Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amisqo
    BTCF Member
    • Apr 2011
    • 1613
    • Vantaa

    Originally posted by Spiddu View Post
    Kiitos vastauksesta kysymykseeni
    vastaus kysymykseen on, et pistät vaa suoran putke vaimentimen tilalle ja avot. Pääset halvemmalla niin ja saat kivemmat äänet
    G30 530e iPerfomance M-sport -18
    Ex: F30 330D M-sport -15
    Ex: E90 330D M-sport -06
    Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
    Ex: e30 320i -89
    Ex: e30 318iS -90

    Comment

    • arben
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2011
      • 1121
      • suomi

      Punainen nosturin kuva syttyi tauluun?

      "Nosturi" huoltoon 2v tai 46tkm,sekä muihinkin huoltoihin pitkä matka.

      Varmaan tarttee piuhan päässä käydä.

      Edit j palojen johto poikki
      Last edited by arben; 01-09-2017, 20:27.

      Comment

      • emper0r
        Newbiemmer
        • Apr 2013
        • 13
        • Forssa

        Originally posted by aku1979 View Post
        Mistä kannattaisi lähteä etsimään syytä välykseen ohjauksessa. Ratissa tuntuu muutaman sentin klappi molempiin suuntiin ennen kuin pyörät kääntyvät. Ylimääräisiä ääniä en ole ohjauksesta kuullut ohjaustehostimen jurinoiden lisäksi ääriasennossa. Auto on -06 226tkm ajettu E91 xdrive perus hydraulisella ohjauksella.


        Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
        e91 330da vm06

        Comment

        • Mxa
          Newbiemmer
          • Oct 2011
          • 15
          • Turku

          Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
          Last edited by Mxa; 02-09-2017, 13:48.
          E92 335i 07
          Ex: E46 328Ci 99

          Comment

          • brainsurgery
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2011
            • 1355
            • Helsinki

            Originally posted by Mxa View Post
            Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
            235 mutta on facelift, automaatti ja neliveto.

            Comment

            • Bmw92
              Bimmer Rookie
              • Mar 2016
              • 147
              • Eteläkarjala

              Originally posted by Mxa View Post
              Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
              222g manuaali -09 facelift
              E91 335i /// LCI Alpinweiß III

              E92 325i
              E39 520i
              E46 316i

              Comment

              • TMB
                BTCF Member
                • Apr 2014
                • 124
                • Oulu

                Originally posted by Mxa View Post
                Mitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.
                231g automaatti takaveto ja vuodelta 2006

                Comment

                • aku1979
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2015
                  • 1152
                  • Helsinki

                  Originally posted by emper0r View Post
                  http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_1516

                  Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
                  Kiitos neuvosta! Täytyypä kokeilla!

                  Comment

                  • Stroop
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2006
                    • 287
                    • Jyväskylä

                    Originally posted by emper0r View Post
                    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_1516

                    Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
                    Kerran korjannut vastaavan vian vastaavalla toimenpiteellä. Ääni siis tälle.

                    Comment

                    • ChristianH
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2016
                      • 53
                      • Hyvinkää

                      e92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.

                      Comment

                      • Jarppa63
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2010
                        • 759
                        • Kerava

                        Originally posted by ChristianH View Post
                        e92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.
                        Mulla rikkoontui anturi, kun takapyörän laakeri vaihdettiin muutama viikko sitten tuohon e93. Meni korjaamon piikkiin.


                        Jarppa
                        BMW i4M50 individual -23
                        exiä: BMW 545e -21
                        BMW F33 435xd -15
                        M550xd-12
                        e93 330da -08
                        Dodge Stealth RT/TT -91
                        Ford Thunderbird SC -91
                        Olds Supreme avo -71
                        Chevy Chevelle 2d HT -72

                        Comment

                        • Tome
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2003
                          • 548
                          • Joensuu

                          Originally posted by hapelton1 View Post
                          Vinkkejä otetaan vastaan? Auto e92 325 vm 2006. Osanumero pumpulle?

                          Edit: osanumero on 34-50-6-777-160. Mistä näitä kannattaa edes yrittää etsiä käytettyinä? Ebay ei näyttänyt tuottavan juuri tulosta?
                          Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.

                          Comment

                          • hapelton1
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2003
                            • 101

                            Originally posted by Tome View Post
                            Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
                            Kiitos viestistäsi. Mullakin on yksikkö juuri irti otettu. Korjaukseen lähtee myös. Oliko sulla paljon auton mittarissa?

                            Comment

                            • Tome
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2003
                              • 548
                              • Joensuu

                              Originally posted by hapelton1 View Post
                              Kiitos viestistäsi. Mullakin on yksikkö juuri irti otettu. Korjaukseen lähtee myös. Oliko sulla paljon auton mittarissa?
                              n. 250tkm kun alkoi temppuilla. Lähteekö minne korjattavaksi?

                              Comment

                              • TPM1
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2013
                                • 127
                                • Kerava

                                Originally posted by Tome View Post
                                Itselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
                                Itsellä herjasi ABS pumppu vikaa ja paloi ABS, DSC ja käsijarrun valo. Kävin antamassa iskuja pumppuun ohjeittesi siivittämänä ja vika poistui. Jos palaa niin saa pajavasaraa 😂 Kiitos vinkistä 👍🏻

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎