Pystyykö aktiivivakkarin etäisyysmittoja muuttamaan? Viiksestä en saanut haluttua etäisyyttä.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by -JMV- View PostPystyykö aktiivivakkarin etäisyysmittoja muuttamaan? Viiksestä en saanut haluttua etäisyyttä.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Originally posted by amisqo View PostKusinen hommahan se on, me naputeltiin se vaan sinne ja kun saatiin mutteri kierteille niin vedettiin sillä loppu. Varovainenhan siinä saa olla ettei pasko vetaria :thinksigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Originally posted by suppari View PostHiekkapuhallus sisäkehälle ja vetari teräsharjalla, sitten varovasti nakuttelee paikkaansa ja vanhasta mutterista tehdyllä erikoistyökalulla ja liukuvasaraa käyttäen tulee nätisti.
Comment
-
Itse olen kääntänyt mutterin väärinpäin, poistanut epätasaisuudet ja tehny kolot mistä pyörittää. Jos siis vetari on niin lähellä että yltää kierteille noin päin.
Sitten pyöritellyt ja naputellut samalla napaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Hakusessa ois LCI msporttiin yhtenäinen etupuskurin lippa, ei siis kulmasplitterit. Hiilikuitusia löytyy mutta oisko jossain maalattavaa mallia? :think
Comment
-
Originally posted by ^Rikke View PostHakusessa ois LCI msporttiin yhtenäinen etupuskurin lippa, ei siis kulmasplitterit. Hiilikuitusia löytyy mutta oisko jossain maalattavaa mallia? :thinkLast edited by -JMV-; 07-06-2017, 12:56.F82 harraste
Comment
-
e92 LCI coupe ja siinä on se robotti joka ojentaa turvavöitä. Turvavyö räpsähtää siitä käpälästä irti tämän tästä ja sekös
Onko jotain kikkoja miten turvavyöhomman saisi pelittämään? Joku liukkari vyölle motonetistä? Vai parempi koodata ominaisuus pois kokonaan....325i e92 2011
Comment
-
sDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
Originally posted by hcaape View Post325i e92 2011
Comment
-
Originally posted by kapupetri View PostMulla koura aukeaa, mutta vyö ei pysy siinä kunnolla... pitää tarkastella tuota *viritystä* oisko siinä ihan mekaanista vikaa. Hölmö systeemi mun mielestä.
eihän toi laillista ole mulla meni kanssa hermo aikoinaan siihen typerään tikkuunLast edited by hcaape; 08-06-2017, 16:28.sDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
Originally posted by hcaape View Posthttp://www.ebay.com/itm/For-BMW-carb...FVAtq2&vxp=mtr
eihän toi laillista ole mulla meni kanssa hermo aikoinaan siihen typerään tikkuunF11 525d xdrive
ex E92 330d
Comment
-
Turvavyönojentajat saa pois toiminnasta myös poistamalla turvavyönojentajan sulakkeen. Turvavyön muistutin toimii normaalisti, eikä sulakkeen poistaminen sytytä vikavaloja. Ei tarvitse koodailla mitään ja ojentajat saa taas toimintaan asentamalla sulakkeen takaisin.E92 330cda -08
Ex:E87 118d -11
Ex: E60 530xi -06
Ex: E32 735i -88
Comment
Comment