Mistä kannattaisi lähteä etsimään syytä välykseen ohjauksessa. Ratissa tuntuu muutaman sentin klappi molempiin suuntiin ennen kuin pyörät kääntyvät. Ylimääräisiä ääniä en ole ohjauksesta kuullut ohjaustehostimen jurinoiden lisäksi ääriasennossa. Auto on -06 226tkm ajettu E91 xdrive perus hydraulisella ohjauksella.
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
Kerran korjannut vastaavan vian vastaavalla toimenpiteellä. Ääni siis tälle.
e92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.
e92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.
Mulla rikkoontui anturi, kun takapyörän laakeri vaihdettiin muutama viikko sitten tuohon e93. Meni korjaamon piikkiin.
Jarppa
BMW i4M50 individual -23 exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12 e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Vinkkejä otetaan vastaan? Auto e92 325 vm 2006. Osanumero pumpulle?
Edit: osanumero on 34-50-6-777-160. Mistä näitä kannattaa edes yrittää etsiä käytettyinä? Ebay ei näyttänyt tuottavan juuri tulosta?
Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
Kiitos viestistäsi. Mullakin on yksikkö juuri irti otettu. Korjaukseen lähtee myös. Oliko sulla paljon auton mittarissa?
Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
Itsellä herjasi ABS pumppu vikaa ja paloi ABS, DSC ja käsijarrun valo. Kävin antamassa iskuja pumppuun ohjeittesi siivittämänä ja vika poistui. Jos palaa niin saa pajavasaraa 😂 Kiitos vinkistä 👍🏻
Comment