Originally posted by Driver22
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Driver22 View Post
No höpö höpö perinteinen lohkolämmitin (joita nykyautoihin ei juuri enää saa kun ei ole paikkaa mihin laittaa) lämmittää suoraan jäähdytinnestettä. Ja jos Defan säteilylämppäri asennetaan siihen kohtaan lohkoon mihin valmistaja on sen suositellut, niin kyllä sen pitäisi nesteeseen johtua sen lämmön. Väitän että jos jollakulla on säteilylämppäri öljypohjassa kiinni niin ei se ihan oikeassa paikassa ole.
G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostMulla ainakin jokainen defan säteilijä bemareissa tähän saakka lämmittänyt öljyjä.
http://www.defa.com/file/4aa318920141/412889.pdf
We're the world's leading manufacturer of engine heaters and provide the solutions for each new car model on the market. We reduce wear and emissions!
Liekkö sitten paikallisesta myyjästä kiinni vai mistä että kumman sattuu saamaan itselleen, öljypohjaan vai lohkoon tulevan. Yhtäkaikki, 300w on aika onneton teho ja en enää laittaisi mihinkään autoon noitaLast edited by Driver22; 01-01-2017, 19:25.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostMulla ainakin jokainen defan säteilijä bemareissa tähän saakka lämmittänyt öljyjä.
http://www.defa.com/file/4aa318920141/412889.pdfsDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
-
Muistan kans että omaan n53b30 edelliseen etsittiin pitkään sopivaa säteilijän vastusta ennen kuin sopiva löytyi.Pitääs koittaa täältä
Jostain etsiä koska melko varmaan tuli kans aiheesta tänne silloin kirjoiteltua..e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by hcaape View Postkyllä noi defat tulee öljypohjaan kiinni
Contact heaters can be divided into two different groups:
- Heaters for engine blocks
- Heaters for oil pans
Contact heaters consist of an element cast in aluminium, which is adapted to fit the installation point. Contact heaters for oil pans are essentially oil heaters which heat up the oil instead of the coolant. The rise in engine block temperature produced by a contact heater for oil pans is thus not comparable with an engine heater which heats up the coolant. A heat conducting paste is applied to the contact surfaces of the heater in order to improve the transfer of heat from the contact heater to the engine block or oil pan.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostVaihtelee varmaan auton ja koneen mukaan. Omiin vanhempiin bemareihin asentanut noita niin lohkoon ne on tulleet. Aivan onnettomia suoraan sanottunae90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Originally posted by kemo81 View PostMuistan kans että omaan n53b30 edelliseen etsittiin pitkään sopivaa säteilijän vastusta ennen kuin sopiva löytyi.Pitääs koittaa täältä
Jostain etsiä koska melko varmaan tuli kans aiheesta tänne silloin kirjoiteltua..
325 i (E92/93) Manual 2010- N53B30A
Lämmitin: 412889
Auto tosin E91, mutta ilmeisesti kaikki muuten öljypohjassa samanlaista kuin e92/e93 mitä tuo tuohon tarjoaa??
Originally posted by Puistis View PostEn nyt tarkkoja asteita muista kuinka lämpimäksi öljypohjan lämmitti 30min lämmityksessä kun infrapunamittarilla mittasin, mutta sen verran kuitenkin että on tyhjää parempi.
Sen eron huomaa siitä kuinka nopeasti kone lämpiää liikkeelle lähdön jälkeen eli lämmitetyillä öljyillä vai kylmillä. Siinä on eroa.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Mistä kannattaisi aloittaa hakuammunta, kun lämmittimen puhalin ei laske puhallinnopeutta alle kolmen tolpan AUTO-asennossa ja suuntaus tuntuu tapahtuvan lähes kokonaan tuulilasille? Manuaalisesti nopeutta/suuntaa säätäessä toimii niinkuin pitääkin.
Tuulilasissa olevaa huurteentunnistina oli jossakin veikkailtu ja kuulostaisi loogiselta, mutta mutta...G30 530e M-Sport -21
Ex:G30 530e M-Sport -19
F30 320i M-Sport -16
E92 325i -07
E90 325i -06
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostDefan sivuilta kun haki vanhalla rekkarilla tajosi tuohon tätä:
325 i (E92/93) Manual 2010- N53B30A
Lämmitin: 412889
Auto tosin E91, mutta ilmeisesti kaikki muuten öljypohjassa samanlaista kuin e92/e93 mitä tuo tuohon tarjoaa??
Sen eron huomaa siitä kuinka nopeasti kone lämpiää liikkeelle lähdön jälkeen eli lämmitetyillä öljyillä vai kylmillä. Siinä on eroa.
Originally posted by Toble View PostMistä kannattaisi aloittaa hakuammunta, kun lämmittimen puhalin ei laske puhallinnopeutta alle kolmen tolpan AUTO-asennossa ja suuntaus tuntuu tapahtuvan lähes kokonaan tuulilasille? Manuaalisesti nopeutta/suuntaa säätäessä toimii niinkuin pitääkin.
Tuulilasissa olevaa huurteentunnistina oli jossakin veikkailtu ja kuulostaisi loogiselta, mutta mutta...sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment