitukset laahaa eikä ahdot pääse nousemaan. Vaihda ne tulpat ensin ja sitten pidempää logia
Vähän voi laittaa myös lisää E85:ttä. Trimmit ja matalapainepumppu ei ole vielä rajoilla
Kuinkas noita ajoituksia pitää tulkita esim tuosta omasta? Mitä arvoja niiden pitäisi näyttää. Pahoitteluni jos kyselen itsestään selvyyksiä, mutta itselleni aivan uutta kaikki. Ensimmäinen turbo auto ikinä ja saati tää kikkailu näillä logeilla yms
Sen huomasin kanssa, että nyt kun on tuo Race Flash niin trimmit ja AFR näyttäisi ainakin oman tulkinnan mukaan jees tuolla 30% seoksella.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostKuinkas noita ajoituksia pitää tulkita esim tuosta omasta? Mitä arvoja niiden pitäisi näyttää. Pahoitteluni jos kyselen itsestään selvyyksiä, mutta itselleni aivan uutta kaikki. Ensimmäinen turbo auto ikinä ja saati tää kikkailu näillä logeilla yms
Sen huomasin kanssa, että nyt kun on tuo Race Flash niin trimmit ja AFR näyttäisi ainakin oman tulkinnan mukaan jees tuolla 30% seoksella.
Myös esim liian korkeat ahtolämmöt tiputtavat ennakkoa mutta sen huomaa sitten kun kaikkien pyttyjen ennakot tippuvat yhtäaikaa.
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostJees, kiitoksia. Saako sellaista tulppien "kärkien_taivutus_työ_kalu_hommelia" ihan motonetista? ja pitikö nää NGK kiertää nyt johonkin tiettyyn asentoon sinne kiinni, vai muistanko väärin?
https://www.storm-motor.fi/tyokalut/...plug-gap-tool/
Tuo paikoilleen kiertäminen kannattaa tehdä siten että merkkaat tussilla yhden viivan hylsyn kylkeen, ja toisen jatkovarren toiseen päähän. Tulppa hylsyyn avoin kärki merkkiin päin, niin näet kiristäessä missä kärki menee. Itse kattelin ensin sormituntumalla missä alkaa kierre ottaa vastusta niin osaa jo päätellä suurinpiirtein mihin asentoon jää kun vetää momenttiin. Jos kärjen avoin väli stoppaa täysin vastakkaiseen suuntaan suuttimista niin sitten samaa tulppaa kokeilee seuraavaan sylinteriin. Monet sanoo että ois ihan huuhaa hommaa kun on aika järjettömät paineet suuttimissa, mutta tulipahan ite "huvikseen" tehtyä.Last edited by tryffis; 25-09-2017, 15:24.
Comment
-
-
Iltaa. Kuinkas jb4:ssa saa tuon auto code clear päälle. Viimeisin fw sisällä ja valikon 1/3 pitäisi olla on ja 1/4 off mutta uusimpien taulukoiden mukaan nämä kohdat ovat tyhjät?
E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
löyty vastaus, poistettu jenkkilässä, varmaan joku lakitekninen syy, mutta seuraava kysymys
osaako joku selittää nämä
future use d
bit1 ja bit7
mitä nämä käytännössä tekevät? Itselläni DWP on säädetty 60 eli mittarissa 3 (default) mutta ainakin jossain vaiheessa ollut joku alpha versio missä ollut ns. adaptiivinen toi hukkaportien säätö. Eli kun nostaa kaasua säätää sinne 800rpm paikkeille ja muuten sitten 60 vai 80. Nythän jos 10 valikon kautta säätää niin on vain ja ainoastaan se arvo minkä laittaa.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Comment