Originally posted by JRe90
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tuli ostettua nyt tuonmonen -06 e91 ja tekisi mieli päivittää hiukan soitinta. autossa alkuperäinen mankka ja manuaali ilmastointi,ei iDriveä. Hiukan kiinnostaisi jokin androidin näytöllinen soiton, mutta kysymys kuuluukin, miten tuon alkuperäisen tilalle mitään laittaa kun tuo puhallinpaneeli on heti sen alapuolella?:thinkEX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View Posttuli ostettua nyt tuonmonen -06 e91 ja tekisi mieli päivittää hiukan soitinta. autossa alkuperäinen mankka ja manuaali ilmastointi,ei iDriveä. Hiukan kiinnostaisi jokin androidin näytöllinen soiton, mutta kysymys kuuluukin, miten tuon alkuperäisen tilalle mitään laittaa kun tuo puhallinpaneeli on heti sen alapuolella?:think
Comment
-
-
Puretaanpas lieviä e90 murheita tänne:
Emäntä tuli eilen töistä sigun 325xi:llä ja huomautti, että oli pyydellyt matkalla lisäämään litran öljyä. N52 öljynsyöntiongelmat tiedänkin, vaan sen sijaan ihmetystä aiheutti se, että ajoin autolla viikonloppuna ja tuolloin öljyntaso oli puolessa välissä.
Asiaa sen kummemmin tutkimatta lisäsin koneeseen n. 5dl öljyä ja lähdin kauppaan. Matkalla lävähti idriveen popuppi "engine oil level below minimum".
Kaupan pihassa yritin etsiä lampulla mahdollisia vuotokohtia. Kone oli päällisin puolin kuiva eikä pohjapanssarin päälläkään näkynyt öljyä. Anturi siis lienee viallinen.
Googletinkin vastaavia tapauksia ja muutamalla on ollut saman tyyppistä anturin häröilyä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Uusi oem-anturi ilmeisesti tilattava. Ahdistaa vaan mittatikun puute, mistä ihmeestä tiedän öljyntason ennen anturin vaihtoa. Ei taida kuitenkaan erillistä alarajakytkintä olla ympätty anturin lisäksi.
Öljynpaineitakaan ei taida n52 koneesta nähdä. Niiden kanssa pelaaminen on muutenkin aika riskibisnestä..
EDIT:Täällä hyvä postaus aiheeseen liittyen. Pätkäajo + talvikeli kerryttää kosteutta anturiin. Korjauksena softapäivitys.Last edited by Magirus; 16-02-2017, 12:33.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by vision View PostMitä latausjännite näyttää?,jos ok ,niin väsynyt starttimoottorikin tekee tuota..Tuohon emännän ykköseen just vaihoin startin,ja nyt lähtee ku palmun alta.samat oireet kun sulla ennen vaihtoa.Mittaa laturi Ensin.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
335 bensa ei starttaa turbo/kansi rempan jälkee
Elikkäs tuli tollasee 335 bensaa vaihettuu turbot,kansi tarkastettuu ja jakopää hilppeet uusittua ja enää ei suostu starttaa. Ajoneston kuva vissiinki (rati/lukon kuva) onko kellään ollut vastaava vikaa. Ei anna minkäänlaista vikakoodia mistään ja kaiki katottu läpi mitä purettu että ob kiinni myös.
Comment
-
-
Originally posted by Nikke700 View PostElikkäs tuli tollasee 335 bensaa vaihettuu turbot,kansi tarkastettuu ja jakopää hilppeet uusittua ja enää ei suostu starttaa. Ajoneston kuva vissiinki (rati/lukon kuva) onko kellään ollut vastaava vikaa. Ei anna minkäänlaista vikakoodia mistään ja kaiki katottu läpi mitä purettu että ob kiinni myös.
Onko rattilukkoherjan kuva keltainen vaiko punainen? Punaisena jos palaa niin pitää nollailla ELV-error-laskuri mutta se on sitten taas eri juttu.
DME-EWS-synkan puuttumisesta jää _yleensä_ vikakoodi.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostAukeaako rattilukko kun laitat virrat kakkosasentoon? Tullut vastaan sellainen yksilö jossa rattilukko jäätynyt kiinni eikä sen takia antanut muille bokseille edes sytytysvirtaa. Jos ei aukea niin rynkytä sitä rattia oikein huolella samalla kun napista laittelet virtoja.
Onko rattilukkoherjan kuva keltainen vaiko punainen? Punaisena jos palaa niin pitää nollailla ELV-error-laskuri mutta se on sitten taas eri juttu.
DME-EWS-synkan puuttumisesta jää _yleensä_ vikakoodi.Last edited by Nikke700; 16-02-2017, 15:27.
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostPuretaanpas lieviä e90 murheita tänne:
Emäntä tuli eilen töistä sigun 325xi:llä ja huomautti, että oli pyydellyt matkalla lisäämään litran öljyä. N52 öljynsyöntiongelmat tiedänkin, vaan sen sijaan ihmetystä aiheutti se, että ajoin autolla viikonloppuna ja tuolloin öljyntaso oli puolessa välissä.
Asiaa sen kummemmin tutkimatta lisäsin koneeseen n. 5dl öljyä ja lähdin kauppaan. Matkalla lävähti idriveen popuppi "engine oil level below minimum".
Kaupan pihassa yritin etsiä lampulla mahdollisia vuotokohtia. Kone oli päällisin puolin kuiva eikä pohjapanssarin päälläkään näkynyt öljyä. Anturi siis lienee viallinen.
Googletinkin vastaavia tapauksia ja muutamalla on ollut saman tyyppistä anturin häröilyä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Uusi oem-anturi ilmeisesti tilattava. Ahdistaa vaan mittatikun puute, mistä ihmeestä tiedän öljyntason ennen anturin vaihtoa. Ei taida kuitenkaan erillistä alarajakytkintä olla ympätty anturin lisäksi.
Öljynpaineitakaan ei taida n52 koneesta nähdä. Niiden kanssa pelaaminen on muutenkin aika riskibisnestä..
EDIT:Täällä hyvä postaus aiheeseen liittyen. Pätkäajo + talvikeli kerryttää kosteutta anturiin. Korjauksena softapäivitys.
Edit miksi mielikuva että kunnon testerillä näkisi öljymäärän
Luulis että joku ois jo kehittänyt jonkun retrofit tikun jo,vai mahtaako öljypohjassa olla sokeeta tulppaakaan.Last edited by arben; 16-02-2017, 16:22.
Comment
-
-
Originally posted by MiromusMaximus View PostE93 320 -08 paloi xenoni pelkääjän puolelta.
Umpioon oli päässyt hieman kosteutta, joten siinä lienee syy. Mahdollisesti myös ballastin vaihto edessä? Onko kenelläkään tiedossa, mistä yleensä umpioihin pääsee kosteutta ja voiko sitä itse yrittää tiivistää? :thinkKTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
-
Originally posted by Banned View PostTakakansi vuotaa yleensä. Ne klipsut menee rikki joko kannesta tai umpiosta ja kansi jää raolleen. Itse olen tilkinnyt laittamalla silikoonia siihen kumitiivisteeseen. Jähmettyy sitten paikallaan ollessa, mutta ei liimaa kantta kumminkaan kiinni umpioon.
Umpion puoleinen klipsi oli näemmä korjattu pienellä ruuvillaex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
Comment